AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #41 Skrevet 7. juli 2013 Kanskje de først kan slippe seg løs på ferie, siden det er så mange ynkelige menn som skriker om løse, horete damer og "felleshull". Ja, du fornekter deg ikke. Syntes du det er like greit med menn som drar til Thailand, eller blir det noe heeeeelt annet? Anonymous poster hash: e9a9b...774 3
sjonkelrolf Skrevet 7. juli 2013 #42 Skrevet 7. juli 2013 Ja, du fornekter deg ikke. Syntes du det er like greit med menn som drar til Thailand, eller blir det noe heeeeelt annet? Anonymous poster hash: e9a9b...774 Det er to land jeg aldri kommer til å sette mine bein i, det er Tyrkia og Thailand. Blir like kvalm av overkåte jenter som drar på knulleferie som gamle griser som skal ha seg "lammekjøtt" i Thailand. Jeg vil ikke være en del av den bermen der. 2
miramis Skrevet 8. juli 2013 #43 Skrevet 8. juli 2013 Ja, du fornekter deg ikke. Syntes du det er like greit med menn som drar til Thailand, eller blir det noe heeeeelt annet?Anonymous poster hash: e9a9b...774 Så lenge de ikke betaler for det.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #44 Skrevet 8. juli 2013 Så lenge de ikke betaler for det. Hva syntes du om kvinnesynet til tyrkerne da ? Er jo en kjent sak at de nekter sine egne søstre å ligge rundt slik som de selv gjør. Er det holdninger du støtter? Hadde du akseptert at norske menn nektet norske kvinner å ligge rundt, mens vi selv kunne holde på? Anonymous poster hash: e9a9b...774 3
miramis Skrevet 9. juli 2013 #45 Skrevet 9. juli 2013 Hva syntes du om kvinnesynet til tyrkerne da ? Er jo en kjent sak at de nekter sine egne søstre å ligge rundt slik som de selv gjør. Er det holdninger du støtter? Hadde du akseptert at norske menn nektet norske kvinner å ligge rundt, mens vi selv kunne holde på?Anonymous poster hash: e9a9b...774 Hæ, har jeg noen gang sagt noe om at kvinner ikke kan pule rundt? Jeg bryr meg fint lite om andres sexliv, men liker ikke de med dobbelmoral (menn som har ligget med mange men vil ikke date en som har hatt mer enn noen svært få...).
waco Skrevet 9. juli 2013 #46 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Hæ, har jeg noen gang sagt noe om at kvinner ikke kan pule rundt? Jeg bryr meg fint lite om andres sexliv, men liker ikke de med dobbelmoral (menn som har ligget med mange men vil ikke date en som har hatt mer enn noen svært få...). Men du liker jo ikke menn som har ligget med mange og som ikke liker damer som har ligget med mange? Burde ikke en sånn mann passe til deg? - eller er du en av de som har ligget med mange og derfor ønsker seg en mann som liker kvinner som har ligget med mange? Hvorfor ellers skulle du foretrekke en sånn mann (menn som har ligget med mange og liker å date kvinner som har ligget med svært mange...)? Endret 9. juli 2013 av waco
miramis Skrevet 10. juli 2013 #47 Skrevet 10. juli 2013 Men du liker jo ikke menn som har ligget med mange og som ikke liker damer som har ligget med mange? Burde ikke en sånn mann passe til deg? - eller er du en av de som har ligget med mange og derfor ønsker seg en mann som liker kvinner som har ligget med mange? Hvorfor ellers skulle du foretrekke en sånn mann (menn som har ligget med mange og liker å date kvinner som har ligget med svært mange...)? Hæh? Jeg bryr meg fint lite om hvor mange min partner har ligget med. Er ikke noe negativt med et høyt tall. Det jeg ikke kan fordra er som sagt de mennene som mener at _de_ kan pule rundt, men når kvinner gjør det er de horer og ikke "date verdig".
Gorgonzola Skrevet 10. juli 2013 #48 Skrevet 10. juli 2013 Dagens VG: Unge norske kvinner strømmer til legekontorene for å teste seg for kjønnssykdommer etter sydenflørten. Enkelte pasienter kommer så og si rett fra flytoget til legekontoret, i følge allmennlege Katharina Pracon. Kjør debatt! Nordmenn liker ikke kondom eller seksualundervisningen har feilet? Anonymous poster hash: 11df8...684 Det er supert at norske kvinner tar ansvar. Gudene vet hva disse tyrkiske/greske/spanske svina kan ha påført dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå