AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Del Skrevet 9. juli 2013 "Oh, how I missed you!" Jeg prøver å oversette en liten bok fra engelsk til norsk (ikke profesjonelt, men til noen jeg kjenner som ikke kan engelsk) og der er det en datter som møter sin mor etter at de har bodd langt fra hverandre i noen år. Så sier dattera: "Oh, how I missed you!" Jeg tenker at Jeg har savnet deg er ikke sterk nok og Jeg har savnet deg så mye er ikke helt riktig oversettelse heller. Finnes det uttrykk på norsk som tilsvarer det engelske How I missed you! ? Anonymous poster hash: 16050...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pooo Skrevet 9. juli 2013 #2 Del Skrevet 9. juli 2013 Å, som jeg har savnet deg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 9. juli 2013 #3 Del Skrevet 9. juli 2013 Skulle skrive det samme som Pooo =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #4 Del Skrevet 9. juli 2013 Ah, tusen takk! Har aldri hørt det (har ikke norsk som morsmål). Anonymous poster hash: 16050...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå