Midnattsol Skrevet 24. mai 2004 #1 Del Skrevet 24. mai 2004 midnattsola er ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 24. mai 2004 #2 Del Skrevet 24. mai 2004 Trodde det... :-? Er Midnattola ny? Kankje hun kan bytte nick..., å slipper vi å bli forvirra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 25. mai 2004 Huff, du trodde det ja. Tror hun er ny ja. Dumt med så like nick, men får håpe de fleste skjønner at vi er to forskjellige. Mitt kjennemerke er jo sola mi da..også antall innlegg kanskje. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 25. mai 2004 #4 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg kjenner ho igjen sola di :-) , men tror jeg har sett tråder startet av midnattsola, som jeg trodde var av deg. Nå skal jeg i hvert fall være mer obs på det. Hvis midnattsola leser dette kan hun jo kanskje bytte nick? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 26. mai 2004 Ja, og midnattsola, det er ikke vondt ment. Det blir bare litt forvirrende som du skjønner. :-) Sikkert flere som har reagert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 26. mai 2004 #6 Del Skrevet 26. mai 2004 Finnes bare ei midnattsol for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 26. mai 2004 #7 Del Skrevet 26. mai 2004 Finnes bare ei midnattsol for meg. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 26. mai 2004 Finnes bare ei midnattsol for meg. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2004 #9 Del Skrevet 3. juni 2004 The one & only Midnattsol! Har ikke sett mer til midnattsola jeg, kanskje hun har byttet nick... K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 4. juni 2004 Neida hun er her, men ikke så veldig aktiv som andre midnattsoler ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå