Gå til innhold

Så tørr hud at det svir!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har så tørr hud og er så lei av at det svir. Det er konstant brendene følelse, og om jeg er borti og vurderer å klø så svir det. Var hos hudlege en gang i fjor og fikk beskjed om kun å dusje en gang i uken og ikke bruke såpe hver gang. Har fulgt det rådet, men huden blir bare verre! Jeg har prøvd alt av kremer som finnes reseptfritt. Noen som har hatt det slik og har råd?

Anonymous poster hash: 2709c...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det sånn også, spesielt på vinterstid! Vooooondt!!!!! Det jeg gjør er å dusje ca. annenhver dag og så smører jeg hele kroppen (også ansiktet) med A-Derma Exomega Balm. Har ikke tørr hud i det hele tatt når jeg smører og faktisk tar litt solarium av og til (huden føles litt for "tynn" hvis jeg ikke tar sol og da blir kløen ille). Du kan evt sjekke om du har en soppinfeksjon i huden, det kan nemlig svi og klø noe inni h#%*$$€ete...

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi mye eksem ,men synes at cerdial fettkrem og canoderm 5% kremen sammen,holder huden babymyk

Vi har prøvd alt annet, inkl sterke kortisonkremer.Men ved å bruke disse kremene 2 ganger om dagen,har vi ikke brukt kortison på 2år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...