Gå til innhold

Noen som har fått redusert rynkene ved bruk av Aberela o,o5% krem?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

niks. Rynker ligger i lærhuden...hvor ingen krem når til.

Fine linjer kan dempes pitte pitte litt, men ikke til å synnes for det blotte øye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

niks. Rynker ligger i lærhuden...hvor ingen krem når til.

Fine linjer kan dempes pitte pitte litt, men ikke til å synnes for det blotte øye...

Aberela er en reseptbelagt krem som inneholder a-vitaminsyre. Den er rimelig (under hundrelappen), og. reduserer/fjerner solskader, store porer, kviser, fine rynker m.m. Den trenger ned i dypere hudlag, og fjerner det øverste hudlaget, så de under kan komme til. Sånn sett er den en av få kremer som holder det den lover.

Går selv gjennom en Aberela-kur pga solskader og store porer. Ser resultater allerede. Men vær forberedt på at huden vil flasse de første ukene. Hjelper da med en peelingkrem, så man ikke har et flassende hudlag i ansiktet dagen lang. Litt rød blir man, før huden igjen blir normal farge.

Anonymous poster hash: 89bc3...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme Ab: jeg tar på kremen i et tynt lag om kvelden før sengetid,og vasker det av neste morgen. Man kan ha det kortere eller hoppe over en dag om man reagerer veldig mye på kremen. Det tar vel en 2-3 måneder å fjerne solskader.

Anonymous poster hash: 89bc3...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aberela er en reseptbelagt krem som inneholder a-vitaminsyre. Den er rimelig (under hundrelappen), og. reduserer/fjerner solskader, store porer, kviser, fine rynker m.m. Den trenger ned i dypere hudlag, og fjerner det øverste hudlaget, så de under kan komme til. Sånn sett er den en av få kremer som holder det den lover.

Går selv gjennom en Aberela-kur pga solskader og store porer. Ser resultater allerede. Men vær forberedt på at huden vil flasse de første ukene. Hjelper da med en peelingkrem, så man ikke har et flassende hudlag i ansiktet dagen lang. Litt rød blir man, før huden igjen blir normal farge.

Anonymous poster hash: 89bc3...4f6

Jeg har gått på den selv, for kviser og hudormer. Rynker blir ikke borte av krem med a-syre som leveres over disk i Norge...Men om du vil teste det ut, skal jeg ikke si noe på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt denne men mot kviser. Den ble ALT for sterk for min hud. Huden sprakk helt opp og falt av i store flak. Fikk veskende sår i hele fjeset. Så nesten ut som jeg hadde brannskader i hele fjeset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått på den selv, for kviser og hudormer. Rynker blir ikke borte av krem med a-syre som leveres over disk i Norge...Men om du vil teste det ut, skal jeg ikke si noe på det.

De blir ikke borte, men såvidt jeg husker å ha lest, reduseres fine linjer og ujenvnheter. A-vitaminsyre er en av de få ingrediensene i hudkrem som faktisk virker. Og Aberela virker mer enn sterk nok for min hud. Man kan selv regulere hvor tykt man smører på.

Anonymous poster hash: 89bc3...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har gått på den selv, for kviser og hudormer. Rynker blir ikke borte av krem med a-syre som leveres over disk i Norge...Men om du vil teste det ut, skal jeg ikke si noe på det.

Jeg har bruk Obagi sin retinol-krem med tilsvarende styrke sammen med andre produkter i Nu Derm-serien. Mine rynker er blitt betydelig redusert, så jeg mener retinol er svært effektivt. Hos meg er finere linjer blitt borte, mens grovere rynker er blitt mindre fremtredende. Bruker kremen om natten i perioder på 3-4 måneder.

Anonymous poster hash: 758df...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...