Gå til innhold

kroppen til kjæresten


Gjest veltrent kropp..

Anbefalte innlegg

Gjest veltrent kropp..

hei, kjæresten min er 22 og jeg 20. jeg trener hver dag og har en veldig veltrent kropp. han synes den er veldig fin og jeg føler meg faktisk bra i den.. han er ikke så opptatt av trening, men jeg prøver hele tiden å få han med på treninger. synes det er veldig trist at han er så lite aktiv og at det inni ham rotner. men så har det kommet seg til detat jeg føler nesten at jeg er mindre tent på kroppen hans på grunn av for lite trening.. dette har jeg holdt inne lenge, skal jeg si noe? eller... jeg elsker gutten min.. men ønsker en trent kropp.. jeg vil ikke være en dustete jente som sier noe som vil såre ham... huff dette er vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KateW

Jeg er mindre trent enn min, men vet at han tenner på meg, og syns jeg er sexy.

Jeg er stadig i aktivitet og trener rimelig mye, men siden han "Kan" kropp og trening bedre enn meg, så har han lært meg at jeg kanskje har beveget meg litt ineffektivt, og trent monotont, og dermed har hatt mindre effekt, spesielt på kondisjonen, enn jeg har "fortjent". Jeg har også hatt et ønske om å få bedre kondis og føle meg enda sterkere og i bedre form.

For meg har det betydd masse å få innsikt, og jeg har verken tatt meg nær av det, eller følt det ubehagelig å få hjelp. For meg grunner nok dette i at jeg er overbevist om at jeg ser bra ut, og at han syns jeg ser bra ut. I tillegg er det fint for meg å kunne være med ham på aktiviteter han liker.

Går det an å ta en lignende approach til dette som "min" har tatt? Jeg er allikevel usikker på om menn og kvinner reagerer likt når det kommer til dette, og om alder og trygghet på seg selv har noe å si.

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prøver å få ham med på treninger?

Altså; jeg er helt for at folk beveger seg mer, men hvorfor må alle på død og liv trene? Så lenge mannen er frisk og rask, spiller det da ingen rolle om det skyldes timer på treningsstudioet eller naturlig aktivitet.

Forøvrig; om du ikke tenner på ham må du nesten finne ut om det lar seg løse eller ikke.



Anonymous poster hash: eb891...ea4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Du snakker om at han råtner innvendig - men er det innsiden som er usunn, eller ønsker du at han buffer seg opp?

Innsiden kan være sunn den, om han putter i seg sunn mat og ellers er aktiv. Det er ikke alle som er lykkelige på treningssenter, noen trives mer med en spesifikk sport, eller med å bruke naturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, kjæresten min er 22 og jeg 20. jeg trener hver dag og har en veldig veltrent kropp. han synes den er veldig fin og jeg føler meg faktisk bra i den.. han er ikke så opptatt av trening, men jeg prøver hele tiden å få han med på treninger. synes det er veldig trist at han er så lite aktiv og at det inni ham rotner. men så har det kommet seg til detat jeg føler nesten at jeg er mindre tent på kroppen hans på grunn av for lite trening.. dette har jeg holdt inne lenge, skal jeg si noe? eller... jeg elsker gutten min.. men ønsker en trent kropp.. jeg vil ikke være en dustete jente som sier noe som vil såre ham... huff dette er vanskelig...

Om han ikke var så opptatt av trening da dere ble kjent og ikke er det nå synes jeg det er dumt at du forventer han skal endre seg. Du har prøvd, han er ikke interessert og siden du ikke er moren hans og han ikke er et barn kan du heller ikke overta bestemmelsesretten til hans egen kropp. En trenger ikke trene hver dag for at kroppen ikke skal råtne :overrasket:..

Det virker som at du viste hva du gjekk til men med et mål om å klare å forandre han, skjønner ikke hva godt som skal komme ut av det. Nei la mannen få bestemme over seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hei, kjæresten min er 22 og jeg 20. jeg trener hver dag og har en veldig veltrent kropp. han synes den er veldig fin og jeg føler meg faktisk bra i den.. han er ikke så opptatt av trening, men jeg prøver hele tiden å få han med på treninger. synes det er veldig trist at han er så lite aktiv og at det inni ham rotner. men så har det kommet seg til detat jeg føler nesten at jeg er mindre tent på kroppen hans på grunn av for lite trening.. dette har jeg holdt inne lenge, skal jeg si noe? eller... jeg elsker gutten min.. men ønsker en trent kropp.. jeg vil ikke være en dustete jente som sier noe som vil såre ham... huff dette er vanskelig...

Ja, ja, kanskje du skal skjerpe deg og lære deg og ta kjæresten din som han er, ellers får du bare dumpe ham og gå for noen mer trent. For det der masinga om trening er sterkt avtennende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...