Gå til innhold

Michael Kors - harry?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den er dritfin, lyst på en i sort. :) Syns ikke MK er overpriset i forhold til andre mange andre vesker. Koster ikke en Hamilton "bare" 2500-3000 kr?

Endret av KG dama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MK med stor logo er harry. Men det som er mer tonet ned er veldig fint og klassisk. Hunger Stop klokkene er jo kjempefine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er mye fint, men kommer nok ikke til å kjøpe det selv rett og slett fordi alle har det. Om jeg skal kjøpe en dyr veske blir det et merke som man ikke seg på annenhver person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge KG er det meste harry.



Anonymous poster hash: ae7fd...281
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge KG er det meste harry.

Anonymous poster hash: ae7fd...281

Signerer denne.

Anonymous poster hash: a72a0...e0a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes alle overprisede merker er griseharry, spesielt når man kan kjøpe noe like pent, holdbart og av god kvalitet til en lavere pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt som har vært in en stund blir harry, så hvis man ikke er først ute med en moteting er man harry, OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes alle overprisede merker er griseharry, spesielt når man kan kjøpe noe like pent, holdbart og av god kvalitet til en lavere pris.

Det kan man jo ikke thats the problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes generelt alt av merkevesker og klær med store logoer på er harry. Jeg kjøper som regel ensfargede, enkle vesker uansett merke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i himmelens navn er det harry å bruke vesker med synlig logo? Hva begrunner dere det med, borsett fra å slenge ut av seg at det er harry. Jeg har en MK veske selv og jeg synes de er veldig fine.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke på Michael Kors som harry.

Jeg har en veske derifra selv, som jeg valgte ganske enkelt fordi jeg likte vesken - ikke på grunn av navnet på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man jo ikke thats the problem.

Hvordan da mener du? Selvfølgelig kan man kjøpe gode, holdbare vesker i skinn av god kvalitet til en ikke for høy pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i himmelens navn er det harry å bruke vesker med synlig logo? Hva begrunner dere det med, borsett fra å slenge ut av seg at det er harry. Jeg har en MK veske selv og jeg synes de er veldig fine.

En liten synlig logo synes jeg er helt greit, jeg har dermed ikke noe i mot MK-vesker generelt. Men jeg synes vesker med store logoer er veldig "flashy" og "show off". Det synes jeg er litt harry.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Store logoer er dittstygt uansett om de sitter på noe som kunne vært fint. Stort sett er det ikke det minste problem å unngå slike ting.

Anonymous poster hash: 08d93...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes alle overprisede merker er griseharry, spesielt når man kan kjøpe noe like pent, holdbart og av god kvalitet til en lavere pris.

Da er det ikke harry du mener, men et dumt kjøp.

Anonymous poster hash: 17b4f...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke harry du mener, men et dumt kjøp.

Anonymous poster hash: 17b4f...a57

Det finnes de som bare kjøper vesker, solbriller, smykker ol. bare på grunn av merket, ikke nødvendigvis fordi det er så fint, det er harry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigress

Alt er jo harry her på KG, om ein ikkje likar noko så er det harry, uansett kva det er - verkar som om folk ikkje har så stort ordforråd når det gjelder å skildre ting ein ikkje likar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten synlig logo synes jeg er helt greit, jeg har dermed ikke noe i mot MK-vesker generelt. Men jeg synes vesker med store logoer er veldig "flashy" og "show off". Det synes jeg er litt harry.

Mvh Yvonne :heiajente:

Jaja. Deg om det. Selv synes jeg uttrykket harry vitner om dårlig ordforåd og det er ingen som kan forklare hva som egentlig menes med det:-) Selv ser jeg ikke problemet med show off og flashy som du kaller det. Hva er galt med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er jo harry her på KG, om ein ikkje likar noko så er det harry, uansett kva det er - verkar som om folk ikkje har så stort ordforråd når det gjelder å skildre ting ein ikkje likar.

Veldig enig med deg Tigress. Synes også det vitner om dårlig ordforråd.

Endret av OPIgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...