Gå til innhold

The walking dead, andre som er hekta? (ingen spoilers!)


^me^

Anbefalte innlegg

Jeg begynte nettopp å se på denne serien og er fullstendig hekta!!jeg bare mååå se på minst 2 episoder daglig!mannen som jeg ser denne serien sammen med er borte i kveld og jeg kjenner at jeg har skikkelige abstinenser! :fnise:

jeg har kommet til sesong 3 episode 10...på under 2 uker! :sjokkert:

andre fans her inne??

min favorittkategori i film er også zombiefilmer! :rodmer:

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det finnes et par tråder om denne serien fra før :) Er uansett enig med deg, elsker serien. Anbefaler tegneserien den er basert på. Elsker den enda mer!



Anonymous poster hash: be1a3...d4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Var hekta inntil halvveis i sesong 3. Da ble jeg rett og slett deppa av å se den! Håper jeg greier å se siste halvdel før sommeren er over, men har ikke greit å mote meg opp til det. :(

Synes serien er utrolig bra, rett og slett fordi den er litt kritisk/realistisk til hvor gode mennesker egentlig er (eller ikke er...) i krise. Det er kanskje ikke så realistisk med zombier, men bortsett fra det er ikke tilværelsen i serien så usannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hekta inntil halvveis i sesong 3. Da ble jeg rett og slett deppa av å se den! Håper jeg greier å se siste halvdel før sommeren er over, men har ikke greit å mote meg opp til det. :(

Synes serien er utrolig bra, rett og slett fordi den er litt kritisk/realistisk til hvor gode mennesker egentlig er (eller ikke er...) i krise. Det er kanskje ikke så realistisk med zombier, men bortsett fra det er ikke tilværelsen i serien så usannsynlig.

Det er det eneste leie med survival horror. Ingen happy ending. Men jeg kommer nok til å kjøpe bok 9 når den kommer i hard cover likevel.

Det er det samme som med Aliens-filmene. Monsteret vinner hver gang. Dvs, man TROR at man har kommet seg unna, men det stemmer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...