Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Hehe... vi er også spente mtp om vi må på storshopping. Vi har egentlig begge navn klare, det har kjære sørget for :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere hatt tidlig ul? Husk at man kan få trillinger med naturmetoden og :fnise:

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har det absolutt, Neferet! Jeg føler omsider at jeg er på vei til å komme meg litt ovenpå igjen. Velkommen hjem, forresten! :klemmer:

Jeg har begynt hos fysioterapeut, skal faktisk dit for tredje gang denne uka i dag. Hun ga meg et aldri så lite sjokk sist, for plutselig ville hun sette nåler på meg! :overrasket: Jeg har aldri fått akupunktur før, så jeg var litt skeptisk. Det har nemlig alltid stått på min aldri-i-verden-om-jeg-skal-gjøre-liste.. :fnise: Men det var jo ikke så fryktelig ille, egentlig. Hun satte bare tre nåler da. I dag skal hun visst opp i 14! :sjokkert:

Bortsett fra fysioterapi, står pakking på programmet i dag. Jeg har allerede støtt på noen utfordringer:

-Sommertøy til meg. Jeg har tross alt aldri brukt mammaklær på sommeren! Fant heldigvis ut at capribuksa jeg "bodde i" i sommer fortsatt passer, pluss at jeg har et dongeriskjørt fra sist svangerskap. Det får holde.

-Badetøyet til S er sporløst forsvunnet... :daane:

-Prampack, men det ordnet seg takket være Mokkon83-engelen! :kyss:

-Bilen er på verksted, så jeg får ikke kommet meg rundt og ordnet noe av det som står på handle/ordnelista. Den skulle egentlig bare på en kjapp service i går, men det viste seg at de like gjerne ville gjøre et solid innhugg i feriebudsjettet vårt... :roll:

I morgen drar vi!! :bolledeig::sol::daane::hoppendeglad:

Ellers, magen vokser stadig, og jeg kjenner oftere og oftere små dult. Her om dagen fikk jeg for første gang direkte spørsmål om jeg er gravid. Det var mor til en i barnehagen som spurte. Det må jo bety at jeg ser gravid ut for utenforstående også, ikke bare småfeit! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj ja kanskje du har fått tidligere mage nå siden du har vært gravid før ;)

Jeg vurderer å spørre etter akupunktur på sykehuset når jeg føder, om det passer, spørs jo hvor fort jeg føder og om det er noen på jobb som kan det. Har aldri hatt akupunktur. Funka det syns du?

Dumt med bilen, men håper at dere får en superduper ferie! :sol::hoppendeglad:

Har allerede glemt hvor dere skal, er graviddement :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si om det er akupunkturen som funker eller bare at jeg ikke har sittet pal foran en pc hver dag ;)

Husker ikke helt når magen kom sist, men den er nok litt større nå enn da jeg var 18 uker på vei sist :) Synes den har vokst bare de siste par dagene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kommer til å bli fantastisk med ferie! :hoppe: Kjenner jeg deg rett, så fikser du løsninger på badetøy og sommertøy i en fei ;)

Spent på om akupunkturen har noen effekt jeg også... har det på min egen "for-noe-sprøyt-hvertfall-for-meg"-liste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de selger badetøy på Kypros :ler: God tur :daane: Jeg finnes ikke misunnelig :sjenert:

Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på! :hoho::klaske: Takk for tipset! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, kommer til å bli fantastisk med ferie! :hoppe: Kjenner jeg deg rett, så fikser du løsninger på badetøy og sommertøy i en fei ;)

Spent på om akupunkturen har noen effekt jeg også... har det på min egen "for-noe-sprøyt-hvertfall-for-meg"-liste :fnise:

Ja, nå har jo tydeligvis Diddles løst badetøyproblemet, og av sommertøy så tror jeg jeg slår meg til ro med det jeg har :jepp:

Venter fremdeles på bilen, men mamma skal hente meg nå, så jeg får ordna de småtinga som står på handlelista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annars så klarte jeg meg veldig bra med et par korte tights i div. farger, en tunika, noen singlets, en sommerkjole og et skjørt da vi var på Tenerife når jeg var ca like langt på vei som deg ;) Sommerklær er jo ofte litt luftige og gode enten de er til gravide eller ei, så med et belte eller sløyfebånd til blir de lett til mammaklær :) Man tager hva man haver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Åh, god tur! :sol: Jeg er ikke misunnelig på reisen, men jeg er misunnelig på varmen! Det er brutalt å dra på jobb i fire grader og piskende iskaldt regn og følelsen av stiv kuling når det var 30 grader mot huden for under to døgn siden!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er sjalu på ferien og sola men ikke varmen :fnise: Tåler ikke varme pga gravid.

Bra det løste seg med badetøy ;) De selger sikkert også store luftige sommerkjoler der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooood tur!! :hoppe:

Bare hyggelig å kunne låne bort prampacken når en faktisk har en :fnise:

Du har fått en kjempeflott babymage :strix:

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...