Gå til innhold

Er disse puppene små, medium eller store, ifølge deg?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Før og etter-bilder: http://bloggfiler.no/tcmn.blogg.no/images/441858-12-1362160476668.jpg

Nok et eksempel på å ødelegge det flotte settet hun var født med. Utrolig! :(

Jeg er så utrolig enig. Hun må gjøre som hun vil, men det er synd. Flotte før, faktisk uvanlig fine. Nå ser de kunstige ut og er snarere turn-off enn turn-on. Hilsen heteromann.

Anonymous poster hash: e6a19...091

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23, og når silikonen ser ut til å sprenge brystvevet er de for store.



Anonymous poster hash: fc3fd...17e
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvor gamle er dere som sier de er alt for store og stygge? Jeg synes de er akkurat store nok.

På disse bildene tatt fra en annen vinkel ser de egentlig ikke såå store ut. Synes dere fortsatt de var alt for store på disse bildene?

http://tcmn.blogg.no/1371645144_poolside.html

linken går ikke ann å trykke på, må kopiere linken og lime inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere som sier de er alt for store og stygge? Jeg synes de er akkurat store nok.

På disse bildene tatt fra en annen vinkel ser de egentlig ikke såå store ut. Synes dere fortsatt de var alt for store på disse bildene?

http://tcmn.blogg.no/1371645144_poolside.html

Virker ikke som den siste linken fungerer, med mindre det er hos meg feilen ligger.

Angående alder: Jeg er en helt vanlig mann tidlig i 20-årene.

Anonymous poster hash: e6a19...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Virker ikke som den siste linken fungerer, med mindre det er hos meg feilen ligger.

Angående alder: Jeg er en helt vanlig mann tidlig i 20-årene.

Anonymous poster hash: e6a19...091

kopier linken istedenfor å trykke på den, og lim inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

My bad, fikk frem bildene nå. Jeg fikk ikke med meg hvordan det fungerte før jeg postet det forrige innlegget.

Det ser bedre ut på de poolside-bildene enn på operasjonsbildet. Klart det ser bedre ut når man er solbrun, kledd i bikini og tar mest mulig flatterende bilder. Jeg tror likevel det ville sett minst like bra ut med naturlige pupper. Det er en flott og vakker jente (om enn ikke helt min type), så jeg skal ikke si at det ser ekkelt eller jævlig ut, jeg bare mener det hadde sett bedre ut uten silikon.

Så det ser bedre ut på de bildene enn på det rett forfra rett etter operasjonen, men det ser fortsatt dårligere ut enn før operasjonen. Selv med solbrun, lettkledd kropp fremfor et sterilt bilde tatt før en operasjon. Synes jeg, altså.

Er du gjesten forresten Therese selv, om jeg tør spørre? Det er i så fall helt greit, altså, jeg bare undres :)

Anonymous poster hash: e6a19...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store, skjønner ikke hvorfor hun puttet noe i dem, hun hadde jo ikke hengepupper eller sånne problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

My bad, fikk frem bildene nå. Jeg fikk ikke med meg hvordan det fungerte før jeg postet det forrige innlegget.

Det ser bedre ut på de poolside-bildene enn på operasjonsbildet. Klart det ser bedre ut når man er solbrun, kledd i bikini og tar mest mulig flatterende bilder. Jeg tror likevel det ville sett minst like bra ut med naturlige pupper. Det er en flott og vakker jente (om enn ikke helt min type), så jeg skal ikke si at det ser ekkelt eller jævlig ut, jeg bare mener det hadde sett bedre ut uten silikon.

Så det ser bedre ut på de bildene enn på det rett forfra rett etter operasjonen, men det ser fortsatt dårligere ut enn før operasjonen. Selv med solbrun, lettkledd kropp fremfor et sterilt bilde tatt før en operasjon. Synes jeg, altså.

Er du gjesten forresten Therese selv, om jeg tør spørre? Det er i så fall helt greit, altså, jeg bare undres :)

Anonymous poster hash: e6a19...091

Nei, men jeg synes puppene hennes er perfekte og har tenkt å operere mine sånn.

Men jeg har ikke pupper fra før, sånn som hun hadde, så jeg har ikke akkurat noe å ødelegge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvilken verden man lever i dersom man synes de nåværende puppene hennes er små?

Synes hun har fin figur, både før og etter operasjonen(men personlig synes jeg ikke det hadde vært nødvendig med slike store bryster på en liten, slank kropp), men jeg får helt vondt av å se på den solbrune solskadde huden hennes.



Anonymous poster hash: 1ed65...77f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store.

På før-bildet var det middels. Sånn akkurat passe.



Anonymous poster hash: e7e6d...7cb
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er for store for henne, derfor ser de også fake ut. Jeg har silikon selv, men hadde null pupp i utgangspunktet. Silikon er ikke problemfritt; det blir arrvev som ofte kan være ømt, det blir rippling, og velger man å ta de ut igjen blir jo puppene aldri som før. Arrvevet vil være der for alltid. Hdde jeg hatt et utgangspunkt som henne hadde jeg aldri i verden operert meg. Hun hadde jo perfekte pupper!

Og: fy faen så drita lei jeg er av å se mørk oransje-brune jenter med slitne extensoins, ballongpupper og rosa tilbehør. Ordene som slår meg når jeg ser sånne jenter er: sexleketøy (og da mener jeg jenta), billig, overfladisk, uintelligent, meningsløst...

Hvorfor vil disse rosabloggerjentene se helt klin like ut? Tror de at de er originale eller noe? Hadde det enda vært flatterende! :sukk:



Anonymous poster hash: fa2f4...d2d
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De er for store for henne, derfor ser de også fake ut. Jeg har silikon selv, men hadde null pupp i utgangspunktet. Silikon er ikke problemfritt; det blir arrvev som ofte kan være ømt, det blir rippling, og velger man å ta de ut igjen blir jo puppene aldri som før. Arrvevet vil være der for alltid. Hdde jeg hatt et utgangspunkt som henne hadde jeg aldri i verden operert meg. Hun hadde jo perfekte pupper!

Og: fy faen så drita lei jeg er av å se mørk oransje-brune jenter med slitne extensoins, ballongpupper og rosa tilbehør. Ordene som slår meg når jeg ser sånne jenter er: sexleketøy (og da mener jeg jenta), billig, overfladisk, uintelligent, meningsløst...

Hvorfor vil disse rosabloggerjentene se helt klin like ut? Tror de at de er originale eller noe? Hadde det enda vært flatterende! :sukk:

Anonymous poster hash: fa2f4...d2d

Hvor mye silikon tok du da? Jeg er enig i at hun hadde pupp fra før, og jeg ville ikke vurdert silikon om jeg hadde sånne. Men mine er helt flate og jeg har lyst på like store pupper som hun med silikon. Men nå tror jeg kanskje jeg burde ta litt mindre, men jeg ser ikke at de er for store på disse bildene http://tcmn.blogg.no/1371645144_poolside.html . På før og etterbildene så puppene alt for store ut, men ikke i disse bikinibildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye silikon tok du da? Jeg er enig i at hun hadde pupp fra før, og jeg ville ikke vurdert silikon om jeg hadde sånne. Men mine er helt flate og jeg har lyst på like store pupper som hun med silikon. Men nå tror jeg kanskje jeg burde ta litt mindre, men jeg ser ikke at de er for store på disse bildene http://tcmn.blogg.no/1371645144_poolside.html . På før og etterbildene så puppene alt for store ut, men ikke i disse bikinibildene.

Det er helt meningsløst å gå ut ifra hvor mye andre har lagt inn. Det er flere ting som spiller inn. Da jeg gjorde dette, var mitt utgangspunkt at det skulle se naturlig og ekte ut. Jeg er spinkelt bygget, slank, gjennomsnittelig høy (165), og jeg hadde ikke "overskuddshud" på puppene, men fast, og dermed også større fare for at det skulle se fake ut. Det spiller også en rolle om silikonen skal legges under eller over muskelen.

Jeg la inn 215, over muskelen, og det var max for meg med min kropps bygning og min hud. I dag er jeg misfornøyd med det ene brystet, som var litt større enn det andre i utgangspunktet. Selv 215 ble egentlig litt for mye. Det ser mindre naturlig ut enn det andre (litt kant øverst, om du skjønner), og jeg har fått rippling, som gjør at det ser litt skjevt ut når jeg ikke har på BH. Jeg mener det er større risiko for rippling når man har for stor protese.

Anonymous poster hash: fa2f4...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde dere synes det var greit om hun tok mindre silikon, eller er alle som har svart helt imot silikon? :pisk:



Anonymous poster hash: d1b9c...9d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...