Gå til innhold

Får ikke sett han på 2 mnd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For bare noen dager siden traff jeg en helt fntastisk gutt. Han er 1 år eldre enn meg, og vi hadde så utrolig mange felles interesesr! Det er jo skikkelig klisje, men det var "kjærlighet ved første blikk". Vil ikke si vi er sammen enda, i hvertfall ikke offesielt, men sånn kind of mellom meg og han. Han dro i militæret i går, og i hele 2 mnd. har han ikke lov til å bruke tlf, facebook, eller noe kommunikasjon med venner eller familie. Det er jo utrolig tidlig, men jeg ble så utrolig trist da vi måtte si hade. Er dette merkelig? å føle se så knyttet til en person, når vi bare har vært med hverandre i såvidt 3 dager?

Jeg føler også virkelig at følelsen er gjensidig, men samtidig føler jeg at dette er for godt til å være sant. Jeg føler han er for god for meg. Jeg vil ikke knytte meg til noen som ikke tenker dette kommer til å vare, men føler det er for tidlig å snakke med han om dette allerede. Noen som har opplevd noe lignende? tips eller råd er til stoor hjelp :danse:



Anonymous poster hash: fb1b0...9e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For bare noen dager siden traff jeg en helt fntastisk gutt. Han er 1 år eldre enn meg, og vi hadde så utrolig mange felles interesesr! Det er jo skikkelig klisje, men det var "kjærlighet ved første blikk". Vil ikke si vi er sammen enda, i hvertfall ikke offesielt, men sånn kind of mellom meg og han. Han dro i militæret i går, og i hele 2 mnd. har han ikke lov til å bruke tlf, facebook, eller noe kommunikasjon med venner eller familie. Det er jo utrolig tidlig, men jeg ble så utrolig trist da vi måtte si hade. Er dette merkelig? å føle se så knyttet til en person, når vi bare har vært med hverandre i såvidt 3 dager?

Jeg føler også virkelig at følelsen er gjensidig, men samtidig føler jeg at dette er for godt til å være sant. Jeg føler han er for god for meg. Jeg vil ikke knytte meg til noen som ikke tenker dette kommer til å vare, men føler det er for tidlig å snakke med han om dette allerede. Noen som har opplevd noe lignende? tips eller råd er til stoor hjelp :danse:

Anonymous poster hash: fb1b0...9e5

Hmm.. det hørtes litt rart ut.

Har kjent flere som har vært i millitæret, har datet noen også, og de har aldri vært utenfor rekkevide kommunikasjonsmessig.

Er han i vanlig førstegangstjeneste?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Han skal prøve å komme inn i marinen, så får derfor ikke lov til noen kommunikasjonsmidler utefor..



Anonymous poster hash: fb1b0...9e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg en god del eldre enn dere, men for meg ville det vært rart å "binde meg" til en person jeg nettopp hadde møtt, selv om alt føltes veldig bra. Det tar jo tid å bli kjent :) men i en sånn situasjon, hvor den ene skal bort over lengre tid, ville jeg kanskje tatt en prat om hva han tror angående å møtes igjen og bli bedre kjent når han kommer tilbake, eller om han ikke ønsker å tenke så langt framover. Det kan gi deg en pekepinn på om det er verdt det å vente på ham, eller om du bør gå videre med ditt i mellomtiden.



Anonymous poster hash: a63da...63c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...