Gå til innhold

Nå gidder jeg ikke mer IDOL!


Annie

Anbefalte innlegg

Gjest bare lille meg...
alle sier hun er best men hvorfor er det ingens som stemmer på henne da..

dere må jo faktisk være med å bidra til at hun ikke ryker ut da :roll:

Stemmte som bare pokker jeg!!!!!!!!!

Har stemt som bare pokker hver gang!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Det er noe alvorlig gale med folk, når Sandra av alle fortsatt er med. Er folk totalt tonedøve eller? Lurer faktisk på om dommerene satt med sov i ro i ørene sine i dag når Sandra sang. For det er den eneste forklaringen som er god nok for det skryte hun fikk. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe alvorlig gale med folk' date=' når Sandra av alle fortsatt er med. Er folk totalt tonedøve eller? Lurer faktisk på om dommerene satt med sov i ro i ørene sine i dag når Sandra sang. For det er den eneste forklaringen som er god nok for det skryte hun fikk. :roll:[/quote']

Synes ikke at hun var så ille som hun pleier, men bra er det fortsatt ikke nei...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var skikkelig overraskende over at Maria gikk ut i dag. Jeg tror, ja det er noe jeg tror, er at Maria ikke er såååå "pop" blandt fjortiser som hva f.eks Sandra og Håkon er. Og det er vel denne gruppen som er de mest aktive som stemmer. Maria er kanskje en litt for "voksen" type liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. det er mest fjortiser og familie/bekjente av idolene som bruker penger på å stemme. Også er det alle som følger med og ikke stemmer selv som etterpå skriver om sitt raseri, og hetser stakkars små uskyldige idolfolk, på vgforum og alle andre forum etterpå... det er ikke rart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Heldigvis er både Susanne og Margrete forsatt med videre! :)

De har begge særpreg i stemmen, slik at du med en gang kjenner den igjen.

Maria synger jo veldig pent, men det er det faktisk mange som gjør. Hun skiller seg dermed ikke ut fra andre "syngedamer"!

Det var vel en grunn til at nettopp Kurt vant i fjor: Han har særpreg i stemmen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Kurt har særpreg i stemmen ja, men han synger ikke falskt.

Susanne klarer ikke å synge en eneste sang uten at det er flere falske strofer med. Jeg digger Susanne, og håper hun kommer langt, men det kan bli litt for falskt enkelte ganger.

Egentlig går det ikke an å sammenligne Kurt med noen av årets deltakere, for han stiller i en egen gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det virker som om jeg er den eneste her, men jeg syns det var råbra at Maria røk ut jeg! Det viser jo at Idol fortsatt kan by på overraskelser - media har utpekt Maria som vinner omtrent fra starten, men den gang ei - og det syns jeg er litt moro! At det kan snu så brått, mener jeg!

Men jeg er enig med flere her, at det blir feil at fx Sandra og Susanne fortsetter, og ikke Maria. Men - så er det dette med å ta seiern på forskudd da, som kan slå ut i feil retning, tror nå jeg... :wink:

Som sagt, jeg syns det var skikkelig digg at det ble som det ble i går!

Og jeg kommer til å fortsette å se! :)

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om jeg er den eneste her, men jeg syns det var råbra at Maria røk ut jeg! Det viser jo at Idol fortsatt kan by på overraskelser - media har utpekt Maria som vinner omtrent fra starten, men den gang ei - og det syns jeg er litt moro! At det kan snu så brått, mener jeg!

Men jeg er enig med flere her, at det blir feil at fx Sandra og Susanne fortsetter, og ikke Maria. Men - så er det dette med å ta seiern på forskudd da, som kan slå ut i feil retning, tror nå jeg... :wink:

Som sagt, jeg syns det var skikkelig digg at det ble som det ble i går!

Og jeg kommer til å fortsette å se! :)

God morgen.

Måtte skynde meg inn på kvinneguiden å se hva alle hadde skrevet. Jeg er også en av de som ble glad for at Maria røyk ut. Hun er så utrolig korrekt og kjedelig! Holder personlig en knapp på Margareth, og håper for guds skyld at Sandra forsvinner neste gang. Kvalmende å høre på hvordan dommerne roser henne opp i skyene. Det holder ikke å være søt og sjarmerende (vel, kanskje for Jan Fredrik)

Heia Margareth :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig!

En forklaring kan vel være at "alle" har trodd at Maria var sikret en plass videre, og derfor ikke gadd å stemme på henne. Men det er kjempe trist! Nå synes jeg ikke det er noen klar stjerne igjen.

.. "folk" bude vel ha lært etter at Anh røk ut.. - at de ikke skal stole på at andre sørger for at "favoritten" går videre...

(rent bortsett fra det ser jeg ikke en gang på Idol .. så jeg aner ikke hvem som "bør" vinne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Eg også vart glad for at Maria rauk! Overraska' date=' men glad! :)[/quote']

Hvorfor skulle du bli glad for at den beste røk ut?

Er ikke dette en talentkonkurranse der den beste bør vinne? Hmm, jeg må ha misforstått noe forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av folkens, Maria får helt sikkert platekontrakt likevel! Hun er jo kjempeflink å synge, men jeg liker ikke personligheten hennes. Men det er meg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var overraskende at Maria røk ut, synes stemmesystemet er skikkelig teit.. Hun er kjempeflink til å synge, men samtidig har hun ikke så særpreg.. Tror ikke jeg hadde kjøpt noen plate med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjokket!! Maria synger perfekt, de andre er ok nok - men jeg synes det må være et minstemål at deltakerne klarer å holde tonen mer en 50% av låten de fremfører. SKJØNNER ikke hvorfor dommerne snakker om mirakler og hvor fantastisk Sandra synger, når hun i mine ører bare synger surt.

Jeg blir rett og slett bare barnslig irritert over hele Idol når jeg ser det som skjedde i går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var trist at Maria røk ut . Hun synger riktignok rent og pent, men kjedelig og uten særpreg synes jeg. Hadde heller ikke orket en hel plate med henne!

Er ikke av dem som ser fast på idol, bare når det passer seg sånn, men av det jeg har sett,- så liker jeg Kjartan best. Han har en egen sound. Det synes jeg Susanne også har, men hun bommer en del på tonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjokket!! Maria synger perfekt, de andre er ok nok - men jeg synes det må være et minstemål at deltakerne klarer å holde tonen mer en 50% av låten de fremfører. SKJØNNER ikke hvorfor dommerne snakker om mirakler og hvor fantastisk Sandra synger, når hun i mine ører bare synger surt.

Jeg blir rett og slett bare barnslig irritert over hele Idol når jeg ser det som skjedde i går....

Enig med deg. Tror det blir lite Idol på meg heretter. Maria var storfavoritten min fra dag 1. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...