Gå til innhold

Bæsje hos kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lager dere ikke lyd? Man hører hva jeg driver med både i 40 kvm og 250 kvm.

Anonymous poster hash: f5d68...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lager som regel ikke så mye lyd. Det hender jo, men som oftest ikke.



Anonymous poster hash: ee6da...084
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sweetsugar

Jeg synes det er ille nokk å bare gå på do for å tisse jeg da..

Har aldri bæsjet når jeg har vært på besøk hos en gutt før, og det kommer jeg nokk aldri å gjøre før jeg er gift heller.

Er heller ikke så rart at mange jenter synes det er ukomfortabelt, da det er noe veldig privat, og hvertfall sånne som meg som får prestasjonsangst av bare det å tisse, så er det faktisk ett stort problem det å bæsje hos noen andre. Når man er nyforelsket og flyter på en rosa sky, så er slikt flaut.

Hadde jeg måttet bæsje hos en gutt og det kom rare lyder, så hadde jeg nokk dødd av skam og pellet meg ut av huset hans fort som bare faen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt så bæsjer jeg aldri hjemme hos andre enn megselv. Jeg klarer bare ikke tanken på det. Jeg forstår at en akuttsituasjon kan oppstå, men jeg ser helst at ikke mine gjester bæsjer hos meg.

Anonymous poster hash: f5d68...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt så bæsjer jeg aldri hjemme hos andre enn megselv. Jeg klarer bare ikke tanken på det. Jeg forstår at en akuttsituasjon kan oppstå, men jeg ser helst at ikke mine gjester bæsjer hos meg.

Anonymous poster hash: f5d68...781

Burde gjestene dine heller løpe ned til nærmeste bensinstasjon?

Anonymous poster hash: ee6da...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du holde deg, helt til samboeren går, når du må bæsje?

Anonymous poster hash: 2c545...689

Ja, men det er uproblematisk for meg.

Anonymous poster hash: 894db...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...husker jeg var på besøk hos en venninne til en kamerat av meg. Måtte bæsje og det gikk jo greit det. Plager meg ikke å bæsje hos andre.

Problemet var at når jeg og kameraten min forlot denne leiligheten så kom jeg på at jeg hadde glemt å tørke vekk bæsjen som hadde klint seg fast i klosettskålen ovenfor vannivå. Du vet, av og til kan man være litt uheldig at man bæsjer litt skrått i skålen så dritten etterpå må fjernes med toalettpapir el toalettbørsten.

Etter den hendelsen merket jeg at hun venninnen til kompisen min ble litt skeptisk neste gang jeg lånte toalettet hennes. Tipper det var en traumatisk opplevelse for henne å tørke vekk den bæsjeklysa jeg etterlot meg i klosettskålen hennes... :fnise:



Anonymous poster hash: dad69...61b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...