Gå til innhold

Hun vil vente med sex fordi "det kan bli noe mer"?


Gjest Sindre

Anbefalte innlegg

Betty Boop - det er ikke snakk om syns. Det er snakk om matematikk og utregning, og bevis for at det dere serverer som unnskyldning, det holder ikke mål.

Faen i helvete, kan ikke noen tegne opp et decision tree for disse hønene?



Anonymous poster hash: 87c4c...b22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

i enkelte tilfeller er det større sjans for at det blir noe dersom man venter med sex. Er ingenting som er verre enn å ha blitt lurt til sengs av en som bare plutselig slutter å ta kontakt. Greia er at jeg vil finne ut om han er en drittsekk før jeg ligger med han. Ikke etterpå.

Jo, det å vite at man ikke er attråverdig nok i forhold til tilfeldige menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Betty Boop - det er ikke snakk om syns. Det er snakk om matematikk og utregning, og bevis for at det dere serverer som unnskyldning, det holder ikke mål.

Faen i helvete, kan ikke noen tegne opp et decision tree for disse hønene?

Anonymous poster hash: 87c4c...b22

jeg er enig med deg at det er teit å skryte av onser for på samme tid si at man vil vente, men poenget mitt er at ikke alle onser er noe man gjorde fordi man digger å ha ons. Noen ons er tabber man angrer på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jo, det å vite at man ikke er attråverdig nok i forhold til tilfeldige menn.

de tilfeldige mennene man onsa med i fylla trenger ikke være spesielt attråverdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er feilen.

Hele greia faller på at damer ENTEN må ha bestemt seg på forhånd om at "han her skal jeg bare ha sex med," og ikke involvert seg følelsesmessig overhodet. Dersom de involverer seg følelsesmessig i noen, så må de være 100% sikker på at det er hold, før de "gir sex".

100% sikker kan man ikke være. Nå; blir sannsynligheten for at sexen er god noe bedre med hver dag som går?

NEI.

Er det trolig at man vil ha et forhold med noen som blir bra om sexen er dårlig?

NEI.

Er det damer da gjør med å vente, noen fordel for noen som helst?

NEEEEEEIIIIIIIII

IDIOTDAMER.



Anonymous poster hash: 87c4c...b22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Drøye jævlig lenge med å pule.

2. Pule med en gang

Så skulle man valgt noe midt imellom, som viser at du ikke er løs for sånne gammelmodige menn som Steinar, men samtidig ikke venter for lenge, som hinter om at du er et overgrepsbarn eller luremus.

Anonymous poster hash: 87c4c...b22

Dama til TS rakk aldri å prøve ut den mellomtingen før TS stakk :P

Anonymous poster hash: 938fb...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Her er feilen.

Hele greia faller på at damer ENTEN må ha bestemt seg på forhånd om at "han her skal jeg bare ha sex med," og ikke involvert seg følelsesmessig overhodet. Dersom de involverer seg følelsesmessig i noen, så må de være 100% sikker på at det er hold, før de "gir sex".

100% sikker kan man ikke være. Nå; blir sannsynligheten for at sexen er god noe bedre med hver dag som går?

NEI.

Er det trolig at man vil ha et forhold med noen som blir bra om sexen er dårlig?

NEI.

Er det damer da gjør med å vente, noen fordel for noen som helst?

NEEEEEEIIIIIIIII

IDIOTDAMER.

Anonymous poster hash: 87c4c...b22

Feilen er at man tror at selv om første gang man har sex og det ikke var så bra så er det dermed sagt at sexen alltid vil forbli dårlig. Når det kommer til sex så kan man bli bedre.. Er ikke noe man enten kan eller ikke kan. Må jo læres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Doe

Feilen er at man tror at selv om første gang man har sex og det ikke var så bra så er det dermed sagt at sexen alltid vil forbli dårlig. Når det kommer til sex så kan man bli bedre.. Er ikke noe man enten kan eller ikke kan. Må jo læres.

Hvis han liker trynet ditt, puppene dine og ræva di, så vil han pule deg igjen, 4-5 ganger den uka, til sexen blir god, og hvis han ikke liker det, så vil han gi faen, uten at du har involvert deg veldig følelsesmessig. Hvis sexen derimot er god, så kan du bli kjent med ham senere, og dersom han er asshole eller stemmer Frp som dere syns er så ille, så kan dere alltids dumpe ham og kalle den en extended ONS.

LOGIKK!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

de tilfeldige mennene man onsa med i fylla trenger ikke være spesielt attråverdige.

Allikevel er det de hun kastet seg på, så det er klart de er mer attråverdig enn han som må vente. Du skjønner logikken? Det dere driver med har totalt motsatt effekt enn det dere ønsker. Mannen føler seg ikke mer spesiell fordi han må vente. Da kan dere heller si at dere er redde for å bli såret. Eller ønsker å teste ut typen. I stedet for å la fyren stå der som en annen idiot og se for seg alle de andre mennene som har fått innpass på første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allikevel er det de hun kastet seg på, så det er klart de er mer attråverdig enn han som må vente. Du skjønner logikken? Det dere driver med har totalt motsatt effekt enn det dere ønsker. Mannen føler seg ikke mer spesiell fordi han må vente. Da kan dere heller si at dere er redde for å bli såret. Eller ønsker å teste ut typen. I stedet for å la fyren stå der som en annen idiot og se for seg alle de andre mennene som har fått innpass på første forsøk.

I bunn og grunn så er det mannens sjalusi som er problemet? At andre har fått omvisning i skattegrotta tidligere enn han?

Anonymous poster hash: b2205...d1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvis han liker trynet ditt, puppene dine og ræva di, så vil han pule deg igjen, 4-5 ganger den uka, til sexen blir god, og hvis han ikke liker det, så vil han gi faen, uten at du har involvert deg veldig følelsesmessig. Hvis sexen derimot er god, så kan du bli kjent med ham senere, og dersom han er asshole eller stemmer Frp som dere syns er så ille, så kan dere alltids dumpe ham og kalle den en extended ONS.

LOGIKK!!!!!

om han gir faen så er han jo ikke interessert nok. Hadde han vært forelska derimot kanskje han hadde gitt det en sjans til at det skulle bli bedre. Det gjelder iallefall for min del. Jeg gir meg ikke etter en gang om jeg virkelig liker fyren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Allikevel er det de hun kastet seg på, så det er klart de er mer attråverdig enn han som må vente. Du skjønner logikken? Det dere driver med har totalt motsatt effekt enn det dere ønsker. Mannen føler seg ikke mer spesiell fordi han må vente. Da kan dere heller si at dere er redde for å bli såret. Eller ønsker å teste ut typen. I stedet for å la fyren stå der som en annen idiot og se for seg alle de andre mennene som har fått innpass på første forsøk.

som sagt det kan være fylletabber man angrer på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

I bunn og grunn så er det mannens sjalusi som er problemet? At andre har fått omvisning i skattegrotta tidligere enn han?

Anonymous poster hash: b2205...d1d

Nei, det er at logikken ikke henger på greip som er irriterende her. At det blir betegnet som en ære å måtte vente på sex med dama, mens resten slipper til med en gang. Det at andre har fått omvisning i dagens samfunn må man se på som en selvfølge, så den tanken er ikke til stede engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen da din gjøk :P, du forventer at vi skal forstå deg når du ikke tar innover deg at vi blir såret av at dere aviser oss, mens randoms som ikke betyr noe blir ikke avist.

Sant, forståelse bør gå begge veier! Ikke noe enveiskjøring og at alt skal skje på deres premisser. Forstå at vi ikke liker det og aksepter det på samme måte som vi må akseptere at dere holder igjen når dere har sterke følelser. Ber om forståelse, ikke en skytterggrav hvor det blir skutt den ene kanonen etter den andre.

Jeg forstår at dere blir såret jo, det har vært umulig å IKKE oppfatte det, så ettertrykkelig som dere har gjort det klart i tråden. Jeg aksepterer det til og med - hvorfor skulle jeg ikke det?

Det får meg bare ikke til å forandre innstilling. Dvs, om jeg føler for å vente med sex så gjør jeg det, og blir typen såret og stikker av det - ja, så stikker han, og finner forhåpentligvis noen andre som matcher ham bedre. Det er meg, ikke han, jeg har ansvar for når det gjelder hvordan jeg vil forholde meg til sex.

Og han ville ikke fått kanoner av meg for å bli såret. Om han brukte det til å presse igjennom viljen sin derimot...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvis han liker trynet ditt, puppene dine og ræva di, så vil han pule deg igjen, 4-5 ganger den uka, til sexen blir god, og hvis han ikke liker det, så vil han gi faen, uten at du har involvert deg veldig følelsesmessig. Hvis sexen derimot er god, så kan du bli kjent med ham senere, og dersom han er asshole eller stemmer Frp som dere syns er så ille, så kan dere alltids dumpe ham og kalle den en extended ONS.

LOGIKK!!!!!

Hva om man ikke gidder å ha ons mer i sitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan vet kvinner om en mann er potensiell kjæreste etter kun et par timer i fylla på byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg forstår at dere blir såret jo, det har vært umulig å IKKE oppfatte det, så ettertrykkelig som dere har gjort det klart i tråden. Jeg aksepterer det til og med - hvorfor skulle jeg ikke det?

Det får meg bare ikke til å forandre innstilling. Dvs, om jeg føler for å vente med sex så gjør jeg det, og blir typen såret og stikker av det - ja, så stikker han, og finner forhåpentligvis noen andre som matcher ham bedre. Det er meg, ikke han, jeg har ansvar for når det gjelder hvordan jeg vil forholde meg til sex.

Og han ville ikke fått kanoner av meg for å bli såret. Om han brukte det til å presse igjennom viljen sin derimot...

Men DU ville vel ikke vært så himla teit at du fortalte om alle disse ons'ene og pulevennene som fikk slippe til med en gang, samtidig som du stolt forteller ham at HAN er så heldig at han må vente, fordi han er så himla spesiell. For det er DER poenget ligger. Ikke sant? Ikke det at du ønsker å vente med å ha sex når du møter en ny fyr. Som selvsagt er heeeeelt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet kvinner om en mann er potensiell kjæreste etter kun et par timer i fylla på byen?

De fleste oppegående mennesker har for lengst forstått at Fylla på Byen ikke er stedet dersom man ser seg om etter en potensiell kjæreste.

Men DU ville vel ikke vært så himla teit at du fortalte om alle disse ons'ene og pulevennene som fikk slippe til med en gang, samtidig som du stolt forteller ham at HAN er så heldig at han må vente, fordi han er så himla spesiell. For det er DER poenget ligger. Ikke sant? Ikke det at du ønsker å vente med å ha sex når du møter en ny fyr. Som selvsagt er heeeeelt ok.

Der har du et poeng, ja.

Om han spurte derimot, så ville jeg ikke løyet for ham (om jeg nå hadde hatt en pulevenn-fortid, personlig har jeg aldri kjent noe mening i det). Jeg regner med at han er voksen nok til å høre svaret dersom han spør.

Endret av Flair
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste oppegående mennesker har for lengst forstått at Fylla på Byen ikke er stedet dersom man ser seg om etter en potensiell kjæreste.

Tullete. Jeg vet om mange som har endt opp som kjærester etter først å rote i fylla. Langvarige og seriøse forhold. Det trenger heller ikke være snakk om harde fyllekuler, men kun et par glass vin.

Poenget er, hvordan vet en kvinne at en mann hun har ons med ikke er en potensiell kjæreste? Hun kjenner jo ikke han engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...