Tusenpusen Skrevet 7. juli 2013 #21 Del Skrevet 7. juli 2013 Hvordan fremstå som interessant? Hmmm. Den var vanskelig. Det burde jo falle naturlig om noe vel. Forøvrig så syntes ikke jeg at det var noe vanskelig å skli rett inn i fjasetråden, når enn jeg føler for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. juli 2013 #22 Del Skrevet 7. juli 2013 Er ikke meninga å ignorere Så da får jeg bare si unnskyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. juli 2013 #23 Del Skrevet 7. juli 2013 Enig. Man kan ikke sitte å furte i en krok og forvente at andre skal ta kontakt. Man må eksponere seg selv om man ønsker å bli sett/hørt. mmhm, det er noen som kommer inn i fjasetrådene og bare skriver noe sånn som at " i dag er det varmt" og det er det jo ikke mye å respondere på.... Om man heller siterer noens innlegg for å respondere direkte på det og/eller spør om noe så skal jeg vedde for at det er enklere å "komme inn" .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. juli 2013 #24 Del Skrevet 7. juli 2013 så vis man blir oversett så er det da brukeren som blir oversett som har skylda? synes faktisk det er en ræva holdning. Anonymous poster hash: 969b6...332 Er det ikke sånn ellers på forumet også? Du får ikke svar i noen tråder, om du ikke skriver noe som gjør at en eller flere får lyst til å svare. ..og i den virkelige verden der ute vil jeg si.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #25 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg pleier å spionere på Gunnfrid der, jeg. Anonymous poster hash: 1b497...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. juli 2013 #26 Del Skrevet 7. juli 2013 Har aldri synes det var noe vanskelig å delta i fjasetråder jeg, men det er et minimumskrav at en fjaser. Men det hender jo at man er så opptatt med å svare i en tråd at en ikke ser "nye fjes". Det hjelper godt på å sitere et innlegg for da får jo den som du har sitert et varsel om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 7. juli 2013 #27 Del Skrevet 7. juli 2013 Men sånn er det jo overalt. Ingen kan kreve å bli snakka til. Framstå som interessant, så vil folk naturligvis lettere ta kontakt med deg. Interessant? Jeg var innom da jeg kjedet vette av meg en søndagskveld å aldri igjen. "jeg har laget kake" "åååh,kan vi komme på besøk?" "Jaaaaa" bla bla bla bla bla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #28 Del Skrevet 7. juli 2013 Skjønner ikke greia med de som er så sinte på den såkalt snikksnakk-klikken fordi de ikke får innpass, samtidig som de synes at snikksnakk er så teit, kjipt, uinteressant og fult av slemme mennesker som har rottet seg sammen. Anonymous poster hash: 64920...a6b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. juli 2013 #29 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Interessant? Jeg var innom da jeg kjedet vette av meg en søndagskveld å aldri igjen. "jeg har laget kake" "åååh,kan vi komme på besøk?" "Jaaaaa" bla bla bla bla bla. hehee Ja, det er sånn der jeg og opplever det hele tiden. Jeg er og har alltid vært veldig observang av meg, men kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har sett at noen har så innmari hardt prøvd å komme inn i fjasetråden... Sånne tråder som dette her dukker det opp i blant, men jeg klør meg bare i hodet av dem.. Hender jo en del ganger jeg ser nye brukernavn der inne som skriver et par-tre innlegg og som slutter å henge der inne, men det tenker jeg er av eget ønske (at det er kjedelig der inne forsempel).. Nå har jeg mer eller mindre slutta å delta i fjasetråder, en da jeg gjorde det, så var det jo mange innlegg som det ikke ble respondert på. Men sånn er det nå tenker jeg...det er jo bare fjasing? Endret 7. juli 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. juli 2013 #30 Del Skrevet 7. juli 2013 Skjønner ikke greia med de som er så sinte på den såkalt snikksnakk-klikken fordi de ikke får innpass, samtidig som de synes at snikksnakk er så teit, kjipt, uinteressant og fult av slemme mennesker som har rottet seg sammen. Anonymous poster hash: 64920...a6b Har aldri skjønt det jeg heller. Men det skal sies at det var en periode der fjasingen og snikk-snakket spredde seg til seriøse tråder også. Det var mindre stas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. juli 2013 #31 Del Skrevet 7. juli 2013 Skjønner ikke greia med de som er så sinte på den såkalt snikksnakk-klikken fordi de ikke får innpass, samtidig som de synes at snikksnakk er så teit, kjipt, uinteressant og fult av slemme mennesker som har rottet seg sammen. Anonymous poster hash: 64920...a6b Det er bare et prakteksemplar på sjausi/ misunnelse "snikk-snakkerne er såååå teite og de ødelegger forumets standar med det teite fjaset sitt................men hvordan skal jeg klare å komme meg inn dit!?! hvordan bli akseptert og lagt merke til!? " 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 7. juli 2013 #32 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg pleier å spionere på Gunnfrid der, jeg. Anonymous poster hash: 1b497...54f Pyse kom å spioner på meg i virkligheten du, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #33 Del Skrevet 7. juli 2013 ..og i den virkelige verden der ute vil jeg si.. I den virkelige verden pleier man ikke å sette seg ned med en gjeng man ikke har møtt før og spørre et spørsmål eller hoppe inni samtalen fordi du overhørte en interessant eller morsom diskusjon. Anonymous poster hash: bc83a...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #34 Del Skrevet 7. juli 2013 I den virkelige verden pleier man ikke å sette seg ned med en gjeng man ikke har møtt før og spørre et spørsmål eller hoppe inni samtalen fordi du overhørte en interessant eller morsom diskusjon. Anonymous poster hash: bc83a...6fd Eller avspore en samtale folk. Anonymous poster hash: 885ad...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #35 Del Skrevet 7. juli 2013 Pyse kom å spioner på meg i virkligheten du, Det gjør jeg jo! Jeg sitter bare på KG og leser i postene dine når du går vekk fra vinduene. Anonymous poster hash: 1b497...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 7. juli 2013 #36 Del Skrevet 7. juli 2013 Det gjør jeg jo! Jeg sitter bare på KG og leser i postene dine når du går vekk fra vinduene. Anonymous poster hash: 1b497...54f Jeg er da aldri ved vinduene, så nå vet jeg du ikke har spionert på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #37 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg er da aldri ved vinduene, så nå vet jeg du ikke har spionert på meg Jeg sitter ved vinduet og spionerer på deg med kikkert. Anonymous poster hash: 1b497...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. juli 2013 #38 Del Skrevet 7. juli 2013 I den virkelige verden pleier man ikke å sette seg ned med en gjeng man ikke har møtt før og spørre et spørsmål eller hoppe inni samtalen fordi du overhørte en interessant eller morsom diskusjon. Anonymous poster hash: bc83a...6fd aaahhhh snakk om å ta ting litt vel bokstavlig da ... det har noe å si i den virkelige verden hva man sier og hvordan man sier det for at andre skal ha lyst til å prate med deg/være venn med deg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. juli 2013 #39 Del Skrevet 7. juli 2013 Har aldri skjønt det jeg heller.Men det skal sies at det var en periode der fjasingen og snikk-snakket spredde seg til seriøse tråder også. Det var mindre stas. ENIG! Ikke at denne tråden her er så innmari seriøs.....menneeeh.... det har jo alt skjedd her og så... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 7. juli 2013 #40 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg sitter ved vinduet og spionerer på deg med kikkert. Anonymous poster hash: 1b497...54f Kan ikke se meg gjennom noe vindu, eneste gangen jeg er ved vinduet er når jeg lager mat eller holder på med spille bordet mitt, ellers er jeg bortgjemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå