Gå til innhold

Billig bil AS, en advarsel...

siliconevalley

Anbefalte innlegg

Har akkurat blitt lurt for noen titalls tusen i reparasjoner av disse karene. Vi får nok kanskje pengene igjen, men dette blir en lang prosess. For at dere ikke skal oppleve det samme som meg vil jeg gjerne advare mot disse karene! Hadde jeg funnet noen advarsler da jeg googlet de hadde jeg jo unngått å bli lurt!

Viser til link

http://billigbilorkanger.wordpress.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, går man til noe som heter Billig Bil AS så hadde jeg ikke regnet med noe mer.

Folk blir lurt av billige ting.... Ting som bil og hus er viktig å ha god kvalitet på.

Anonymous poster hash: 1acbe...315
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urimelig å anklage noen som helst på så generelt og intetsigende grunnlag.

Beskriv hva som har skjedd og hvordan det skjedde, ellers er jo dette innlegget helt verdiløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat blitt lurt for noen titalls tusen i reparasjoner av disse karene. Vi får nok kanskje pengene igjen, men dette blir en lang prosess. For at dere ikke skal oppleve det samme som meg vil jeg gjerne advare mot disse karene! Hadde jeg funnet noen advarsler da jeg googlet de hadde jeg jo unngått å bli lurt!

Viser til link

http://billigbilorkanger.wordpress.com/

Det ligger et titalls advarsler ute på de karene allerede så om du har googlet det så må du være blind :)

Innlegg redigert for oppfording til vold

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Og selvfølgelig kom kommentarene som alltid kommer på slike forum ;)

Bilen var verken billig eller noe som helst. Men ja... Har driti på draget!! Big time!! Så dermed føler jeg behov for å spre ordet ;) Eneste hevnen jeg får.

Om du leser linken er det ikke intetsigende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, går man til noe som heter Billig Bil AS så hadde jeg ikke regnet med noe mer.

Anonymous poster hash: 1acbe...315

Riktig!

Det samme med folk som går på Bunnpris for å handle. Folk skjønner da at overdrevent positive navn tyder på at det motsatte av det navnet antyder er tilfelle?

Deutsche Demokratische Republik, DDR. Tror noen de som levde der opplevde at de bodde i et demokrati?

Anonymous poster hash: 05ac3...a6b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...