Gjest Inggolf Skrevet 7. juli 2013 #61 Del Skrevet 7. juli 2013 Og det leder ikke til en naturlig evolusjon av samtaler, folk kommer og fortaler en samtale, kansje en er lei av fotball og går for å snakke om babier i stede, Det snakker om naturlig hvordan folk snakker, er ikke sånn at nå går vi dit du dit også snakker vi ikke med hverandre. Det er bare ikke sånn det funker. men sammenlikningen din er jo HELT på trynet! .... hvis du oppretter en tråd fordi du har det vanskelig fordi foreldrene dine for.eks mishandler deg, og ALLE andre brukere skriver om at tomatsuppe er så godt og at "fy søren så kåt jeg er idag.. lurer på hva jeg skal gjøre med kjæresten i kveld" og om ALT annet enn dine problemer og det du lurer på MED TRÅDEN........ det synes du er helt greit? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 7. juli 2013 #62 Del Skrevet 7. juli 2013 men sammenlikningen din er jo HELT på trynet! .... hvis du oppretter en tråd fordi du har det vanskelig fordi foreldrene dine for.eks mishandler deg, og ALLE andre brukere skriver om at tomatsuppe er så godt og at "fy søren så kåt jeg er idag.. lurer på hva jeg skal gjøre med kjæresten i kveld" og om ALT annet enn dine problemer og det du lurer på MED TRÅDEN........ det synes du er helt greit? Jo sammenligneingen min funker, alle tingene jeg nevnte i sammenhegen er ikke viktige temaer, med mindre man er fotball frelst da. Jeg sa ikke noe om at en dame er på sykehus etter å ha blitt voldtatt og folk kommer inn og snakker om gårsdagens episode av games of thrones. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. juli 2013 #63 Del Skrevet 7. juli 2013 Jo sammenligneingen min funker, alle tingene jeg nevnte i sammenhegen er ikke viktige temaer, med mindre man er fotball frelst da. Jeg sa ikke noe om at en dame er på sykehus etter å ha blitt voldtatt og folk kommer inn og snakker om gårsdagens episode av games of thrones. poenget mitt var at tråder med seriøse temaer ikke hindrer deg i å verken avspore eller å flørte.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. juli 2013 #64 Del Skrevet 7. juli 2013 Og dette er ikke en militær leir hvor man bare snakker når man blir snakket til, men et sosialt forum. Tenk på det som en gruppe på 20 stykker som sitter på TGIs og snakker, alle 20 snakker ikke om det samme, en gruppe i kroken snakker om babyen en av de har nettopp bestlt på ebay, en annen gruppe snakker om gårsdagens fotballkamp(fordi dem er litt treige i hode og liker fotball av en eller annen grunn. En treide gruppe diskuterer stalins bart, mens en fjerde snakker om hvor god maten var. For mange er det ikke først og fremst et sosialt forum, men et forum hvor de vil debattere tema og sak. Da er det greit at man forsøker å holde sosialisering og fjas på SS, så godt man kan. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #65 Del Skrevet 7. juli 2013 For mange er det ikke først og fremst et sosialt forum, men et forum hvor de vil debattere tema og sak. Da er det greit at man forsøker å holde sosialisering og fjas på SS, så godt man kan. ⚡⚡? Anonymous poster hash: 9aeff...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 7. juli 2013 #66 Del Skrevet 7. juli 2013 poenget mitt var at tråder med seriøse temaer ikke hindrer deg i å verken avspore eller å flørte.. Har ikke avsporet noen alvorlige tråder jeg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. juli 2013 #67 Del Skrevet 7. juli 2013 ⚡⚡? Anonymous poster hash: 9aeff...9a7 SS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #68 Del Skrevet 7. juli 2013 SS? Ja, det var det jeg spurte ja? Anonymous poster hash: 9aeff...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. juli 2013 #69 Del Skrevet 7. juli 2013 ⚡⚡? Anonymous poster hash: 9aeff...9a7 SS = snikk snakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. juli 2013 #70 Del Skrevet 7. juli 2013 Ja, det var det jeg spurte ja? Anonymous poster hash: 9aeff...9a7 SS = snikk snakk. Som Blondie skriver, i denne sammenhengen er SS Snikk Snakk, ikke Schutzstaffel. Men det skjønte du nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #71 Del Skrevet 7. juli 2013 SS = snikk snakk. Ja, dumme meg så det i topicen nå. Anonymous poster hash: 9aeff...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. juli 2013 #72 Del Skrevet 7. juli 2013 For noen er kanskje en sånn tråd utrolig kjedelig, men for meg trenger jeg et avbrekk fra hverdag. Da er oppdateringer om hva en annen bruker spiser til middag ypperlig. Eller at noen andre forteller om livet sitt, noen flørter eller hva enn de vil. Man kan snakke med andre uten at det blir for personlig eller at man må diskutere en bestemt sak over lengre tider. Jeg synes det er kjipt å bli sett ned på av den grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #73 Del Skrevet 7. juli 2013 Jo sammenligneingen min funker, alle tingene jeg nevnte i sammenhegen er ikke viktige temaer, med mindre man er fotball frelst da. Jeg sa ikke noe om at en dame er på sykehus etter å ha blitt voldtatt og folk kommer inn og snakker om gårsdagens episode av games of thrones. Folk oppretter et en tråd med et tema for å diskutere det emnet. Å snakke om babyer i en fotballtråd er like upassende som å snakke om fotball i en babytråd. Anonymous poster hash: bc83a...6fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juliah Skrevet 7. juli 2013 #74 Del Skrevet 7. juli 2013 Skjønner ikke argumentet om disse såkalte klikkene og at de ikke kommuniserer med andre. Jeg deltok litt på snikksnakk med en gammel bruker i en periode, men gadd ikke mer på grunn av at det var så mye hinting til "drama" brukere i mellom, men jeg opplevde aldri at det var vanskelig å delta i trådene. Jeg fikk flere spørsmål enn mange av dem selv om jeg på den tida hadde 100-150 innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #75 Del Skrevet 7. juli 2013 For noen er kanskje en sånn tråd utrolig kjedelig, men for meg trenger jeg et avbrekk fra hverdag. Da er oppdateringer om hva en annen bruker spiser til middag ypperlig. Eller at noen andre forteller om livet sitt, noen flørter eller hva enn de vil. Man kan snakke med andre uten at det blir for personlig eller at man må diskutere en bestemt sak over lengre tider. Jeg synes det er kjipt å bli sett ned på av den grunn. Det er jo det dere har snikksnakk til! Anonymous poster hash: a0a94...ba1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. juli 2013 #76 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) For noen er kanskje en sånn tråd utrolig kjedelig, men for meg trenger jeg et avbrekk fra hverdag. Da er oppdateringer om hva en annen bruker spiser til middag ypperlig. Eller at noen andre forteller om livet sitt, noen flørter eller hva enn de vil. Man kan snakke med andre uten at det blir for personlig eller at man må diskutere en bestemt sak over lengre tider. Jeg synes det er kjipt å bli sett ned på av den grunn. ja det er jeg enig i, at det er et deilig avbrekk.. men det er jo derfor vi har fjasetråder på snikk-snakk.... om man flørter og fjaser og snakker om middagen sin i en "jeg sliter med å få orgasme" tråd på seksualitet, så synes jeg (og alle andre untatt gunfreak) at det ikke er greit Endret 7. juli 2013 av NozMonster 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. juli 2013 #77 Del Skrevet 7. juli 2013 Det er jo det dere har snikksnakk til! Anonymous poster hash: a0a94...ba1 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #78 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg syntes egentlig at hele snikksnakk gjengen er patetisk. De sitter dag ut og dag inn og snakker om akkurat det samme. "Jeg har kake!" "Å, kan jeg få en bit?" "Ja, bare kom!" og så legger de ut et kattebilde eller to, og så er det igang igjen: "Jeg er sulten!" "Jeg har mat!" Jeg har vært borte fra KG i 6 måneder nå og samtaleemnene på snikksnakk er akkurat de samme! De kan da umulig ha noe liv utenom KG. Da jeg var ny her (mange år siden), fjaset jeg litt men fant fort ut at det ikke gav meg noe som helst. Folka der har jo ikke noe å fjase om! De finner på ting! Later som og fantaserer! Det er helt latterlig og jeg syntes det er litt trist at de ikke har et interessant liv som inneholder virkelige mennesker, hobbier og venner. Anonymous poster hash: 59292...2c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #79 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg syntes egentlig at hele snikksnakk gjengen er patetisk. De sitter dag ut og dag inn og snakker om akkurat det samme. "Jeg har kake!" "Å, kan jeg få en bit?" "Ja, bare kom!" og så legger de ut et kattebilde eller to, og så er det igang igjen: "Jeg er sulten!" "Jeg har mat!" Jeg har vært borte fra KG i 6 måneder nå og samtaleemnene på snikksnakk er akkurat de samme! De kan da umulig ha noe liv utenom KG. Da jeg var ny her (mange år siden), fjaset jeg litt men fant fort ut at det ikke gav meg noe som helst. Folka der har jo ikke noe å fjase om! De finner på ting! Later som og fantaserer! Det er helt latterlig og jeg syntes det er litt trist at de ikke har et interessant liv som inneholder virkelige mennesker, hobbier og venner. Anonymous poster hash: 59292...2c6 Helt enig! Var selv litt i snikk-snakk tråden med fjasing i begynnelsen, men jeg syntes det hele ble ganske patetisk..... Hvem sitter egentlig å fjaser om tull og tøys hele dagene? Skulle tro at folk har andre ting å ta seg til i løpet av en dag... Anonymous poster hash: 5361b...9aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. juli 2013 #80 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg syntes egentlig at hele snikksnakk gjengen er patetisk. De sitter dag ut og dag inn og snakker om akkurat det samme. "Jeg har kake!" "Å, kan jeg få en bit?" "Ja, bare kom!" og så legger de ut et kattebilde eller to, og så er det igang igjen: "Jeg er sulten!" "Jeg har mat!" Jeg har vært borte fra KG i 6 måneder nå og samtaleemnene på snikksnakk er akkurat de samme! De kan da umulig ha noe liv utenom KG. Da jeg var ny her (mange år siden), fjaset jeg litt men fant fort ut at det ikke gav meg noe som helst. Folka der har jo ikke noe å fjase om! De finner på ting! Later som og fantaserer! Det er helt latterlig og jeg syntes det er litt trist at de ikke har et interessant liv som inneholder virkelige mennesker, hobbier og venner. Anonymous poster hash: 59292...2c6 det er ikke verre enn å bare la være å klikke deg inn i dem, eller så kan du rett og slett ta deg en ny 6 mnd`s pause..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå