Gå til innhold

Dobbeltmoral mht antall sexpartnere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men du kan være enig i at du ser en tendens til denne dobbeltmoralen, eller er du helt uenig?

Om det er dobbeltmoralsk eller ikke kommer vel an på om du har ligget rundt masse, men samtidig vil ha en mann som bare har ligget med noen få?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det er dobbeltmoralsk eller ikke kommer vel an på om du har ligget rundt masse, men samtidig vil ha en mann som bare har ligget med noen få?

Tror ikke du bidrar til bedre forståelse av saken ved å prøve å snu den på hodet waco.

Anonymous poster hash: 4ac06...0a3

AnonymBruker
Skrevet

Her på Kg har jeg ikke sett noen kvinner som mener det er ok at hun har ligget med mange men det er ikke ok at mannen har.

Det motsatte har jeg sett plenty av.

Anonymous poster hash: 41975...64a

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke du bidrar til bedre forståelse av saken ved å prøve å snu den på hodet waco.

Anonymous poster hash: 4ac06...0a3

Hun lurte på om hun var dobbeltmoralsk? Og det kan vel ikke jeg vite før jeg spør vel?

Jeg er en sånn kar som best liker kvinner som ikke har ligget med hver eneste hun har hatt lyst på de siste femten år for å si det sånn.

Selv er jeg en mann som ikke liker å hoppe til køys første kveld, liker best å ha sex innenfor forhold, - så for meg er dette her mer som abstrakte temaer å regne. Jeg observerer menneskeatferden fra min pc-skjerm.

Så å adressere noe som helst til meg blir helt bort i natta, - og totalt villspor.

Skrevet

Her på Kg har jeg ikke sett noen kvinner som mener det er ok at hun har ligget med mange men det er ikke ok at mannen har.

Det motsatte har jeg sett plenty av.

Anonymous poster hash: 41975...64a

Det jeg har lurt på er hvorfor dere absolutt vil ligge med med sånne menn, og samtidig avviser de mennene som ikke får pult rundt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg lurer littegranne på, - er hvorfor vil dere ikke bare finne dere en mann som liker billige damer hvis det er så viktig for dere?

Hvorfor må dere ha flere sexpartnere enn han dere skal være sammen med? Hvorfor må han akseptere at dere skryter av hvor mange dere har holdt på med?

Forstår dere ikke at det kan virke sårende på mannen deres? Nå er jeg spent fra å høre fra en av jentene eller kvinnene her?

- hvorfor er det så viktig at dere har pult flere enn mannen deres og hvorfor må mannen dere akseptere at dere har ligget med flere enn ham?

Jeg lurer på en sak. Hvor mange må jeg ha hatt sex med for at du skal ha retten til å kalle meg løs/hore?

Anonymous poster hash: b965a...996

Skrevet

Jeg lurer på en sak. Hvor mange må jeg ha hatt sex med for at du skal ha retten til å kalle meg løs/hore?

Hmm, det kommer vel an på om du selv synes du er ligget med mange?

Har du for eksempel ligget med flere enn du kan vedkjenne deg? Da er det for mange i følge meg, og ganske respektløs overfor de guttene du har ligget med at du har "glemt" dem.

Det er min mening.

Men mennesker som står for det en gjør og har selvrespekt for de handlinger de gjør, - ja de fortjener alles respekt.

Forresten handler ikke om man er løs/hore om hvor mange man har ligget med, men hvordan man har gjort disse handlingene.

For eksempel har du blitt en kar på hyttetur og så pult kompisen hans mens mens han sov, ja da kan jeg godt forstå at han vil føle at du er løs. Eller dette er bare tankespill.

Skjønner du hva jeg mener?

Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Er ikke dette en litt oppkonstruert problemstilling? Er dette en slik KG-greie? Jeg har aldri hørt noen diskutere slike ting IRL.

Jeg forteller aldri noen hvor mange jeg har hatt, og jeg spør aldri hvor mange min partner har hatt. Det er jo fullstendig irrelevant jo??!

• Liker 2
Skrevet

Er ikke dette en litt oppkonstruert problemstilling? Er dette en slik KG-greie? Jeg har aldri hørt noen diskutere slike ting IRL.

Jeg forteller aldri noen hvor mange jeg har hatt, og jeg spør aldri hvor mange min partner har hatt. Det er jo fullstendig irrelevant jo??!

Jeg håper det for jeg har aldri skjønt problemet med at "kvinner som har ligget med mange ønsker seg menn som har ligget med mange, men som selv ønsker seg kvinner som har ligget med få".

Det er jo en oppkonstruert problemstilling, - alle skjønner jo det! =) Det er jo gøyalehetens skyld vi diskuterer slike problemstillinger.

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, det kommer vel an på om du selv synes du er ligget med mange?

Har du for eksempel ligget med flere enn du kan vedkjenne deg? Da er det for mange i følge meg, og ganske respektløs overfor de guttene du har ligget med at du har "glemt" dem.

Det er min mening.

Men mennesker som står for det en gjør og har selvrespekt for de handlinger de gjør, - ja de fortjener alles respekt.

Forresten handler ikke om man er løs/hore om hvor mange man har ligget med, men hvordan man har gjort disse handlingene.

For eksempel har du blitt en kar på hyttetur og så pult kompisen hans mens mens han sov, ja da kan jeg godt forstå at han vil føle at du er løs. Eller dette er bare tankespill.

Skjønner du hva jeg mener?

Jeg skjønner hva du mener, tror jeg.

Så, så lenge jeg holder en oversikt over hvem jeg har hatt meg med (og gjerne lar være å ha masse ONS på fyllagrisefylla), kan jeg strengt tatt ha sex med så mange jeg vil?

Skrevet

Så, så lenge jeg holder en oversikt over hvem jeg har hatt meg med (og gjerne lar være å ha masse ONS på fyllagrisefylla), kan jeg strengt tatt ha sex med så mange jeg vil?

Ja men etterhvert vil det jo bli ganske kleint på nachspielet og ute på byen og på fest når du har pult 75% av klientellet. Da burde du jo heller ha sånn rose-seremoni sånn som på tv, - eller hvis du er virkelig sjuk - så inviterer du til fest, med kun invitasjoner til karer du har pult, - legger frem masse brennevin og ser hva som skjer!

Gjest hogwash
Skrevet

Du kan jo uansett ha sex med så mange du vil. Du kan bare ikke forvente at noen med totalt ulik seksualmoral nødvendigvis liker det. Gjelder både menn og kvinner, mange og få partnere.

Kan da ikke være så vanskelig å enten finne noen med ca samme syn på saken eventuelt noen som gir en lang f*** i fortid?

Gjest hogwash
Skrevet

...

- eller hvis du er virkelig sjuk - så inviterer du til fest, med kun invitasjoner til karer du har pult, - legger frem masse brennevin og ser hva som skjer!

Jeg synes det blir feil å kalle noen "sjuk" fordi de har et annet syn på sex enn deg.

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo uansett ha sex med så mange du vil. Du kan bare ikke forvente at noen med totalt ulik seksualmoral nødvendigvis liker det. Gjelder både menn og kvinner, mange og få partnere.

Kan da ikke være så vanskelig å enten finne noen med ca samme syn på saken eventuelt noen som gir en lang f*** i fortid?

Det blir litt som at en som er sykler ti mil om dagen skal forlange at alle skal like at en sykler ti mil om dagen.

Folk er forskjellige, noen synes det greit med folk som ligger med hvem de vil, men det finnes også mennesker som synes denslags er forkastelig oppførsel og vitner og mangel på tilbakeholdenhet, moderasjon og begrense sin egen atferd.

Er alle liggene på fylle er det etter min mening verre. Fordi dagen etter husker man jo ikkenoe allikevel og da forbruker man mennesker etter min mening, men folk er forskjellige.

Noen kvinner maser jo på at menn skal aksepter at kvinnene har pult rundt. Det er like feil det også.

Skrevet

Jeg synes det blir feil å kalle noen "sjuk" fordi de har et annet syn på sex enn deg.

Hvis du virkelig er sjuk, - da refererte jeg til handlingen med å invitere alle du har pult på en fest med masse brennevin. Ikke at HUN er sjuk! =)

Skrevet

Hvorfor skal dama tåle at mannen har hatt sex med mange damer når han ikke tåler tanken på at hun skulle hatt sex med like mange menn? HVORFOR?

Anonymous poster hash: a6ebb...de9

Jeg har aldri hørt om noen som mener dette, så det kan umulig være særlig mange som mener det er riktig.

• Liker 1
Gjest hogwash
Skrevet

Hvis du virkelig er sjuk, - da refererte jeg til handlingen med å invitere alle du har pult på en fest med masse brennevin. Ikke at HUN er sjuk! =)

Jeg synes fortsatt ordvalget minner om moralisering, skjønner poenget ditt dog.

Forøvrig hadde ikke en slik handling før min tid vært dealbreaker for min del, dog hadde foretrukket å ikke bli minnet på det jevnlig.

• Liker 1
Gjest jente/dame
Skrevet

Hvorfor MÅ man på død og liv ha sex med så mange?

Hva får dere som holder på sånn, egentlig ut av det?

Sex blir jo da ikke intimt lenger...

Skjønner godt at menn, eller kvinner, kan reagere hvis partneren har hatt seg med x-antall. Mener ikke å dømme noen, men jeg skjønner ikke greia med å være så nær, så mange...Hva er vitsen?

Hvorfor ikke være litt selektiv på hvem man gir seg hen til?

Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Jeg håper det for jeg har aldri skjønt problemet med at "kvinner som har ligget med mange ønsker seg menn som har ligget med mange, men som selv ønsker seg kvinner som har ligget med få".

Det er jo en oppkonstruert problemstilling, - alle skjønner jo det! =) Det er jo gøyalehetens skyld vi diskuterer slike problemstillinger.

Dumme meg :D

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Vel, menn som puler rundt blir vel ofte kalt for mannehorer? Mens damer blir kalt løs.

Så er vel det slik at det er andre menn som ser opp til og skryter av han som klarer å nedlegge en hel hau. Ser ikke helt for meg at alle kvinner synes det er stas at mannen de går ut med har hatt seg med 100+

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...