Gå til innhold

Greit med sex, men ikke strippeklubb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen uker siden var mannen min med i et utdrikningslag. De var selvfølgelig på strippeklubb, noe han vet at jeg ikke liker i der hele tatt.

Han fortalte meg på forhånd at det var planlagt at de skulle på denne strippeklubben. Selvfølgelig er jeg ikke så teit at jeg "nekter han å dra" Brudgommen fikk lapdance inne på klubben, mannen min satt rett ved siden av, og fikk sett sitt han og. Jeg har tenkt mye på dette. Er rett og slett skikkelig sjalu og lei meg. Ser for meg hvordan mannen min ser på henne, tenker at hun er finere enn meg ect. Vonde og sikkert barnslige tanker, men jeg får de ikke ut av hodet. Vi har snakket om det flere ganger, og jeg skjønner han jo. Hva skulle han gjøre? Stå utenfor å si "jeg venter her, får ikke lov av kona å bli ned inn" ...

Jeg har en fin kropp, jeg vet han elsker den. Selv sa han at stripperen hadde en veldig tynn figur, liten rumpe og små bryster - noe som ikke er hans smak ,siden han liker mer kjøtt på bena. Tenker egentlig at han bare sier det for at det skal føles bedre for meg.

Det rare er at jeg synes det er helt greit at han har sex med andre damer. F.eks ei dame han møter på byen, julebord osv. Det plager meg ikke i det hele tatt. Tvert i mot blir jeg veldig opphisset når han forteller meg om det og det blir som et krydder i sexlivet og hverdagen vår. Han har kanskje sex med andre damer 3-4 ganger i løpet av et år.

Dette er noe vi har blitt enige i at er lov, han har ikke presset på her. Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg synes det er greit at han har sex med andre damer, men strippeklubb er helt krise. Noen ideer?

Anonymous poster hash: 681c3...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Teatimee

Det er kanskje lettere for deg å akseptere de han har hatt sex med fordi da har han opplevd "alt" denne kvinnen kan gi.(Og kan evt sammenligne det med deg og fortelle deg konkret at DU er bedre.

Men med damer som stripper og forfører kan han fantasere mer om og innbille seg hvordan de er i senga og gjøre det til noe bedre enn det faktisk kunne ha vært?

Muligens knotete skrevet og forklart, men det er det som er logisk for meg. Samme som at kjæresten har valgt MEG fremfor ekser, men venninner han får etter han ble sammen med meg er en større trussel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje lettere for deg å akseptere de han har hatt sex med fordi da har han opplevd "alt" denne kvinnen kan gi.(Og kan evt sammenligne det med deg og fortelle deg konkret at DU er bedre.

Men med damer som stripper og forfører kan han fantasere mer om og innbille seg hvordan de er i senga og gjøre det til noe bedre enn det faktisk kunne ha vært?

Muligens knotete skrevet og forklart, men det er det som er logisk for meg. Samme som at kjæresten har valgt MEG fremfor ekser, men venninner han får etter han ble sammen med meg er en større trussel..

Du har nok et poeng her. Mannen min får ikke Følesene mine til å rime, og det skjønner jeg godt.. Interessant å høre andres teorier på hvorfor jeg føler det sånn

Anonymous poster hash: 681c3...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...