Gå til innhold

Overraskende fakta om KGere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Jeg har et fødselsmerke på rumpa forma som en stjerne.

Jeg har et stort arr som dekker halve låret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er vel ikke mange som tror det etter en del innlegg her, men jeg kan avsløre at jeg har en mastergrad i nordisk språk. Jeg burde vel umiddelbart levere den tilbake. :D

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg er egentlig en elefant, som har lært å skrive med snabelen, derfor så mange skrive feil, er ikke lett å skrive tuch med snabel!

Ok, sorry, men hadde ikke noe sjokkerende å komme med.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke helt hvordan jeg fungerer, er en hard nøtt å knekke. Sikter da til psyken og vanene mine. F.eks kan jeg ha skikkelig bra selvtillit samtidig som jeg har veldig dårlig selvtillit. Ofte ler jeg av de høye tankene mine om meg selv, for jeg ser jeg er på vidda :fnise:

Jeg ruser meg ikke og alkohol er det lite av, så det er ikke årsaken til dette :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er høyrehendt, men bruker gaffel med høyre allikevel når jeg spiser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Murica

Fra under kjeven, opp høyre kinn og forbi øyet ser det ut som om huden min har smeltet. Er fra da jeg var mindre og var lettere uheldig med frityr koking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til tema: Jeg har overlevd en flystyrt der en på samme rad som meg døde, jeg har vært i Nord-Korea en tur og jeg har blitt knivstukket (heldigvis ikke så stygt). Mulig det ikke er det aller sprøeste, men jeg er fortsatt en herre tidlig i 20-årene og har antagelig noen år igjen å oppleve ting på :)

Anonymous poster hash: 4d9b9...701

Endret av Alice i Eventyrland
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar alltid husvasken om morgenen, i pysjen, mens jeg spiller Sinatra eller Elvis på full styrke.

Er jeg for sosial over lengre tid så blir jeg innmari sliten og helt avhengig av alenetid for å hente meg inn igjen.

Trener masse, men liker det egentlig ikke noe særlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tirkes

Jeg hører på David Guetta når jeg trener.

...det er vel aller mest sjokkerende for de som kjenner meg og musikksmaken min, som er litt mer svart med nagler på. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og avsporinger.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

jeg er høyrehendt, men bruker gaffel med høyre allikevel når jeg spiser.

eg og! trudde eg var one of a kind!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

eg og! trudde eg var one of a kind!

ser folk rart på deg og? drittlei av at folk nesten stopper opp når de eter for å kommentere dette rare fenomenet, av tydelig stor viktighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

ser folk rart på deg og? drittlei av at folk nesten stopper opp når de eter for å kommentere dette rare fenomenet, av tydelig stor viktighet

familie og vener er van med det. alle andre ser to/tre gonger,men få som kommenterar det. Eg kan skrive med begge hendene og. Begge foreldra mine er skeivhendt så det heng vel litt att..... Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Jeg har hår på oversiden av føttene.

DET hadde vore interessant å sjå bilete av!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...