Gjest Gjest i kveld Skrevet 24. april 2004 #61 Del Skrevet 24. april 2004 SÅ stem da voksne! Få den lille hundevalpen av en Sandra UT. Pliiiis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 24. april 2004 #62 Del Skrevet 24. april 2004 Huff Idol har blitt kjedelig nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. april 2004 #63 Del Skrevet 24. april 2004 Huff Idol har blitt kjedelig nå.. Nemlig, for de beste ryker ut. Lurer på hva folk tenker med egentlig. Jaja, håper og tror at Kjartan stikker av med seieren, men det skulle ikke forundre meg over om Sandra blir vinneren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 24. april 2004 #64 Del Skrevet 24. april 2004 Nå håper jeg at Margaret vinner... Kjartan er jo 27år, og har allerede gitt ut Cd og skrevet mange sanger.. Han kommer til å klare seg uten den Idol-seieren.. Tror faktisk at Sandra kan vinne hele greia jeg- og da håper jeg det ikke blir noe World Idol! Jenta er søt og "sjarmerende" men ikke noe særlig til sangstemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 24. april 2004 #65 Del Skrevet 24. april 2004 Norge vinner i allefall ikke World Idol denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 24. april 2004 #66 Del Skrevet 24. april 2004 Kjartan er jo 27år, og har allerede gitt ut Cd og skrevet mange sanger.. Han kommer til å klare seg uten den Idol-seieren.. No er ikkje eg nokon voldsom Idol-tilhengar, og føl berre med sånn 'med eit halvt auge'. Men eg synst faktisk det at han er 27 og har litt erfaring talar meir FOR at han bør vinne enn mot. Han vil ha ryggrad tilå takle det styret som vil bli rundt han, han vil ha større sjanse til å bevare bakkekontakt og gangsyn enn ein 17-åring som kjem rett frå vidaregåande og så brått vert stjerne. Difor 'heiar' eg på Kjartan. Men stemmer aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. april 2004 #67 Del Skrevet 24. april 2004 Innrømmer at Sandra sang bra i denn omgangen, men min favoritt er Susanne etterfulgt av Margaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. april 2004 #68 Del Skrevet 24. april 2004 Tror faktisk at Sandra kan vinne hele greia jeg- og da håper jeg det ikke blir noe World Idol! Jenta er søt og "sjarmerende" men ikke noe særlig til sangstemme.. I motsetning til Kurt så ser Sandra ut som en engel, men synger som en hobbit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 24. april 2004 #69 Del Skrevet 24. april 2004 I motsetning til Kurt så ser Sandra ut som en engel, men synger som en hobbit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2004 #70 Del Skrevet 24. april 2004 Hobbitar kan da synge ganske så fint, syns eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. april 2004 #71 Del Skrevet 24. april 2004 Norge vinner i allefall ikke World Idol denne gangen. Det tror ikke jeg heller, for Maria var vel den eneste som hadde hatt en mulighet til å vinne der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2004 #72 Del Skrevet 24. april 2004 Det tror ikke jeg heller, for Maria var vel den eneste som hadde hatt en mulighet til å vinne der. Trur ikkje det blir noko World Idol i år eg, så folk kan nok stresse ned eit par hakk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 25. april 2004 #73 Del Skrevet 25. april 2004 Tror ikke noen fra den norske finalen ville hatt sjans til å vinne world idol uansett jeg, de har for lite særpreg i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2004 #74 Del Skrevet 25. april 2004 Tror ikke noen fra den norske finalen ville hatt sjans til å vinne world idol uansett jeg, de har for lite særpreg i år. det blir sikkert ikkje world idol i år, dei tente for lite pengar på det fjor. slutt å stresse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 25. april 2004 #75 Del Skrevet 25. april 2004 det blir sikkert ikkje world idol i år, dei tente for lite pengar på det fjor. slutt å stresse... Virker jeg stressa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. april 2004 #76 Del Skrevet 25. april 2004 Hadde vært kult om Sandra vant etter at all verden har disset henne så grundig ned i støvlene..... Jeg vet ihvertfall om noen småjenter som hadde jubla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. april 2004 #77 Del Skrevet 25. april 2004 Hadde vært kult om Sandra vant etter at all verden har disset henne så grundig ned i støvlene..... Jeg vet ihvertfall om noen småjenter som hadde jubla Dessuten så overraska hun stort på fredag. Da sang hun faktisk veldig bra. Hun var aldri min favoritt, men jeg likte henne godt denne fredagen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #78 Del Skrevet 25. april 2004 Hadde vært kult om Sandra vant etter at all verden har disset henne så grundig ned i støvlene..... Jeg vet ihvertfall om noen småjenter som hadde jubla Kult?? At en bortskjemt sukkersøt småjente vinner en slik konkurranse? Patetisk, tragisk, latterlig er vel bedre ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #79 Del Skrevet 25. april 2004 Kjartan og Margaret til finalen! (det stemmer jeg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. april 2004 #80 Del Skrevet 25. april 2004 Kjartan til finalen, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå