Mazilla Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #261 Del Skrevet 1. oktober 2013 Skal jobbe 40% i et par uker, og forhåpentligvis gjør det susen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. oktober 2013 #262 Del Skrevet 2. oktober 2013 Høres bra ut, hjelper helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #263 Del Skrevet 2. oktober 2013 Krysser fingrene for det Skal jobbe til 13.30 i dag og 11.30 i morgen, og ha fri fredag. Bør være overkommelig For øyeblikket sitter jeg uten pc og venter på en kabel. Givende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. oktober 2013 #264 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hørtes passende ut Jeg skal også gå tidlig i dag (14:00), men de timene må jeg ta igjen en annen dag gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #265 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nå er det helg Fikk henvisning til fysioterapi da jeg var hos legen. Ringte for å få time i dag. De første jeg ringte kunne gi meg time i mars, og ga i tillegg klar beskjed om at det var ingen i byen som hadde kortere enn minst én måneds ventetid. Ringte et annet sted, og fikk time mandag morgen. Jada.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 3. oktober 2013 #266 Del Skrevet 3. oktober 2013 Mars Det betyr at folk har gått med på time der i januar, februar og sikkert i mars og, det hadde ikke jeg orket. Bra du fikk time mandag God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. oktober 2013 #267 Del Skrevet 3. oktober 2013 Bekkenet som er trøblete eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #268 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nei, bare stiv i skuldrene og nakken, så han ville se om det kunne hjelpe på tensjonshodepinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. oktober 2013 #269 Del Skrevet 3. oktober 2013 Riktig! Kunne tenkt meg fysio selv... men det er bare fordi jeg har lyst på en skikkelig massasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #270 Del Skrevet 3. oktober 2013 Uff, jeg hater å bli massert, så jeg er litt spent og håper hun ikke kommer til å ta på meg... Vi dro på massasje da vi var på bryllupsreise, og det endte nesten med at massøren ville fylle ut avviksskjema fordi jeg visstnok var så anspent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. oktober 2013 #271 Del Skrevet 3. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #272 Del Skrevet 4. oktober 2013 17 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 4. oktober 2013 #273 Del Skrevet 4. oktober 2013 17 uker!! Kan ikke skjønne at folk hater massasje, men vi er jo forskjellige God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #274 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg er litt for kilen til å sette pris på massasje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #275 Del Skrevet 4. oktober 2013 Vondt i ryggen og null energi, og straks går turen østover. Oh joy.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 4. oktober 2013 #276 Del Skrevet 4. oktober 2013 Er veldig kilen jeg og, men syns ikke at massasje kiler, for da tar de så hardt i. Hard massasje så det gjør vondt er best Null energi jeg og, søvnmangel. God tur da, håper det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. oktober 2013 #277 Del Skrevet 5. oktober 2013 oioi!!! 17 uker allerede!! snart ultralyd da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #278 Del Skrevet 5. oktober 2013 UL 23. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. oktober 2013 #279 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) for 17 uker! Vil dere vite kjønn på ultralyden? Endret 5. oktober 2013 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #280 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ja, hvis de ser hva det er så vil vi vite det. Han godeste orker ikke tenke på navn før vi vet kjønn, og dessuten er det kjekt å vite om vi må på storshopping eller bare koseshopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå