AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #1 Skrevet 17. juli 2013 Hvorfor skal dama tåle at mannen har hatt sex med mange damer når han ikke tåler tanken på at hun skulle hatt sex med like mange menn? HVORFOR?Anonymous poster hash: a6ebb...de9 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #2 Skrevet 17. juli 2013 Hvorfor liker ikke Lois Clark Kent når hun elsker supermann? HVORFOR? Anonymous poster hash: ed4ba...126 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #3 Skrevet 17. juli 2013 Fordi ifølge menn på kg er kvinner med mange partnere psykisk ustabile, evt blir vi det av mange sexpartnere. Menn derimot følger bare sine biologiske drifter.Anonymous poster hash: 9cc28...838 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #4 Skrevet 17. juli 2013 Hvorfor skal dama tåle at mannen har hatt sex med mange damer når han ikke tåler tanken på at hun skulle hatt sex med like mange menn? HVORFOR?Anonymous poster hash: a6ebb...de9 Det det virker som går de fleste på KG hus forbi er at det er snakk om to forskjellige mannfolk. De aller fleste som ikke liker at dama har hatt mange partnere har heller ikke hatt mange selv. Anonymous poster hash: 4ac06...0a3 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #5 Skrevet 17. juli 2013 Fordi ifølge menn på kg er kvinner med mange partnere psykisk ustabile, evt blir vi det av mange sexpartnere. Menn derimot følger bare sine biologiske drifter.Anonymous poster hash: 9cc28...838 I flertall til og med? Det tror jeg ikke du kan klare å vise til eksempler på at mer enn en eller kanskje to av tullingene synes. Anonymous poster hash: 4ac06...0a3
Start Skrevet 17. juli 2013 #6 Skrevet 17. juli 2013 Det er ikke alltid det som er tilfellet. Det er flere mannfolk som har hatt mange sexpartnere, og nesten driver med ons som en sport som sier at når de skal få kjæreste skal det være ei "ordentlig" jente som ikke har ligget rundt.. 5
Start Skrevet 17. juli 2013 #7 Skrevet 17. juli 2013 Det det virker som går de fleste på KG hus forbi er at det er snakk om to forskjellige mannfolk. De aller fleste som ikke liker at dama har hatt mange partnere har heller ikke hatt mange selv. Anonymous poster hash: 4ac06...0a3 Posten min var ment som svar til dette innlegget.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #8 Skrevet 17. juli 2013 Det er ikke alltid det som er tilfellet. Det er flere mannfolk som har hatt mange sexpartnere, og nesten driver med ons som en sport som sier at når de skal få kjæreste skal det være ei "ordentlig" jente som ikke har ligget rundt.. Men dette er jo en marginal andel av menn, løsning her er jo enkel, ikke bli sammen med playere? Anonymous poster hash: 4ac06...0a3 2
Sweet77 Skrevet 17. juli 2013 #9 Skrevet 17. juli 2013 Hvorfor skal dama tåle at mannen har hatt sex med mange damer når han ikke tåler tanken på at hun skulle hatt sex med like mange menn? HVORFOR?Anonymous poster hash: a6ebb...de9 Fordi det forstyrrer maktbalansen for dem. De skal være Gud o'store Nedlegger, mens damen skal tilbe dem som Gud og IKKE ha noen andre å sammenligne dem med. Så skal de skryte til kameratene sine av at de selv fikk en ren jomfru som bare må finne seg i at han har vært inni alle venninnene hennes, mens kameratene stakkars må ta til takke med brukte filler. Jo, også apefaktene, de glemte jeg nesten. Helst liker de å stille seg oppå den største steinen de finner og slå seg hardt på brystet mens de brøler "oah-ah-ah-ah-aaaaaaahhh!!" Ingen ting av dette går jo hvis damen også har ligget rundt. Da er han ikke noe mer konge enn henne, og dessuten lite verdt siden han, i likhet med henne, måtte finne seg i å leve med en som halve kompisgjengen har lekt med før ham. 7
Start Skrevet 17. juli 2013 #10 Skrevet 17. juli 2013 Men dette er jo en marginal andel av menn, løsning her er jo enkel, ikke bli sammen med playere? Anonymous poster hash: 4ac06...0a3 Det vil jeg ikke si at det er. Men mulig vi har ulike kamerater og vært bort i ulike menn. Det viktige er å ikke generalisere, det finner mer enn to typer menn! Enig i løsningen din
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #11 Skrevet 17. juli 2013 Jeg har forståelse for at noen kan trenge en utblåsning, men dette blir jo like konstruktivt som om jeg skulle skrevet "hvorfor må mannen tåle at kvinnen bruker opp alle pengene på shopping" siden det finnes noen eksempler på det. Anonymous poster hash: 4ac06...0a3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #12 Skrevet 17. juli 2013 Jeg har forståelse for at noen kan trenge en utblåsning, men dette blir jo like konstruktivt som om jeg skulle skrevet "hvorfor må mannen tåle at kvinnen bruker opp alle pengene på shopping" siden det finnes noen eksempler på det. Anonymous poster hash: 4ac06...0a3 1. "fordi hun tjener sine egne penger og har all rett til å bruke de penger hun har jobbet hardt for som hun selv vil" 2. Siden når ble det viktig at alle innlegg på KG var konstruktive? Merkelig nok er det kun når menn konfronteres at det klages fra bitter-koret. Anonymous poster hash: 2c1f9...08e
waco Skrevet 17. juli 2013 #13 Skrevet 17. juli 2013 Det jeg lurer littegranne på, - er hvorfor vil dere ikke bare finne dere en mann som liker billige damer hvis det er så viktig for dere? Hvorfor må dere ha flere sexpartnere enn han dere skal være sammen med? Hvorfor må han akseptere at dere skryter av hvor mange dere har holdt på med? Forstår dere ikke at det kan virke sårende på mannen deres? Nå er jeg spent fra å høre fra en av jentene eller kvinnene her? - hvorfor er det så viktig at dere har pult flere enn mannen deres og hvorfor må mannen dere akseptere at dere har ligget med flere enn ham? 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2013 #14 Skrevet 17. juli 2013 1. "fordi hun tjener sine egne penger og har all rett til å bruke de penger hun har jobbet hardt for som hun selv vil" 2. Siden når ble det viktig at alle innlegg på KG var konstruktive? Merkelig nok er det kun når menn konfronteres at det klages fra bitter-koret. Anonymous poster hash: 2c1f9...08e Synes du virkelig mine innlegg har virket bitrere enn f.eks Flair sitt? Jeg synes det er trist at dere føler for å henge ut menn generelt på grunnlag av noen få drittsekker som heller ikke menn liker. Anonymous poster hash: 4ac06...0a3
waco Skrevet 18. juli 2013 #15 Skrevet 18. juli 2013 1. "fordi hun tjener sine egne penger og har all rett til å bruke de penger hun har jobbet hardt for som hun selv vil" 2. Siden når ble det viktig at alle innlegg på KG var konstruktive? Merkelig nok er det kun når menn konfronteres at det klages fra bitter-koret. Anonymous poster hash: 2c1f9...08e Kvinner liker jo ikke at mannen deres sløser bort "alle pengene han er tjent på shopping", - eller gjør jenter det? Er det et trekk hos menn du finner attraktivt,- en mann som blakker seg ut før neste lønning?
waco Skrevet 18. juli 2013 #16 Skrevet 18. juli 2013 Det vil jeg ikke si at det er. Men mulig vi har ulike kamerater og vært bort i ulike menn. Det viktige er å ikke generalisere, det finner mer enn to typer menn! Enig i løsningen din han har jo helt rett. Dersom det ikke var så viktig for dere å ligge med menn alle andre kvinner finner attraktivt så kanskje det kunne vært noe. Men blir ikke kvinner litt småtent av to karer som strides om henne? Er det ikke der hvor lysten hennes ligger egentlig? Rivaliseringen er en del av spillet?
Start Skrevet 18. juli 2013 #17 Skrevet 18. juli 2013 han har jo helt rett. Dersom det ikke var så viktig for dere å ligge med menn alle andre kvinner finner attraktivt så kanskje det kunne vært noe. Men blir ikke kvinner litt småtent av to karer som strides om henne? Er det ikke der hvor lysten hennes ligger egentlig? Rivaliseringen er en del av spillet? Jeg forstår ikke helt hvorfor du siterer min post, men ok.. 1
waco Skrevet 18. juli 2013 #18 Skrevet 18. juli 2013 Jeg forstår ikke helt hvorfor du siterer min post, men ok.. Nei jeg adresserte ikke til deg personlig, jeg bare deltok i debatten, ikke ta deg nær av, hvordan kan det gå an? Jeg snakker sånn kollektivt til "alle jenter", hvorfor være så lysten på å ligge med akkurat ham alle venninnene dine også har pult, men som bestandig har sagt at han skal gifte seg med en jomfru? Da er jo kvinner med på å lage problemet "menn som puler rundt og ønsker seg jomfruer", - er du ikke enig? Jeg er blant de mennene som ikke liker å ligge rundt, jeg er nærmest som et publikum å betrakte når det kommer til dette her spillet deres! =)
waco Skrevet 18. juli 2013 #19 Skrevet 18. juli 2013 Hvorfor skal dama tåle at mannen har hatt sex med mange damer når han ikke tåler tanken på at hun skulle hatt sex med like mange menn? HVORFOR?Anonymous poster hash: a6ebb...de9 Fordi det er dritekkelt at dama har pult flere damer enn ham selv. - Hvorfor er det så viktig for damer å ha pult flere enn mannen sin? Er det der brunsten deres ligger? Dere må ha pult flest, - hvis ikke vil dere ikke bli sammen med gutten? Er det sånn dere tenker?
Start Skrevet 18. juli 2013 #20 Skrevet 18. juli 2013 Nei jeg adresserte ikke til deg personlig, jeg bare deltok i debatten, ikke ta deg nær av, hvordan kan det gå an? Jeg snakker sånn kollektivt til "alle jenter", hvorfor være så lysten på å ligge med akkurat ham alle venninnene dine også har pult, men som bestandig har sagt at han skal gifte seg med en jomfru? Da er jo kvinner med på å lage problemet "menn som puler rundt og ønsker seg jomfruer", - er du ikke enig? Jeg er blant de mennene som ikke liker å ligge rundt, jeg er nærmest som et publikum å betrakte når det kommer til dette her spillet deres! =) Ok, skjønner. Jeg så ikke sammenhengen mellom min post og din kommentar. Jeg tok meg absolutt ikke nær av det, jeg finner det interessant å høre hva menn mener om dette temaet. Nå kan jeg bare snakke for meg, men jeg har meg aldri med en mann som mine venninner har hatt seg med. Heller finner jeg (som oftest) ikke playere attraktive. Men det er sikkert flere kvinner som tenker annerledes enn meg. Men du kan være enig i at du ser en tendens til denne dobbeltmoralen, eller er du helt uenig? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå