Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2004 #101 Del Skrevet 26. april 2004 sikker på at det ikke er janteloven som taler da? Er ikkje jantelova ein del av Noregs lover, då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 27. april 2004 #102 Del Skrevet 27. april 2004 Er ikkje jantelova ein del av Noregs lover, då? Bare for å få sagt det, det var ment som en spøk. Siden Tex selv er så flink til å dra fram janteloven i idol-sammenhenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2004 #103 Del Skrevet 27. april 2004 Bare for å få sagt det, det var ment som en spøk. Siden Tex selv er så flink til å dra fram janteloven i idol-sammenhenger. Spøkte eg også då, ser du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 27. april 2004 #104 Del Skrevet 27. april 2004 Spøkte eg også då, ser du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #105 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg er ikke noe Idol-matriale selv. Men det er vi som stemmer fram hvem som skal vinne. Har lest en del om hva alle andre mener om hvem som vinner. Jeg hadde god tro på Anh, Maria og Susanne, men ser nå at det eneste logiske er at Margaret. Vi har hatt en del diskusjoner om dette på skolen. Og alle har forskjellige meninger. Påenget mitt er at ALLE mener forskjellig, å at det er ikke noe vits å krangle om det. Stem mange ganger på den du vil vinne (eller få). Alle har så forskjellig smak, og noen er uenige, men det betyr ikke at AKKURAT DIN mening er riktig. Min mening er: Kjartan kommer på sterk 2.plass, jeg trur det fordi han er en meget dyktig artist, men han kan ikke utvikle seg like mye som artist som Margaret kan. Margaret har særpreg, hun kan synge det meste, hun har flere stiler og har lang tid på å utvikle seg. GO MARGARET.. Men det var bare nok en mening i denne diskusjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 14. mai 2004 #106 Del Skrevet 14. mai 2004 Heia Margaret!!! Tror hun ikke er høy på pæra, men litt blyg og forsiktig. Himmel! Hvem ville ikke blitt det i en sånn situasjon.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 14. mai 2004 #107 Del Skrevet 14. mai 2004 Tror og håper at Kjartan vinner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. mai 2004 #108 Del Skrevet 14. mai 2004 Go Margaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå