Gå til innhold

Er Frustrerte Fruer verdt å se for underholdning? Permisjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett alle sesongene 2 ganger, og ser gjeeerne på når det går repriser på tv. Elsker den serien! Anbefales! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HappyWaffle

ååååå vil anbefale Grey's anatomy hvis du syns sykehusserier er diggbart ;)

å the walking dead!!!! <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for min del. Det er for mye drama og så langtekklig.

Liker bedre Revenge, Nip/Tuck, ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå sett 2-3 episoder og har blitt flau flere ganger pga Edie Britt, Susan og Mike situasjonen... Er dette noe som er vanlig for serien at det er slike ting? Det har dessverre ikke fenget så langt men må kanskje se flere episoder?



Anonymous poster hash: d3e16...bf2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sweetsugar

Det er det virkelig! Kjempebra serie. Noe jeg liker veldig godt med den er at den nesten alltid er fylt med masse humor, men samtidig fylles den med triste og seriøse scener, og når det skjer, så setter du deg så voldsomt inn i situasjonen, og jeg blir rørt til tårer nesten hver gang, noe jeg liker veldig godt.

Kan nesten garantere at du blir å like den serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sweetsugar

Jeg har nå sett 2-3 episoder og har blitt flau flere ganger pga Edie Britt, Susan og Mike situasjonen... Er dette noe som er vanlig for serien at det er slike ting? Det har dessverre ikke fenget så langt men må kanskje se flere episoder?

Anonymous poster hash: d3e16...bf2

Det blir bedre, synes jeg. Vanlig er det ikke i resten av serien så vidt jeg kommer på, men Edie har en tendens til å gripe klørne fast i noe hun vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serien er jo morsom nok, men problemet er Susan og han der fyren hennes. Mike var det. De absolutt kjedeligste karakterene i en TV-serie noensinne.



Anonymous poster hash: e626b...922
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...