Gå til innhold

Søkt AHO - arkitekthøyskolen i år?


Blaaa

Anbefalte innlegg

Hei!

Har søkt AHO i år og dør av nervøstitet. Kom videre til skoleoppgaven, og syntes jeg klarte meg rimelig...dritt. Fikk brev med poengsum fra skoleprøven (man kan få 0 til 100, tidligere var det 120) og jeg fikk 80 blank. Opptaksrapportene fra de siste to årene viser at dette verken er godt eller dårlig:

http://www.aho.no/Gl...port%202012.pdf

http://www.aho.no/Gl...port%202011.pdf

Har helt greit snitt. Poenggrensa i fjor var 124 eller noe, om dette er faktum i år og, har jeg kanskje en sjanse, men dette gjelder sikkert dem som søker med primærvitnemål! Jeg er ordinærkvote, men ikke fullt opp med alderspoeng.

Uansett! Vanskelig å regne seg fram til noe som helst - men hva har dere andre fått? Åssen gikk skoleprøven? Interessant å utveksle erfaring i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva legger du i helt greit snitt? Jeg har ikke gått der selv, men søsteren min fikk 60-et eller annet på skoleprøven i fjor, hun kom inn. Hun har ok karakterer, kanskje rundt fem i snitt. Hun var sikker på at hun ikke kom til å komme inn fordi prøven ikke gikk så bra, men hun gjorde det allikevel. Kan godt hende du ligger bedre an enn du tror. :)

Jeg forstår ikke helt den poenggrensa på 124, vet ikke om de legger til noe mer enn prøvepoeng og konkurransepoeng.

Edit: Tror hun kom inn på primærvitnemål, så 124 er sikkert for ordinær.

Endret av Mija
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Oi, fint for søsteren din da!

Jeg har ikke greit snitt, da - 4,3. 43 poeng skolepoeng.Neida, jeg tror de legger sammen prøvepoeng+konkurransepoeng. Jeg har 4 alderspoeng, så min totale blir vel 47. 47 pluss 80 er jo godt over 124, men ikke sååå mye heller. Merker det blir lenge til lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...