Gå til innhold

Nå gidder jeg ikke mer IDOL!

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Er ikkje jantelova ein del av Noregs lover, då? :roll:

Bare for å få sagt det, det var ment som en spøk. Siden Tex selv er så flink til å dra fram janteloven i idol-sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Bare for å få sagt det, det var ment som en spøk. Siden Tex selv er så flink til å dra fram janteloven i idol-sammenhenger.

Spøkte eg også då, ser du! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous

Jeg er ikke noe Idol-matriale selv. Men det er vi som stemmer fram hvem som skal vinne. Har lest en del om hva alle andre mener om hvem som vinner. Jeg hadde god tro på Anh, Maria og Susanne, men ser nå at det eneste logiske er at Margaret. Vi har hatt en del diskusjoner om dette på skolen. Og alle har forskjellige meninger. Påenget mitt er at ALLE mener forskjellig, å at det er ikke noe vits å krangle om det. Stem mange ganger på den du vil vinne (eller få). Alle har så forskjellig smak, og noen er uenige, men det betyr ikke at AKKURAT DIN mening er riktig. Min mening er: Kjartan kommer på sterk 2.plass, jeg trur det fordi han er en meget dyktig artist, men han kan ikke utvikle seg like mye som artist som Margaret kan. Margaret har særpreg, hun kan synge det meste, hun har flere stiler og har lang tid på å utvikle seg. GO MARGARET.. Men det var bare nok en mening i denne diskusjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Margaret!!!

Tror hun ikke er høy på pæra, men litt blyg og forsiktig.

Himmel! Hvem ville ikke blitt det i en sånn situasjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...