Gå til innhold

Noen med erfaring fra møteplassen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelp :sjokkert: 35 mail, og det har ikke gått et døgn en gang..! Blir litt skremt jeg da.

Denne her var jo interessant:

"Den som intet våger intet nyter. Kanskje en jente som har sansen for en kjekk, oppegående og frisinnet kar:)? Og ja- liker tanken på et utfordrende og herlig frekt treff i Bergens natten?
XX XX XX XX (sensurert mob.nr.) - det er til meg Harald - kanskje du våger en sms hilsen!"

- Mr Naughty 44 år

Hva skjer med at alle er så gamle?? Jeg ønsker ingen menn over 30 år, men likevel strømmer det på med 40 åringer.. Tror jeg holder meg til sukker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gresshoppesang

Hjelp :sjokkert: 35 mail, og det har ikke gått et døgn en gang..! Blir litt skremt jeg da.

Denne her var jo interessant:

"Den som intet våger intet nyter. Kanskje en jente som har sansen for en kjekk, oppegående og frisinnet kar:)? Og ja- liker tanken på et utfordrende og herlig frekt treff i Bergens natten?

XX XX XX XX (sensurert mob.nr.) - det er til meg Harald - kanskje du våger en sms hilsen!"

- Mr Naughty 44 år

Hva skjer med at alle er så gamle?? Jeg ønsker ingen menn over 30 år, men likevel strømmer det på med 40 åringer.. Tror jeg holder meg til sukker jeg :P

Han har vært der i veldig, veldig mange år. Jeg har prøvd nettdating i flere omganger og den mailen der dukker opp hver eneste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært der i veldig, veldig mange år. Jeg har prøvd nettdating i flere omganger og den mailen der dukker opp hver eneste gang.

Hehe. tenkte det var en masseprodusert melding. lurer på om han får noe respons på den :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Hehe. tenkte det var en masseprodusert melding. lurer på om han får noe respons på den :-P

Jeg spurte ham om det en gang, men klarer ikke å huske hva han svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte ham om det en gang, men klarer ikke å huske hva han svarte.

Haha. ja, og om han ikke gjør det er han virkelig tålmodig og en evig opptimist, det skal han ha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Annonse

Huff..samme profil ekstisterer 6 år etterpå.Fortsatt uten bilde.

Anonymkode: a5bed...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2013 den 1.02, AnonymBruker skrev:

Registrerte meg der i kveld, uten VIP og uten bilde. Tenkte jeg skulle komme litt rundt. Men kjenner jeg blir litt skremt.

For det første føler jeg at jeg må gi i fra meg så mye informasjon om meg selv. (Er litt paranoid når det kommer til nettet).

For det andre så er jeg heller ikke så tøff bak tastaturet. Etter 10 minutter hadde det kommet inn 10 meldinger fra folk, og det skremmer meg litt.

Er møteplassen plassen og være, eller er det andre sider som er bedre?

 

Anonymous poster hash: 9be2f...518

Har vært på møteplassen i 6 mnd’er ca. Aldri blitt kjent med noen. Veldig mange gamle griser og folk med rare lyster. Ikke verd penga. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Beste datingside - https://be2.no Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid :) Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par).

Endret av tora931
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møteplassen er desidert den mest useriøse datingappen jeg har prøvd. Lite brukere der også fra mitt område.

Anonymkode: 7734e...a06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.7.2013 den 1.02):

Registrerte meg der i kveld, uten VIP og uten bilde. Tenkte jeg skulle komme litt rundt. Men kjenner jeg blir litt skremt.

For det første føler jeg at jeg må gi i fra meg så mye informasjon om meg selv. (Er litt paranoid når det kommer til nettet).

For det andre så er jeg heller ikke så tøff bak tastaturet. Etter 10 minutter hadde det kommet inn 10 meldinger fra folk, og det skremmer meg litt.

Er møteplassen plassen og være, eller er det andre sider som er bedre?

Uten VIP og bilder er alle datingsider totalt mislykket. Møteplassen er en meget bra datingside. Du må ha bilder der og lage deg en solid profiltekst. Som viser hvem du er og hva du søker. Du trenger ikke ligge ut profilbilde, bare bilder som de andre som er VIP får se. Slik holder du borte mange useriøse mennesker, og de som er bare er nysgjerrige. Selvfølgelig er det masse rare mennesker der inne som alle andre steder. Spesielt menn som maser om sex og nakenbilder. Bare blokkere de fortløpende. Dette gjelder alle datingsider. Så sortere ut de som du finner interessant, og date de du har lyst til. Det kan ta tid og en del dater før man treffer, slik er det uansett hvor man treffer potensielle partnere. Du bruker heller ikke fult navn i profilen. Du lager deg et "nick", det er da bare møteplassen sine moderatorer som vet ditt navn, og knapt nok de. Ikke del privat informasjon med noen før du er blitt bedre kjent med de, og det vil si etter første date!

Ikke dra de over på andre sosiale media før du har datet og blitt kjent med de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (På 15.1.2021 den 18.51):

Uten VIP og bilder er alle datingsider totalt mislykket. Møteplassen er en meget bra datingside. Du må ha bilder der og lage deg en solid profiltekst. Som viser hvem du er og hva du søker. Du trenger ikke ligge ut profilbilde, bare bilder som de andre som er VIP får se. Slik holder du borte mange useriøse mennesker, og de som er bare er nysgjerrige. Selvfølgelig er det masse rare mennesker der inne som alle andre steder. Spesielt menn som maser om sex og nakenbilder. Bare blokkere de fortløpende. Dette gjelder alle datingsider. Så sortere ut de som du finner interessant, og date de du har lyst til. Det kan ta tid og en del dater før man treffer, slik er det uansett hvor man treffer potensielle partnere. Du bruker heller ikke fult navn i profilen. Du lager deg et "nick", det er da bare møteplassen sine moderatorer som vet ditt navn, og knapt nok de. Ikke del privat informasjon med noen før du er blitt bedre kjent med de, og det vil si etter første date!

Ikke dra de over på andre sosiale media før du har datet og blitt kjent med de. 

Her er mange gode råd (som jeg ikke har fulgt...). Tiltredes (og jeg skal prøve å følge dem heretter)!

Anonymkode: 73c16...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...