Gå til innhold

Norske kvinners sydensex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dagens VG:

Unge norske kvinner strømmer til legekontorene for å teste seg for kjønnssykdommer etter sydenflørten. Enkelte pasienter kommer så og si rett fra flytoget til legekontoret, i følge allmennlege Katharina Pracon.

Kjør debatt!

Nordmenn liker ikke kondom eller seksualundervisningen har feilet?

Anonymous poster hash: 11df8...684
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hurra for horeri. Dette er flaut.

Anonymous poster hash: 7941e...cd3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå ligger nordmenn på topp i Europa på ikke å bruke kondom. Det er som å si til en røyker at røyking er skadelig....

Anonymous poster hash: 1526a...b8e
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Skjønner ikke at de tør å ha ubeskyttet sex. Det kan jo ikke være mangelen på kunnskap som er årsaken, for da hadde de jo ikke dratt til legen så fort. De vet jo tydeligvis konsekvensene av å ha sex uten kondom, men tar sjansen og kjører på likevel. Skummelt.

Gjest Keikolina
Skrevet

Lenge leve kjønnssykdommer

Skrevet

Etter den søte kløe.............

AnonymBruker
Skrevet

De har i det minste vett til å teste seg. Hva med alle norske menn som puler thailanske horer?

Anonymous poster hash: 14123...c46
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De har i det minste vett til å teste seg. Hva med alle norske menn som puler thailanske horer?

Anonymous poster hash: 14123...c46

De bruker dong..

Kanskje noe av kjernen ligger her? Norske jenter som fester og har det morro i syden (mallorca,tyrkia,kanariøyeneetc) er ikke så nøye med kondom fordi det er lite HIV der.

Mens de gutta som reiser til Thailand for å knulle horer VET at der er det noe helt annet når det kommer til HIV.

I Thailand så døde feks 30000 mennesker av AIDS i 2009 (siste tall) og er det landet i sørøst asia med flest HIV/AIDS smittede.

Da snakker vi om et helt annet regime for om å beskytte seg eller ei..

Anonymous poster hash: 11df8...684

AnonymBruker
Skrevet

Haha Katarina er fastlegen min :)

Er det virkelig folk som har sex uten å være gift??? *Sjokkert*

Anonymous poster hash: 9e591...d73
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stolt av dere, norske kvinner! Jeg synes det er flott dere våger å slippe dere løs. :)

Anonymous poster hash: 3c1e5...47f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De bruker dong..

Kanskje noe av kjernen ligger her? Norske jenter som fester og har det morro i syden (mallorca,tyrkia,kanariøyeneetc) er ikke så nøye med kondom fordi det er lite HIV der.

Mens de gutta som reiser til Thailand for å knulle horer VET at der er det noe helt annet når det kommer til HIV.

I Thailand så døde feks 30000 mennesker av AIDS i 2009 (siste tall) og er det landet i sørøst asia med flest HIV/AIDS smittede.

Hvert år blir ca 15 menn Hiv-smittet i Thailand, så menn er ikke så mye flinkere. Og med tanke på hvor lite smittsomt hiv faktisk er fra kvinne til mann kan vi jo regne oss opp til hvor mange som har flaks og slipper unna, selv om de dropper dongen.

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=534102

Anonymous poster hash: 56394...8bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bedre å angre på noe man gjort enn å angre på noe man ikke fikk gjort.

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Bedre å angre på noe man gjort enn å angre på noe man ikke fikk gjort.

Hvor ofte angrer man på at man hadde sikker sex?
AnonymBruker
Skrevet

Det skjer vel oftere at man angrer på at man ikke hadde sex fordi man var prippen?

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg er stolt av dere, norske kvinner! Jeg synes det er flott dere våger å slippe dere løs. :)

Man kan slippe seg løs med kondom også :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er stolt av norske menn i Thailand. Deilig å knulle rundt i utlandet hvor det er fritt fram og man bare kan velte seg i det. Alle som mener noe annet er selvfølgelig bitre mørkemenn :sarkasme: .

Anonymous poster hash: e9a9b...774

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man kan slippe seg løs med kondom også :)

For all del. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det skjer vel oftere at man angrer på at man ikke hadde sex fordi man var prippen?

Nei. De gangene jeg ikke fikk knullet fordi han ikke ville bruke kondom tenker jeg at det var hans tap.

Anonymous poster hash: 56394...8bc

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Er man prippen om man ikke har sex uten beskyttelse? Smart ville nå jeg heller si man var.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Uff, fy, kvinner som ligger rundt, nei tenk fy så ekkelt.

Dere om det. Jeg synes i alle fall det er flott at norske kvinner ikke hemmes eller lar fordømmelse og annen dritt gjøre at de ikke tør å slippe seg løs. :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...