Gå til innhold

Han inviterer meg i boblebadet - betyr det noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Envakkerdag: nei, jeg ser den og. Det er bare det at når man treffer noen man ser på som en god samtalepartner og en ekte venn - så blir det vanskelig å se for seg at de kan tenke annerledes enn man idylliserer i hodet sitt. Baktankene stemmer liksom ikke med resten av inntrykket om du forstår.

Klart jeg skjønner at det kanskje er helt feil av meg. Det er derfor jeg ville høre andres tanker rundt dette. Jeg er livredd for å bli skuffet, livredd for å miste den troen jeg har på han som person. Det ville ødelegge mye om jeg oppdager at han ikke er den jeg tror. Og det vet han veldig godt.



Anonymous poster hash: 32a7b...00d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Envakkerdag: nei, jeg ser den og. Det er bare det at når man treffer noen man ser på som en god samtalepartner og en ekte venn - så blir det vanskelig å se for seg at de kan tenke annerledes enn man idylliserer i hodet sitt. Baktankene stemmer liksom ikke med resten av inntrykket om du forstår.

Klart jeg skjønner at det kanskje er helt feil av meg. Det er derfor jeg ville høre andres tanker rundt dette. Jeg er livredd for å bli skuffet, livredd for å miste den troen jeg har på han som person. Det ville ødelegge mye om jeg oppdager at han ikke er den jeg tror. Og det vet han veldig godt.

Anonymous poster hash: 32a7b...00d

Du kan jo dra å besøke han, men si du helst vil stå over boblebadet? Snakke og hygge dere kan dere jo uansett. Om det virkelig er kun dette han vil, så er jo ikke det noe nederlag for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Det trenger ikke være noen baktanke.

Det må ikke være det nei, men hva tror du helt ærlig? ;)

Takk Herr Heftig. Hyggelig å få en manns perspektiv. Kanskje vi er for raske til å konkludere med hva dere tenker.

Anonymous poster hash: 32a7b...00d

...og takk for den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Det må ikke være det nei, men hva tror du helt ærlig? ;)

...og takk for den..

Det er jo en viss sjanse (kanskje 10%) for at han er en genuin gentleman som faktisk tar et nei, for et nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ny gjest

Det er jo en viss sjanse (kanskje 10%) for at han er en genuin gentleman som faktisk tar et nei, for et nei.

Men hva hvis en kvinne inviterer en mann til å ta nattlig boblebad (de 2 alene), vil dere tro at hun har baktanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Blitt lurt sjæl, var i syden og dama skrøt av boblebadet og sa at jeg måtte bli med henne hjem og prøve. Kom hjem til henne og det viste seg at hun bare hadde et lite badekar!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Heftig

Men hva hvis en kvinne inviterer en mann til å ta nattlig boblebad (de 2 alene), vil dere tro at hun har baktanker?

Nei, da velger jeg å tro at hun vil ta et boblebad. Jeg har riktignok aldri brukt boblebad; fordi jeg liker bedre svømmebaseng og kjenner ingen som har private boblebad (som jeg vet om), men så vidt jeg vet er ikke å ta et boblebad kode for å pule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri badet med en mann før. Heller aldri vært i et boblekar...det er det han på en måte bruker som argument. At jeg må få prøve det.

Ellers pleier jeg å være veldig forsiktig rundt menn. Kanskje jeg er utrolig dum i denne situasjonen. Og som dere sier: jeg kan jo reise dit på besøk uten å havne i jaccuzzien.

Jeg vet han er glad i meg - eller, han sier i hvert fall så. Men han vet at jeg er litt forsiktig av meg, og at mine grenser er veldig viktige for meg.



Anonymous poster hash: 32a7b...00d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herr Heftig: du virker som en gentlemann :)



Anonymous poster hash: 32a7b...00d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Herr Heftig: du virker som en gentlemann :)

Anonymous poster hash: 32a7b...00d

Takk for det. ( det var forreste jeg som plusset innlegget før jeg bestemte meg for å skrive svar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan det bare bety at han vil sitte med deg... i et boblebad.. og slappe av? Menn tenker på andre ting enn sex også :) Boblebad kan være koselig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst.. Å spørre om noen vil ta boblebad sammen, alene en mann og en kvinne, er kode for noe mer. Kjenner mange som har boblebad, og de sier alle det samme, perfekt for å få en kvinne til sengs.



Anonymous poster hash: 00964...db7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er en normal mann med normal respekt for andres grenser, vil en invitasjon til å ta boblebad sammen med ham, være en invitasjon til å ta boblebad sammen.

Kanskje håper han at du vil ombestemme deg og likevel ønske sex med ham, men er det egentlig noe galt i det, så lenge han respekterer dine ønsker og dine grenser, og ikke overtrer disse?

Hvis han egentlig vil lokke deg hjem til seg for å voldta deg, hadde han funnet på noe annet, ikke invitert til å ta boblebad sammen.



Anonymous poster hash: 9a9c4...d18
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest celine

Er du i tvil om hva han vil, men er sikker på at du ikke vil det samme som han vil, dersom han vil, ville jeg ha latt det være :)

Den eneste som noensinne har fått meg oppi et boblebad, er en god venn som er homofil, og ikke har noe som helst ønske om noensinne å ha sex med en dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. ( det var forreste jeg som plusset innlegget før jeg bestemte meg for å skrive svar).

Hva vil det si at du plusset innlegget? :)

Anonymous poster hash: 32a7b...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badenymfen

Jeg må innrømme at jeg ikke helt ser problemet..

Dette er en mann du kjenner og dere har gode følelser for hverandre. Han vet at du vil ta det rolig på sex-fronten, og respekterer dette.

Så klart dere kan ta boblebad sammen. Det er fantastisk deilig og sitte i et varmt boblebad når det blir litt kjølig ute på kvelden/natta, kanskje et glass vin og gode samtaler.

Det er da ikke ensbetydende med sex, og i hvertfall ikke når du har gitt så klart utrykk for det motsatte.

Nei, hopp oppi og ha en koselig stund sammen med en du liker :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror, legg merket til tror, at han ønsker å få deg i boblebadet fordi han respekterer dine grenser, men allikvel ønsker at du skal ha lyst, og at sannsynligheten for det øker i boblebadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også legge til at dersom du stoler på ham, og er sikker på han ikke vil tvinge deg til noe du ikke vil, så er det jo ikke noe i veien for å være med oppi. Da styrer du jo selv hva du vil gjøre, og vil du ikke, lar du vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for alle kommentarene deres. Noen for - andre imot. Jeg tenker det kanskje stemmer at han håper på noe mer, men at han (forhåpentligvis) ikke vil prøve å presse seg på.

I det store og det hele betyr jo det slutten på noe som allerede er fint.. så det ville ikke vært noe sjakktrekk fra hans side



Anonymous poster hash: 32a7b...00d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for alle kommentarene deres. Noen for - andre imot. Jeg tenker det kanskje stemmer at han håper på noe mer, men at han (forhåpentligvis) ikke vil prøve å presse seg på.

I det store og det hele betyr jo det slutten på noe som allerede er fint.. så det ville ikke vært noe sjakktrekk fra hans side

Anonymous poster hash: 32a7b...00d

Er dette en mann du ønsker et forhold med etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...