Gå til innhold

Norske kvinners sydensex

Fremhevede innlegg

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Uff, fy, kvinner som ligger rundt, nei tenk fy så ekkelt.

Dere om det. Jeg synes i alle fall det er flott at norske kvinner ikke hemmes eller lar fordømmelse og annen dritt gjøre at de ikke tør å slippe seg løs. :)

Anonymous poster hash: 3c1e5...47f

Dette handler ikke om at de har sex, men at de har ubeskyttet sex med fremmede.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette handler ikke om at de har sex, men at de har ubeskyttet sex med fremmede.

Dette handler om å rakke ned på norske kvinner ved å skjule sine hensikter som at "jeg bryr meg jo bare om dem, det er til deres eget beste", og så videre.

• Liker 3
Skrevet

Det skjer vel oftere at man angrer på at man ikke hadde sex fordi man var prippen?

Det skjer vel ofte at man angrer fordi man var horete. Ihvertfall hvis man har selvrespekt og litt verdighet.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Uff, fy, kvinner som ligger rundt, nei tenk fy så ekkelt.

Dere om det. Jeg synes i alle fall det er flott at norske kvinner ikke hemmes eller lar fordømmelse og annen dritt gjøre at de ikke tør å slippe seg løs. :)

Skal få ha så mye sex og slippe seg løs så mye man orker for min del. Men det er vel ikke noen tvil om at det lureste er å bruke kondom? Billigere med en pakke kondomer enn en legetime for å sjekke seg for sykdommer etterpå :)

AnonymBruker
Skrevet

Skal få ha så mye sex og slippe seg løs så mye man orker for min del. Men det er vel ikke noen tvil om at det lureste er å bruke kondom? Billigere med en pakke kondomer enn en legetime for å sjekke seg for sykdommer etterpå :)

Nei for all del. Så lenge det sies på den måten så er jeg enig med deg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Nok en tåpelig kg diskusjon.

Anonymous poster hash: e9a9b...774
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men det er vel ikke noen tvil om at det lureste er å bruke kondom? Billigere med en pakke kondomer enn en legetime for å sjekke seg for sykdommer etterpå :)

Det beste er vel å gjøre begge deler? Jeg bruker alltid kondom med folk jeg ikke kjenner, men tester meg regelmessig likevel, for sikkerhets skyld, siden jeg synes det er en selvfølge når man ikke lever i et monogamt forhold. Å teste seg for kjønnssykdommer skal forøvrig være gratis, ifølge loven om smittevern.

Anonymous poster hash: 56394...8bc

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det beste er vel å gjøre begge deler? Jeg bruker alltid kondom med folk jeg ikke kjenner, men tester meg regelmessig likevel, for sikkerhets skyld, siden jeg synes det er en selvfølge når man ikke lever i et monogamt forhold. Å teste seg for kjønnssykdommer skal forøvrig være gratis, ifølge loven om smittevern.

Anonymous poster hash: 56394...8bc

Ah, det visste jeg ikke :)

Skrevet

Kanskje de først kan slippe seg løs på ferie, siden det er så mange ynkelige menn som skriker om løse, horete damer og "felleshull".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de først kan slippe seg løs på ferie, siden det er så mange ynkelige menn som skriker om løse, horete damer og "felleshull".

Det er ikke bare gutter som gjør det skal du vite. Dessverre.

Gjest Gjest
Skrevet

Men bruker norske menn som drar på sexferie til thailand kondom da?

• Liker 1
Skrevet

Ha! Det forklarer altså hvorfor min gamle mor brukte så lang tid hjem fra flyplassen her om dagen.

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hva slags jenter som holder på slik. Greit å vite hva man skal styre unna.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva slags jenter som holder på slik. Greit å vite hva man skal styre unna.

Hvilke slags jenter finnes det? Så skal jeg se om jeg kan finne ut av det til deg.

• Liker 1
Skrevet

Hvilke slags jenter finnes det? Så skal jeg se om jeg kan finne ut av det til deg.

"Hva slags jenter" i denne settingen er jenter som holder på sånn som i den VG-artikkelen. Sånne jenter vil ikke jeg ta i med ildtang.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min knulle ferie i syden for 2 år tilbake er den beste ferien jeg har hatt noensinne. Klamydia fikk jeg også, til opplysning! Men som sagt: time of my life!

J24.

Anonymous poster hash: febbf...d5b
Skrevet

Min knulle ferie i syden for 2 år tilbake er den beste ferien jeg har hatt noensinne. Klamydia fikk jeg også, til opplysning! Men som sagt: time of my life!

J24.

Anonymous poster hash: febbf...d5b

Da er spørsmålet mitt: Hvordan kan man unngå å komme borti sånne jenter? For sånne jenter vil jeg aldri ha noe med å gjøre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da er spørsmålet mitt: Hvordan kan man unngå å komme borti sånne jenter? For sånne jenter vil jeg aldri ha noe med å gjøre.

Alle slike jenter har en føflekk bak høyre øre. Bare å sjekke.

Anonymous poster hash: a9c54...f83

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du med en jente?

Jenter er jenter - og de liker stake.

Anonymous poster hash: 8deb7...287

Skrevet

Alle slike jenter har en føflekk bak høyre øre. Bare å sjekke.

Anonymous poster hash: a9c54...f83

Tenkte mer på personlighetstrekk, oppførsel osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...