Gå til innhold

Nå gidder jeg ikke mer IDOL!


Annie

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Fordi Susanne har betre sjanse når Maria er ute! Hehe...

Neida, eg meiner faktisk at Maria ikkje har nok ved seg som gjer at ho skiljer seg ut i musikkverda, ikkje reint sangprestasjons-messig, i alle fall. Vel er ho dyktig, og den mest utvikla, artistisk sett, av alle som har vore med i Idol - men dersom du hadde prøvd å lukke augene når Maria sang, trur du då da hadde greidd å skilje henne frå "hvilkensomhelstannen"?

Susanne har ein sånn særegenhet som gjer at eg kanskje velger hennes plate når eg skal velge i eit virvar av artistar. For å vinne Idol må ein vere spesiell, og er ein ikkje det kan ein vere så korrekt frå læreboka som ein berre vil, utan at det hjelper!

:danse: Heia Susanne :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Jeg ble litt overrasket for at Maria røk ut av idol. Det jeg tror mange tenkte var at hun var for god til å bli med, derfor ville de ha henne ut. Hun fikk vår stemme i går.

Det er nok den verste som vinner. For det var det som skjedde i fjor. Volumknappen er ikke langt unna når han begynner å synge (eller hva han nå kaller det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg ble litt overrasket for at Maria røk ut av idol. Det jeg tror mange tenkte var at hun var for god til å bli med, derfor ville de ha henne ut. Hun fikk vår stemme i går.

Det er nok den verste som vinner. For det var det som skjedde i fjor. Volumknappen er ikke langt unna når han begynner å synge (eller hva han nå kaller det).

Likar du ikkje Kurt Trulselinemor? Han syng jo fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Likar du ikkje Kurt Trulselinemor? Han syng jo fint! :)

Nei, verken jeg eller samboeren klarer han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er 100 % sikker på at Sandra vinner hele Idol!

Nei, jeg synes ikke hun fortjener å vinne, men ALLE synes hun er en så søt og sjarmerende dukke. DERFOR...

Er jo ikke så nøye om hun ikke synger bra, bare hun er søt nok :roll:

Til helv*** med hele Idol! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 100 % sikker på at Sandra vinner hele Idol!

Nei, jeg synes ikke hun fortjener å vinne, men ALLE synes hun er en så søt og sjarmerende dukke. DERFOR...

Er jo ikke så nøye om hun ikke synger bra, bare hun er søt nok :roll:

Til helv*** med hele Idol! :Nikke:

Er ikke så sikker på det. Kurt vant jo sist gang, og han er jo ikke kjent for å være så veldig "søt". (Maria som nettopp gikk ut var jo pen).

Håper på Kjartan, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det igjen..

Man burde stemme ut deltagerne, ikke stemme dem..

Da blir det slike feil ..

Har ikke lest hele tråden, men har lest mange steder at folk mener man burde stemme UT istedenfor å stemme PÅ folk.

Skjønner dere ikke at det blir feil? Poenget med IDOL er å skape en ny popstjerne, en som får platekontrakt og skal selge flest mulig CDer. De som får stemmer, er de som folk kan tenke seg å kjøpe platene til. Dersom man skulle stemme UT, ville vinneren bli den som ikke klarte å bli nok lagt merke til - og om folk ikke legger merke til deg gidder de ikke å kjøpe noe av deg heller...

Mye bedre med en IDOL-vinner som halve landet elsker og resten av landet hater, enn en IDOL-vinner som alle trekker på skuldrene av og glemmer dagen etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Har ikke lest hele tråden, men har lest mange steder at folk mener man burde stemme UT istedenfor å stemme PÅ folk.

Skjønner dere ikke at det blir feil? Poenget med IDOL er å skape en ny popstjerne, en som får platekontrakt og skal selge flest mulig CDer. De som får stemmer, er de som folk kan tenke seg å kjøpe platene til. Dersom man skulle stemme UT, ville vinneren bli den som ikke klarte å bli nok lagt merke til - og om folk ikke legger merke til deg gidder de ikke å kjøpe noe av deg heller...

Mye bedre med en IDOL-vinner som halve landet elsker og resten av landet hater, enn en IDOL-vinner som alle trekker på skuldrene av og glemmer dagen etter..

Hva om det er 1000 mennesker som stemmer 100 ganger hver? Er det fortsatt den rett som blir valgt frem da? Det blir jo helt feil når familie og venner kan stemme så mye de bare orker. Men snur vi det så hadde jo familie og venner stemt ut konkurrentene, men det hadde kanskje koste mye mer enn å bare stemme på en.

Men jeg mener at det blir helt feil å si at halve landet mener slikt, når en ikke har peiling på hvor mange ganger hver og en stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om det er 1000 mennesker som stemmer 100 ganger hver? Er det fortsatt den rett som blir valgt frem da? Det blir jo helt feil når familie og venner kan stemme så mye de bare orker. Men snur vi det så hadde jo familie og venner stemt ut konkurrentene, men det hadde kanskje koste mye mer enn å bare stemme på en.

Men jeg mener at det blir helt feil å si at halve landet mener slikt, når en ikke har peiling på hvor mange ganger hver og en stemmer.

Vel, nå har jeg ikke fulgt stort med på idol, men...

Om det er 1000 mennesker som stemmer 100 ganger hver, så er det i det minste 1000 mennesker som virkelig digger denne personen, ikke sant? :) Hadde det vært bedre om det isteden var 50000 mennesker som stemte et par ganger på èn kandidat, og så et par ganger til på et par andre kandidater senere? Er det ikke en fordel at folk har sin favoritt hele løpet igjennom?

Jeg mente ikke å si at halve landet mente en ting - faktisk tror jeg ikke at halve landet engasjerer seg engang - det var mest et eksempel. Om det så er bare de 1000 som du nevnte som liker en kandidat, så er det allikevel mye bedre enn om ingen liker vedkommende, men bare ikke misliker ham/henne heller...

Det blir ikke mye reklame eller salg ut av det om den som ender opp som vinner er en som folk knapt husker navnet på, fordi vedkommende aldri har skilt seg ut verken positivt eller negativt. Tror nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er nettopp det det IKKE er. Idol er ikke en talenkonkurranse, men en konkurranse i å være mest populær, derfor ryker de som faktisk KAN synge ut. Hvor mange popstjerner er ikke middelmådige til å synge, men er populære? For ikke å snakke om hvor vanskelig det er å slå igjennom for de som virkelig kan synge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konseptet er nå engang slik det er så det får vi bare ta til etteretning.

At Maria røk ut var for meg ingen overraskelse, hun har ingen høy stjerne hos dagens ti elleveåringer (og litt oppover) som ser på henne som Dronning Sandras hovedmotstander.

Kan fortelle dere at det var vill jubel i en hel femteklasse her da "teite-Maria" røk ut og "vidunderlige SuperstjerneIdol-Sandra" banka henne ned i støvlene.

At noen hadde trodd at Ahn skulle vinne er for meg ubegripelig. Har noen hørt en tolvåring si hun er bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker som om du bare trekker frem din omgangskrets "dine 5 klassinger" og tolvåringer... Harhørt at Anh og Maria var bra ja...hadde ikke sett på idol jeg...på jobben så hadde jeg en kunde med barn som fortalte hvor mye de gledet seg til idol..."Oija Idol ja....." ....og den lille jenta sier jo at Anh og Maria er best for de kan synge..men så er jo Kjartan så søt...

"Jaha ja...ja...veldig enig"..som da ikke helt hadde oversikt over alle deltakerne..Etter det har jeg fått med meg noen repriser og litt sånn :)

Fant fort ut at jeg likte Maria, og Anh hadde jeg hørt i semifinalen..(den så jeg på),og hun var jo en ENER...

Tviler ikke på at flertallet av fjortisene og alle yngre grupper stemmer på Sandra og håkon..men finnes også småunger som liker talent.

Kan jo også fortelle at de fleste av idol finalistene har handlet der jeg jobber..de henger jo VELDIG mye i sentrum...skjønner spesielt at Sandra har en trang til å besøke karl Johan HVER dag nesten...ikke mange butikker oppi Nord :hoho::P .

Håkon er veldig lav...etter å ha sett ham på tv trodde jeg han skulle være vanlig guttehøy..men ehm..han var lav.

Trung var fetere enn på tv... :-?

Sandra..var vel som så?Sjarmerende jente som smiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste her om dagen at idoldeltakerne var DRITT LEI av å svare fansen på nettmøter...så dette ville de ikke mer...

Vel da tenker jeg som så;

- Hvorfor gidder dere å bry dere om dem hvis de ikke bryr seg om dere? De takler dette så dårlig allerede nå...hvordan skal det gå videre?

- Er deres IDOLER?VIRKELIG??ER DE??Oi. Hvis ja.OK! *STUM*

Er glad jeg ikke bryr meg om Idol...er glad jeg ikke er avhengig av å sepå idol hver fredag..er glad jeg ikke bryr meg om idoldeltakerne..

Reagerte også på Margarets uttalelse" Jeg og Maria snakket om at vi skulle møte hverandre i finalen" hehe hva forventer margaret? Hun levererjo ikke..det har hun hvertfall ikke gjort de gangene jeg har sett på......så finalen?

Synes Sandra virker veldig søt og sjarmerende..men det å synge fint, rent? Nei..men fortsatt..vil heller se en sang med henne enn med Margaret.

Liker jo Kjartans stemme..

De andre har jeg ingen meninger om! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri stemt- og klager ikke.

De som stemmer er 5 klassinger osv og det er jo de som også vil kjøpe platene.Sandra er jo så søt og herlig, og Håkon er også et kjarmtroll.I fjor var det plakat av David som hang på alle småjenters rom,men han vant ikke-så hva som skjer og hvem som vinner kan kun fjortiser spå.

Hadde voksne dømt i idol hadde Ahn vert med enda og sefølgeligt Maria, men ikke Sandra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...