Gå til innhold

Hvorfor må folk herme etter andre nick ?

Diva

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Velger du et a4 navn som diva, prinsesse, sweety, blomst eller susanne..så må du regne med at andre kan bruke varianter av det. Vil du ha et personlig nick, så velg noe som er litt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-?

Da jeg valgte Diva som nick, så ville jeg ikke egentlig beskrive det som et A4-navn, men deg om det :D

Jeg mener at, samme hva slags nick en har, enten det er fint/glamorøst, stygt, artig, feminint, bøllete etc, så er det en fin tanke å ikke kopiere det så veeeldig åpenlyst bare :)

Synes jeg har sett langt flere nick med "prinsesse", "angel", "mystique", "sunshine" etc. enn jeg har sett noe med -diva. (men nå har det jaggu kommet et til, skal jeg jeg er en trendsetter :ler: )

Men nå gir jeg rett og slett blaffen i det, bare ikke si at "det at folk kopierer har aaaaldri skjedd" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, enda et eksempel :

Så i en tråd at Midnattsol sitt nick også har blitt kopiert. En person som kaller seg Midnattssola. Synes det er litt sært og fantasiløst jeg, men meg om det :) (jeg skal ikke kreve at folk skal vite alle andres nick med en gang de kommer på KG da... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en kommentar på mitt nick når jeg ble med her, men det var ikke gjort for å herme, og jeg tror aldri noen har tatt feil av oss.

Er også "avhengig" av avatar for å kjenne folk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er enkel: En kjenner ikke de andre brukerene før en selv lager nick. Jeg har sett at det er en *Kaisa* her, men vi er aldri i samme forum, så jeg tror ikke det er noe stort problem. Hvis du skal ha navnet ditt alene, må du velge noe mer originalt enn Diva. Det er nå min mening om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må gjerne diskutere det ut og inn....

Men jeg synes faktisk Diva VAR ganske originalt da jeg "begynte" på disse websidene....

Min mening er forøvrig at man kan være litt mer fantasifull når man ser at det er andre før en som har ganske likt nick, og bytte til noe som ikke forveksles.

For min del er denne debatten ferdig, jeg gidder ikke bruke mer tid på å forsvare mitt lille skråblikk ( som tydelig satte sinner i kok :roll: )

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jah, enda et eksempel :

Så i en tråd at Midnattsol sitt nick også har blitt kopiert. En person som kaller seg Midnattssola. Synes det er litt sært og fantasiløst jeg, men meg om det :) (jeg skal ikke kreve at folk skal vite alle andres nick med en gang de kommer på KG da... )

Ja.. :roll:

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=80987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud det er helt utrolig hva folk skal erge seg over. kan ikke folk bare få kalle seg det de vil. er vel ikke nicket dette forumet handler om eller hva. diskuter og ha det fint, drit i hva de kaller seg.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Selvom det ikke er nick Kg handler om, så må det da vel være lov å sette spørsmålstegn ved at folk velger like nick?

Skjønner ikke at man ikke ønsker å være litt mer original enn å være den ørtende som heter "Princess"...men for all del - det er ikke et must at man bryr seg noe om nicket sitt!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud det er helt utrolig hva folk skal erge seg over. kan ikke folk bare få kalle seg det de vil. er vel ikke nicket dette forumet handler om eller hva. diskuter og ha det fint' date=' drit i hva de kaller seg.. :roll:[/quote']

For det første, så har du beveget deg inn på et forum som heter "skråblikk og generaliseringer", så vær så snill å ikke ta alt så veeeldig seriøst her. Det er ment litt uhøytidelig, og tråden er absolutt ikke noe hån mot noen!

Hvis du ergrer deg så fælt over tråden min og mine meninger, kjære lena24, så foreslår jeg at du dropper å engasjere deg - så enkelt er det!

Jeg var faktisk ikke gravalvorlig da jeg startet tråden, men enkelte skal jo selvfølgelig mistorstå med vilje. Det er ikke snakk om liv og død her, altså! Men jeg må få lov til å stille spørsmål om dette ?

Jeg synes det er på grensa til dårlig nettikette, å ha ganske like nick ( i allefall om man legger merke til at andre fra før har svært like nick som en selv )

Beklager at jeg skuffer deg med mine trivialiteter, men sørg for å styre unna tråder som ikke appellerer til deg da.

Takk for ålreit innspill, Kverula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg ble også ganske paff da mattahara (med liten m) registrerte seg. Jeg syntes jeg hadde et ganske spesielt nick, og hadde ikke regnet med andre versjoner av det. Men i og med at vi aldri er å finne i de samme trådene så gjør det absolutt ingenting.

Noe jeg faktisk synes er mer forvirrende er så godt som like avatarer. En periode var det ørten Angelina Jolies på forumet, og da sleit jeg med å skille de ulike brukerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...