Gå til innhold

Nå gidder jeg ikke mer IDOL!

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle
Huff Idol har blitt kjedelig nå..

Nemlig, for de beste ryker ut. Lurer på hva folk tenker med egentlig. :roll: Jaja, håper og tror at Kjartan stikker av med seieren, men det skulle ikke forundre meg over om Sandra blir vinneren. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg at Margaret vinner...

Kjartan er jo 27år, og har allerede gitt ut Cd og skrevet mange sanger.. Han kommer til å klare seg uten den Idol-seieren..

Tror faktisk at Sandra kan vinne hele greia jeg- og da håper jeg det ikke blir noe World Idol! Jenta er søt og "sjarmerende" men ikke noe særlig til sangstemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjartan er jo 27år, og har allerede gitt ut Cd og skrevet mange sanger.. Han kommer til å klare seg uten den Idol-seieren..

No er ikkje eg nokon voldsom Idol-tilhengar, og føl berre med sånn 'med eit halvt auge'. Men eg synst faktisk det at han er 27 og har litt erfaring talar meir FOR at han bør vinne enn mot. Han vil ha ryggrad tilå takle det styret som vil bli rundt han, han vil ha større sjanse til å bevare bakkekontakt og gangsyn enn ein 17-åring som kjem rett frå vidaregåande og så brått vert stjerne.

Difor 'heiar' eg på Kjartan. Men stemmer aldri... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror faktisk at Sandra kan vinne hele greia jeg- og da håper jeg det ikke blir noe World Idol! Jenta er søt og "sjarmerende" men ikke noe særlig til sangstemme..

I motsetning til Kurt så ser Sandra ut som en engel, men synger som en hobbit. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Norge vinner i allefall ikke World Idol denne gangen.

Det tror ikke jeg heller, for Maria var vel den eneste som hadde hatt en mulighet til å vinne der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det tror ikke jeg heller, for Maria var vel den eneste som hadde hatt en mulighet til å vinne der.

Trur ikkje det blir noko World Idol i år eg, så folk kan nok stresse ned eit par hakk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke noen fra den norske finalen ville hatt sjans til å vinne world idol uansett jeg, de har for lite særpreg i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Tror ikke noen fra den norske finalen ville hatt sjans til å vinne world idol uansett jeg, de har for lite særpreg i år.

det blir sikkert ikkje world idol i år, dei tente for lite pengar på det fjor. slutt å stresse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir sikkert ikkje world idol i år, dei tente for lite pengar på det fjor. slutt å stresse...

Virker jeg stressa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult om Sandra vant etter at all verden har disset henne så grundig ned i støvlene.....

Jeg vet ihvertfall om noen småjenter som hadde jubla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hadde vært kult om Sandra vant etter at all verden har disset henne så grundig ned i støvlene.....

Dessuten så overraska hun stort på fredag. Da sang hun faktisk veldig bra. Hun var aldri min favoritt, men jeg likte henne godt denne fredagen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kult??

At en bortskjemt sukkersøt småjente vinner en slik konkurranse?

Patetisk, tragisk, latterlig er vel bedre ord.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...