siliconevalley Skrevet 6. juli 2013 #1 Del Skrevet 6. juli 2013 Har akkurat blitt lurt for noen titalls tusen i reparasjoner av disse karene. Vi får nok kanskje pengene igjen, men dette blir en lang prosess. For at dere ikke skal oppleve det samme som meg vil jeg gjerne advare mot disse karene! Hadde jeg funnet noen advarsler da jeg googlet de hadde jeg jo unngått å bli lurt! Viser til linkhttp://billigbilorkanger.wordpress.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #2 Del Skrevet 6. juli 2013 Ja, går man til noe som heter Billig Bil AS så hadde jeg ikke regnet med noe mer. Folk blir lurt av billige ting.... Ting som bil og hus er viktig å ha god kvalitet på. Anonymous poster hash: 1acbe...315 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catman Skrevet 10. juli 2013 #3 Del Skrevet 10. juli 2013 Urimelig å anklage noen som helst på så generelt og intetsigende grunnlag. Beskriv hva som har skjedd og hvordan det skjedde, ellers er jo dette innlegget helt verdiløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn88 Skrevet 11. juli 2013 #4 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Har akkurat blitt lurt for noen titalls tusen i reparasjoner av disse karene. Vi får nok kanskje pengene igjen, men dette blir en lang prosess. For at dere ikke skal oppleve det samme som meg vil jeg gjerne advare mot disse karene! Hadde jeg funnet noen advarsler da jeg googlet de hadde jeg jo unngått å bli lurt! Viser til linkhttp://billigbilorkanger.wordpress.com/ Det ligger et titalls advarsler ute på de karene allerede så om du har googlet det så må du være blind Innlegg redigert for oppfording til vold Sophie-Ann, mod Endret 12. juli 2013 av Sophie-Ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconevalley Skrevet 13. august 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 13. august 2013 Og selvfølgelig kom kommentarene som alltid kommer på slike forum Bilen var verken billig eller noe som helst. Men ja... Har driti på draget!! Big time!! Så dermed føler jeg behov for å spre ordet Eneste hevnen jeg får. Om du leser linken er det ikke intetsigende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #6 Del Skrevet 13. august 2013 Ja, går man til noe som heter Billig Bil AS så hadde jeg ikke regnet med noe mer. Anonymous poster hash: 1acbe...315 Riktig! Det samme med folk som går på Bunnpris for å handle. Folk skjønner da at overdrevent positive navn tyder på at det motsatte av det navnet antyder er tilfelle? Deutsche Demokratische Republik, DDR. Tror noen de som levde der opplevde at de bodde i et demokrati? Anonymous poster hash: 05ac3...a6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå