Gå til innhold

Trenger råd og tips. Hvordan gå frem?


Broken_1988

Anbefalte innlegg

Det er en gutt jeg har blitt ganske godt kjent med i det siste. Skal sies at jeg har vært i forhold de siste 7 årene, så jeg er litt ny på dette greiene her.

Vi har snakket en del sammen, sees nesten daglig i sammenheng med jobb. Sender også litt sms med han.

Han er verdens beste gutt, som jeg virkelig kunne tenkt meg å finne på ting med. Har prøvd i noen bisetninger og invitere han hjem til meg, men føler bare at det blir rart.

Jeg er så usikker på om han alltid svarer meg på sms og er hyggelig fordi han har hørt så mye om alt som har skjedd mellom meg og min eks, eller om det er fordi at han faktisk er litt interessert i å bli enda bedre kjent... Han vet at jeg ikke har så mange venner her i byen, så tror kanskje bare at det er derfor han er så grei med meg.

Han er veldig grei og forståelsesfull som person, og jeg ønsker ikke på noen måte å sette det forholdet vi har nå i fare, ved å drite meg ut.

Finnes det noen her som har noen tips til hvordan jeg skal gå frem? Jeg har ikke lyst til å rett inn i noe nytt forhold nå, men jeg har lyst til å gå på dater og ha en mann som jeg kan snakke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørre om han blir med å finne på noe.



Anonymous poster hash: 1be91...1b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg tørr å gjøre det. Kan bli helt utrilig kleint om han sier nei, og vi fremdeles må se hverandre hver dag på jobb :/

Driver å planlegger en jobbfest nå, så håper han kommer der. Alkohol kan kanskje hjelpe litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...