Gå til innhold

hvordan være utro uten å bli oppdaget? tips?


Gjest Siv

Anbefalte innlegg

Dere som har vært utro og har klart å holde det skjult, kom gjerne med tips.

Jeg er gift men ikke lykkelig og ønsker å være utro.

PS: dere som synes at utroskap er moralsk forkastelig osv osv, vennligst ikke kom og sleng dritt til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt tips - gjør det slutt med partneren din. Så er det ikke så farlig om noen oppdager det.

Evt - ikke vær utro.

(ja jeg vet du ikke vil ha moraliserende svar - men du får det likevel - det du har tenkt til å gjøre er rett og slett forkastelig!!)



Anonymous poster hash: 888ba...d87
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadyGlaGla

Jeg tror du er kommet feil nå, tviler sterkt på at noen som helst vil guide deg i utroskap her inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vist du er ulykkelig og ønsker å ha sex med andre, så hvorfor bryter du ikke ut av ekteskapet da? Bedre det enn å bedra den du er gift med? Jeg hadde heller foretrekt at han hadde gått fra meg først enn å bedra meg bak min rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker tips på hvordan du kan være utro og skjule da... så har du deffinitivt kommet til feil sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må virkelig spille kortene dine riktig, for utroskap kan hjemsøke deg i årevis etter affæren. Sørg i alle fall for å gjøre det med noen som ikke kan knyttes til din kjæreste (eller noen av deres venner for den saks skyld). Du må tenke på alle veier fra den personen du er utro med, til kjæresten din. Du må være helt sikker på at det ikke er noen som helst mulighet for at den personen kommer i kontakt med noen du eller kjæresten kjenner. Det er altså best å gjøre det med noen som ikke akkurat bor i samme området, da slarv kan komme ut. Du må hele tiden analysere sannsynligheten for at han får vite det gjennom andre bekjente osv.

Gjør det en gang som kjæresten selv er borte, for eksempel på fest, ute med jobben, kompiser eller lignende. Da er du selv fri til å reise ut uten å gjøre han mistenksom allerede før du kommer ut døra.

Sørg selvsagt for å slette alle meldinger og all form for "bevis". Ikke skriv NOEN meldinger på nett eller via SMS som har noe som helst upassende innhold, da dette kan hjemsøke deg. Skriv bare helt vanlige meldinger, og ingenting som kan virke mistenksomt. Snakk heller på telefon, i stedet for å sende meldinger.

Ikke forandre deg på noe som helst måte, verken utseendemessig eller oppførsel, da man blir LETT mistenksom hvis den andre parten plutselig blir kjempe godt humør, virker innesluttet, begynner å kjøpe masse nye klær osv.

Tja.. dette var vel egentlig det viktigste. Følger du disse steppene så skal det mye til at det blir oppdaget. Uansett så har man jo ikke noe bevis, hvis du ikke har dummet deg ut på meldinger. Det blir ord mot ord om det mot formodning skulle dukke opp en gang. Bruk selvsagt kondom, og ikke ha sex midt i parken, så er du veldig godt sikret.

En ekte player skjuler sine spor, og partneren merker overhodet ingenting. :) Det er alltid (nesten) de som "ALDRI" kunne vært utro, som ofte er det, husk det. De er flinke til å skjule sine spor. Spiller du kortene riktig, så skal det mye til at et utroskap skal oppdages.



Anonymous poster hash: f6c9d...7c3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du er ulykkelig og ønsker å ha sex med andre, så hvorfor bryter du ikke ut av ekteskapet da? Bedre det enn å bedra den du er gift med? Jeg hadde heller foretrekt at han hadde gått fra meg først enn å bedra meg bak min rygg.

Økonomi gjør at mange blir låst fast i forhold de ikke kan bryte ut av.

Anonymous poster hash: c7523...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg råder deg til å legge mobilen overalt, uten passord. Også råder jeg deg til å legge igjen halvkodede dårlige beskjeder på facebookstatusen din, samt la mailen din stå åpen, ofte.

....hva? Du sa ikke at det måtte være GODE råd?



Anonymous poster hash: 16c02...283
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper planen din går i vasken og at du blir fersket så det holder! Og at alle vennene deres snur ryggen til deg :)



Anonymous poster hash: 91521...b24
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økonomi gjør at mange blir låst fast i forhold de ikke kan bryte ut av.

Anonymous poster hash: c7523...c0d

Ingen grunn til å bedra den man er gift med alikevel. Da er det bedre man holder seg trofast. Eller bryter ut likevel det blir hardt økonomisk. Utroskap er ingen god løsning for å bli lykkelig. Blir man oppdaget så er det stor sjanse for at man blir kastet ut. Men da et mye styggere brudd enn om man gikk først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Økonomi gjør at mange blir låst fast i forhold de ikke kan bryte ut av.

Anonymous poster hash: c7523...c0d

Du er altfor glad i penga til gubben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her troller bare, er det ingen som skjønner det? Poenget hans er å provosere alle på KG.



Anonymous poster hash: c359f...9d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ekte player skjuler sine spor, og partneren merker overhodet ingenting. :) Det er alltid (nesten) de som "ALDRI" kunne vært utro, som ofte er det, husk det. De er flinke til å skjule sine spor. Spiller du kortene riktig, så skal det mye til at et utroskap skal oppdages.

Anonymous poster hash: f6c9d...7c3

Det finnes ingen som "ALDRI" kunne vært utro.

Dette er med andre ord bare en myte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økonomi gjør at mange blir låst fast i forhold de ikke kan bryte ut av.

Anonymous poster hash: c7523...c0d

Haha da fortjener vedkommende ihvertfall å bli oppdaget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er mulig, før eller siden blir man fersket, på den mest uventede måten...

Hilsen ei med erfaring.

Anonymous poster hash: 2fc77...57c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...