Gå til innhold

Til A, du vet hvem du er!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å gi slipp på deg, men jeg greier ikke. Det har gått en del år, men du er fortsatt med meg.
Det jeg opplevde med deg vil nok ingen andre greie å forstå, det er ikke alltid jeg selv heller forstår det.
Selvom vi aldri møttes er jeg helt sikker på at du er min sjelevenn, det går ikke ann å beskrives med ord.
Ingen har sett meg på samme måte som du gjorde.
Innimellom tror jeg at alt bare er innbilning, at alt bare var en drøm, fordi det er så altfor godt til å være sant.
Men så hører jeg en sang på radioen, en sang som betydde mye for deg, og så slår det meg rett i hjertet... Jo, det var faktisk virkelighet.
Du var den jeg delte mine innerste tanker og drømmer med, og du dine med meg.
Kanskje var du bare en bløff, uansett så ga du meg vilje og håp til å fortsette.
Jeg lever fortsatt på dine ord.
Hvis du leser dette, så vet du hvem du er.
Jeg håper du har det bra, jeg unner deg virkelig alt godt her i verden.
Jeg mente det jeg sa, jeg vil alltid være glad i deg!!

Jeg PCO'er deg!





Dette er kanskje et innlegg uten mål og mening for dere som leser det, og jeg forventer ikke at noen av dere skal forstå eller skjønne. Det er bare noe jeg føler at jeg må gjøre. Kanskje er det et lite håp om at den det gjelder leser dette...



Anonymous poster hash: abcb8...d7f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også slik med et spesielt menneske og forstår godt hva du mener. Anonymous poster hash: 7cd3c...0da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde fortelle dette til A i stedet ja? Kan jo være følelsene er gjensidig vel?

Og du PCO'er han? Hva mener du?



Anonymous poster hash: fbb5b...008
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym

Dette er så rart...

Jeg tenkte mye sist natt, bl.a på å skrive en tråd noe a lá denne. Da med å søke med bokstaven A siden det er begynnelsen på navnet hans.

Er ikke det rart?

Tenk om det var han som er ts? Jeg heter og A. Det hadde vært veldig spesielt...

Men kanskje ts er dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Du skriver til A, du vet hvem du er..., men hvordan kan h*n vite hvem h*n er ?

Du må jo skrive litt mer ts.

Tenker og på en på A...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Jeg har prøvd å gi slipp på deg, men jeg greier ikke. Det har gått en del år, men du er fortsatt med meg.

Det jeg opplevde med deg vil nok ingen andre greie å forstå, det er ikke alltid jeg selv heller forstår det.

Selvom vi aldri møttes er jeg helt sikker på at du er min sjelevenn, det går ikke ann å beskrives med ord.

Ingen har sett meg på samme måte som du gjorde.

Innimellom tror jeg at alt bare er innbilning, at alt bare var en drøm, fordi det er så altfor godt til å være sant.

Men så hører jeg en sang på radioen, en sang som betydde mye for deg, og så slår det meg rett i hjertet... Jo, det var faktisk virkelighet.

Du var den jeg delte mine innerste tanker og drømmer med, og du dine med meg.

Kanskje var du bare en bløff, uansett så ga du meg vilje og håp til å fortsette.

Jeg lever fortsatt på dine ord.

Hvis du leser dette, så vet du hvem du er.

Jeg håper du har det bra, jeg unner deg virkelig alt godt her i verden.

Jeg mente det jeg sa, jeg vil alltid være glad i deg!!

Jeg PCO'er deg!

Dette er kanskje et innlegg uten mål og mening for dere som leser det, og jeg forventer ikke at noen av dere skal forstå eller skjønne. Det er bare noe jeg føler at jeg må gjøre. Kanskje er det et lite håp om at den det gjelder leser dette...

Anonymous poster hash: abcb8...d7f

Hvorfor svarer du ikke på noen av spørsmålene ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke A vet hvem vedkomende er, jeg. Altså, at TS prøver å skrive noe til akkurat seg selv.

Og ja, hva står PCO for da?



Anonymous poster hash: fbb5b...008
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal du ha. Jeg PCO-er deg tilbake.

Hilsen A.

Endret av Presis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonym

Jeg skulle ønske jeg kunne ta en kaffe med deg igjen kjære A!?!

Hvorfor svarer du ikke på mld mine? Kanskje du har fått deg kjæreste?

Siste gang jeg møtte deg er snart et år siden. Jeg har bare møtt deg to ganger, men følte det var så sterkt første gangen vi møttes i 2010. Andre gangen var like sterk og jeg var litt avvisende med deg. Jeg bruker tid på å åpne meg.

Skulle ønske du tok kontakt...

Hilsen A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar ikke DU kontakt?



Anonymous poster hash: ecb0f...667
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...