Gå til innhold

ONS og beskyttelse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man tar ansvar for sin egen beskyttelse og regne med at det er smittefare uten, spesielt når man leser at så mange ikke bryr seg. "Det skjer ikke meg". Det er som å kjøre bil, man bør regne med at andre sjåfører er idioter og passe på ekstra selv.

Anonymous poster hash: 40e67...161
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liste på andre sykdommer som ikke gir symptomer utenom klamydia ? Ser ikke for meg at de unge oppegående ellers friske heterofile norske jentene jeg tar med hjem ligger rundt med HIV men men .... Sjansen for å bli lotto millionær er vel større. Hadde nok kjørt en annen prevensjons taktikk om jeg hadde ONS som hobby.

Anonymous poster hash: a994b...9ea

At de har ubeskyttet sex med ukjente folk slår bena under påstanden din om at de er "oppegående". Holder med at han de var med hjem forrige måned var postiv.

Sjangsen er liten, men likevel er det vel i snitt et par hetrofil i uka som får Hiv.

Tviler på at det hjalp mye at ingen av vennene deres har fått det/ at det hjalper at det objektivt sett er lav sjangs for å få det.

Du ganger jo også bra opp sannsynligheten for å få en eller annen drittsykdom jo flere ubeskyttede ons du har. I lengden stopper nok de store talls lov flaksen din.

• Liker 1
Skrevet

Liste på andre sykdommer som ikke gir symptomer utenom klamydia ? Ser ikke for meg at de unge oppegående ellers friske heterofile norske jentene jeg tar med hjem ligger rundt med HIV men men .... Sjansen for å bli lotto millionær er vel større. Hadde nok kjørt en annen prevensjons taktikk om jeg hadde ONS som hobby.

Anonymous poster hash: a994b...9ea

HIV kan man gå rundt med i 10 år uten å få symptomer, og selv en heterofil norsk jente kan ha vært særdeles uheldig. Det finnes det en god del eksempler på om du googler. Du kan altså ikke vurdere om en person er smittebærer av noen slag uten å teste dem.

Jeg har tre nære venner som i løpet av noen relativt år ble lottomillionærer (eller rettere sagt foreldrene deres), i tillegg til noen venners venner osv. Så det er det i hvert fall langt ifra umulig å bli.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...