Gå til innhold

Michael Kors - harry?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er bare nysgjerrig på hva folk synes om dette merket? Jeg har noen vesker derfra (uten store mk merker og i sølv), og fikk en kommentar på at det var utrolig harry. Hva tenker dere om Michael kors?

Anonymous poster hash: 6dc8b...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

Eg har ei Michael Kors-veske som eg er veldig glad i, dels fordi eg fekk den i gåve frå kjæresten min, og dels fordi den er i perfekt storleik og utforming til meg. Eg har teke av den MK-dingsen som heng på, den har blitt nøkkelring. Elles så syns eg ikkje dei veskene er noko å skamme seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med hologram er harry.



Anonymous poster hash: 322c4...6f2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mye kult , men jeg er ikke så glad i sånne overprisede produkter som ikke er noe verd egentlig.

LV er i hvert fall et samleobjekt og invistering, mens MK ikke er noe verd sånn sett.

Jeg liker DKNY mye bedre da...når vi snakker om ganske lik design.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Alt med hologram er harry.

Anonymous poster hash: 322c4...6f2

Det er vel ikkje hologram på MK-vesker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikkje hologram på MK-vesker?

Jeg mente selvsagt monogram. Beklager. :fnise:

Anonymous poster hash: 322c4...6f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Jeg synes ikke MK er harry, men litt mer voksent, kanskje. Har sett noen visninger av MK, og klærne er utrolig elegante og eksklusive. De er dempede og modne. Nå er jeg i førtiårene, så det går helt greit. Jeg har en MK veske i modell Moxley, og er veldig glad i den. Jeg har, som Alt godt, tatt av MK-merket, for jeg har ingenting til overs for å flashe merker. Og det merket er jo godt synlig. Mitt ligger nedi veska, men å bruke det som nøkkering var jo en god idé. :)

LV og annet i den ligaen er dessverre langt utenfor hva jeg kan gi for en veske.

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Jeg synes personlig at MK vesker med stort monogram er kjempe harry. Det å "flashe" med merker generelt er og blir harry. Men klærne til MK er av god kvalitet og meget sofistikerte. Har for øvrig en MK veske selv, men monogrammet ligger i dkapet hjemme. Foretrekker helst DKNY, når det kommer til vesker i denne prisklassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Kjempeharry. Er stort sett bare bloggere og kjerringer på 40+ jeg vet om som går med det.



Anonymous poster hash: 65f36...b22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser plutselig de veskene overalt i Oslo, spesielt på unge jenter. Når tok mk plutselig av? Synes ikke de er fine, mye pga merkeflashinga (harry)

Anonymous poster hash: bbe1f...c7f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer i alle fall aldri til å begynne å skjære i mine vesker fordi folk syns det er harry å flashe MK eller MBMJ eller hva det nå måtte stå..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns klærne til MK kan være veldig elegante, men mange av veskene gått fra å være kule til å bli ganske rare. Har en MK-veske selv, syns den er veldig fin og praktisk, men er kjøpt for nesten tre år siden.

Denne: http://images.michaelkors.com/ca/3/product_assets/V/1/T/Y/W/MKV1TYW_mn.jpg og

denne: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/3b/bf/53/3bbf538cabece639f6e600cce4056adb.jpg ser ut som noe man kunne ha kjøpt i en bod i Tyrkia.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Syns klærne til MK kan være veldig elegante, men mange av veskene gått fra å være kule til å bli ganske rare. Har en MK-veske selv, syns den er veldig fin og praktisk, men er kjøpt for nesten tre år siden.

Denne: http://images.michaelkors.com/ca/3/product_assets/V/1/T/Y/W/MKV1TYW_mn.jpg og

denne: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/3b/bf/53/3bbf538cabece639f6e600cce4056adb.jpg ser ut som noe man kunne ha kjøpt i en bod i Tyrkia.

Enig. Men det er jo slik med vesker, eg har enno ikkje funne nokon kolleksjon der eg elskar fleire av veskene. Mykje er alt for mykje glitter og glam på. Eg var innom ein Miu Miu-butikk for ei stund sidan, og det var så utruleg glorete og rart. I heile butikken var det ei eller to vesker eg kunne tenkt meg. Men slik er det. Husk på at den store marknaden er dei arabiske landa og Asia. Der spelar bling ei mykje større rolle enn her, og logoar og skarpe fargar er også langt meir populært enn i vesteuropeisk smak. Produsentane tilpassar seg marknaden, heilt enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logoflash har vel "alltid" vært harry, men utover det ser jeg ikke hva som er harry med MK? Mange av kjolene er jo nydelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syntes merket har mange fine produkter, har lyst på noen ting fra MK, men har ikke penger. Elsker lommebøkene og veskene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokkene er helt greie, hver sin smak, men jeg synes de ser litt glorete ut. Foretrekker Daniel Wellington.

Veskene som alle plutselig har, har jeg aldri helt skjønt meg på. De er ikke spesielt fine.

Men de har fine lommebøker, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Michael Kors har mye fint. Jeg har aldri vært opptatt av merker, men dette merket synes jeg har mange fine produkter med god kvalitet. Jeg kjøper som regel bare Michael Kors brukt, og meget fornøyd med mine produkter. Har deriblant et par vesker. Enig i at det er harry å flashe monogrammer/logoer, men det er nettopp derfor jeg liker Michael Kors: det er lite logoflashing, ihvertfall på de veskene/produktene jeg har.

Ellers elsker jeg klokkene fra Michael Kors, men de som ikke er i gull/rosegullfarge. Jeg har to Michael Kors-klokker: en i sølvfarge og en mørkeblå. Slik ser mine klokker ut:

mk5472_1.jpg

MKOR-WL3_V1.jpg

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...