AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #21 Skrevet 5. juli 2013 Tar denne som anonym. menn; bruker dere kondom ved tilfeldig sex? Spør dere kvinnen om hun bruker beskyttelse? Jeg har stort sett alltid med meg kondom, men den blir som regel ikke brukt når hun går på prevensjon og er komfortabel med at jeg ikke bruker. Har brukt kondom på ett av mine tre siste ONS. På den tredje siste, insisterte hun på at jeg brukte og var veldig påpasselig på at jeg tok på igjen nytt kondom når jeg ville skifte etter en stund. Nesten panisk. Der hadde det nok vært uaktuelt med sex uten kondom for hennes del. Snakket med henne i to minutt før jeg spurte om hun ville bli med hjem og ha sex, så det var sikkert fornuftig av henne. Jeg var glad selv etterpå. Fin opplevelse. Hun var journalist i Dagbladet. På den nest siste, spurte jeg om hun hadde beskyttelse samtidig som jeg holdt penisen min fremfor skjeden hennes etter å ha slikket henne og spurte om hun ville jeg skulle bruke kondom. Nølende svar, så jeg gikk rett på sak uten. På den siste hadde jeg glemt kondom og hun hadde heller ikke, så vi hadde ubeskyttet sex. Hun gikk på piller. Det jeg er mest redd er graviditet, så jeg hadde aldri hatt ubeskyttet sex med en ONS uten kondom om hun ikke gikk på p-piller. Og selv om hun bruker piller, spruter jeg ALDRI inne i henne. Liker som regel å glasere rumpen. Kun en gang har jeg sprutet inne i en ONS og hun var så vakker og sjarmerende, at det ikke hadde gjort noe om vi fikk et barn sammen. Men det eneste hun gav meg var klamydia. Jeg er veldig kresen, har ikke så ofte ONS og når jeg kjører på uten kondom gjør jeg en vurdering på at jeg opplever det som trygt. Har kun hatt kjønnssykdom en gang. Men det er sikkert totalt uansvarlig av meg. Anonymous poster hash: b6767...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #22 Skrevet 5. juli 2013 Jeg har hatt ons uten kondom og føler meg egentlig litt dum som har hatt det. Det hjelper jo ikke at et par av de jeg har hatt sex med var kjent for å være ganske mye rundt - så det er jo bare flaks at det gikk bra med tanke på sykdommer. Har også vært så heldig å date en som hadde ubeskyttet sex med andre samtidig som meg (jeg brukte p-piller) - da angret jeg jo på at jeg ikke foreslo at vi brukte kondom til vi hadde bestemt oss for at det var oss. Jaja. Man lærer forhåpentligvis av erfaring. Anonymous poster hash: d408f...a4d
Annabel Skrevet 5. juli 2013 #23 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er litt for hypokonder, så nei, kondom er obligatorisk frem til vi (ikke at det er noe vi nå, men håper jo det skjer en vakker dag) tester oss. Klamydia er noe svært mange har, har hatt eller kommer til å få. TENK om en slik spredning plutselig hadde skjedd med HIV? Det er mange nordmenn som har blitt smittet av tilfeldige (norske) ONS, eller en søt kjæreste. Tenk om disse ikke finner ut av (eller driter i) det og fortsetter sexinga si med folk som gir faen i beskyttelse, fordi de "ser om folk er friske eller ei". Da sprer viruset seg som ild i tørt hår. Du vet aldri hvem som har herpes, HIV, klamydia eller en eller annen lumsk sykdom. Dessuten minskes sjansene for å få HPV-viruset, som igjen kan føre til livmorhalskreft, med beskyttelse. Så JA til kondom. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 5. juli 2013 #24 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er litt for hypokonder, så nei, kondom er obligatorisk frem til vi (ikke at det er noe vi nå, men håper jo det skjer en vakker dag) tester oss. Klamydia er noe svært mange har, har hatt eller kommer til å få. TENK om en slik spredning plutselig hadde skjedd med HIV? Det er mange nordmenn som har blitt smittet av tilfeldige (norske) ONS, eller en søt kjæreste. Tenk om disse ikke finner ut av (eller driter i) det og fortsetter sexinga si med folk som gir faen i beskyttelse, fordi de "ser om folk er friske eller ei". Da sprer viruset seg som ild i tørt hår. Du vet aldri hvem som har herpes, HIV, klamydia eller en eller annen lumsk sykdom. Dessuten minskes sjansene for å få HPV-viruset, som igjen kan føre til livmorhalskreft, med beskyttelse. Så JA til kondom. Haha, er også små hypokonder, og en gang i vinter røyk kondomen, og vi forsatte uten, og siden da har jeg noia, selv om hun er helt frisk og jeg er frist så bare har jeg bare noia,
tom1986 Skrevet 5. juli 2013 #25 Skrevet 5. juli 2013 som regel kondom, men har jeg fyllekuk dropper jeg kondom og hopper heller av i svingen.
Annabel Skrevet 5. juli 2013 #26 Skrevet 5. juli 2013 Haha, er også små hypokonder, og en gang i vinter røyk kondomen, og vi forsatte uten, og siden da har jeg noia, selv om hun er helt frisk og jeg er frist så bare har jeg bare noia, Haha, uff da! Så lenge dere ikke hadde noe smittsomt er det jo ingenting å tenke på En vet jo aldri om man treffer akkurat den personen som er en uheldig smittebærer av noe slag, så da er det alltid bedre å være føre var en etter snar :D
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2013 #27 Skrevet 6. juli 2013 Jeg er 18 år, er jente, og har hatt 10 ONS (HORE!!! ... herregud). Siden dette er one night stands har ikke sexen skjedd i edru tilstand og med folk jeg kjenner fra før. Jeg har brukt å spørre om gutten har kondom og om dette kan brukes, da med tanke på kjønnssykdommer, ikke graviditet, siden jeg går på pillen. Noen av guttene spør om jeg går på pillen, noen spør om å få hoppe av i svingen, noen lurer på om det er greit at vi ikke bruker kondom, mens andre igjen er store pådrivere for bruk av kondom. Selv svarer jeg ærlig på spørsmål de stiller, og innfrir som regel alle deres ønsker, med tanke på at jeg som oftest er kåt og full. Det jeg imidlertid undrer meg svært mye over, er gutter som sier at kondomen sitter på, men etter akten forteller at de tok av kondomen eller ikke brukte likevel. Skremmende! Når jeg har sex i edru tilstand skjer dette med gutter jeg kjenner og stoler på, slik at kondom ikke er noe tema. Dette med kjønnssykdommer etter ONS bekymrer meg ikke så mye, og kondombruken faller derfor bort. Guttene virker renslige, oppegående og garanterer ofte at de er rene. Noe jeg velger å tro på. Anonymous poster hash: b02b4...1ed
Gjest sweetsugar Skrevet 6. juli 2013 #28 Skrevet 6. juli 2013 Jeg er sløv med beskyttelse.. (bruker sprøyta) tok også en stygg sjanse engang en fyr spurte mitt i forspillet om jeg gikk på p-piller "eh..p-sprøyta da" *gikk ut for en-to uker siden inni hodet mitt* Hva skal man si? I hetens øyeblikk..
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #29 Skrevet 7. juli 2013 Er mann. Bruker ikke kondom og spør ikke om hun bruker prevensjon... Har aldri testet meg heller.. Regner med jeg er frisk siden jeg føler meg frisk som en fisk. Er ikke snakk om så mange partnere.. 6-7 på like mange år. Anonymous poster hash: a994b...9ea
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. juli 2013 #30 Skrevet 7. juli 2013 Er mann. Bruker ikke kondom og spør ikke om hun bruker prevensjon... Har aldri testet meg heller.. Regner med jeg er frisk siden jeg føler meg frisk som en fisk. Er ikke snakk om så mange partnere.. 6-7 på like mange år. Anonymous poster hash: a994b...9ea Er du ikke redd for at hun skal bli gravid?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #31 Skrevet 7. juli 2013 Er du ikke redd for at hun skal bli gravid? Kommer aldri inni de og regner med de har kontroll på egen prevensjon. Er ikke så voldsomt med penetreringssex på ONS'ene siden utstyret ikke fungerer så godt når jeg drikker. Må i hvertfall ha en enorm uflaks om hun skal bli gravid. Når det er sagt skal jeg bli flinkere med kondombruk og vurderer en test just in case. Ser ikke så lyst ut på å få en vattpinne langt inni penishodet. Anonymous poster hash: a994b...9ea
Sola^ Skrevet 7. juli 2013 #32 Skrevet 7. juli 2013 Kjæresten min måtte teste seg i starten av forholdet før det var aktuelt med sex utan kondom. Så nei...ikkje aktuelt. Ein ting er kva/kor mange sexpartnere han har hatt...men hans tidlegare sexpartnere har gjerne også tidlegare sexpartnere. Dermed er det potensielt mange smittekjelder. 2
kristian82 Skrevet 7. juli 2013 #33 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Så lenge man ser at hun ikke har noen sykdommer så bruker jeg ikke beskyttelse. De fleste kvinner bruker p-piller, så akkurat det å få barn har aldri bekymret meg. Anonymous poster hash: d08f0...5dd Det er mange gutter og jenter som er utstyrt med den superkraften tydeligvis. Greia i dag er damer og menn syns det er viktigst å ha flat mage, spise sunt og ha freshe klær, så bryr de seg ikke noe spesielt om at de har/får hiv, herpes eller klamydia. Endret 7. juli 2013 av kristian82
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #34 Skrevet 7. juli 2013 Dette med kjønnssykdommer etter ONS bekymrer meg ikke så mye, og kondombruken faller derfor bort. Guttene virker renslige, oppegående og garanterer ofte at de er rene. Noe jeg velger å tro på.Anonymous poster hash: b02b4...1ed Ja, de gutta som puler ukjente damer ubeskyttet er seff de som vet om de er friske eller ikke Christ as! Anonymous poster hash: d9bf6...4e7 1
Gjest Naria Skrevet 7. juli 2013 #35 Skrevet 7. juli 2013 Jeg har riktignok aldri hatt ONS eller tilfeldig sex, men de gangene jeg har fått ny partner har vi alltid brukt kondom til begge har fått testet seg, til tross for at jeg også har brukt p-piller. 1
Yme Skrevet 7. juli 2013 #36 Skrevet 7. juli 2013 Jeg bruker helst kondom, både i og utenfor forhold, fordi jeg ikke syns hormonpreparater er noe folk bare burde dytte i seg.Folk leser seg jo ikke opp om ting, og forstår ikke hvor alvorlige konsekvenser man kan få av å tulle med hormoner, og spesielt reproduksjonssystemet, som da er selve roten i en hver biologisk skapning... "Nei, legen min sa det var greit!" sier dem, og tror blindt på det. Jeg kan ikke si jeg blir veldig imponert når jeg møter jenter som direkte nekter å bruke kondom, og ikke en gang spør om jeg har sjekka meg for sykdommer, før de kjører på. Nå har jeg jo sex med disse jentene, og jeg ser jo at jeg ikke er noe bedre selv da, men det er faktisk veldig vanlig at menn ikke gidder å sjekke seg for sykdommer, i tillegg til at mange av sykdommene ikke viser symptomer hos oss, så det er veldig dumt å tenke at p-piller er en bra løsning for "tilfeldig sex".
pinar Skrevet 7. juli 2013 #37 Skrevet 7. juli 2013 Er mann. Bruker ikke kondom og spør ikke om hun bruker prevensjon... Har aldri testet meg heller.. Regner med jeg er frisk siden jeg føler meg frisk som en fisk. Er ikke snakk om så mange partnere.. 6-7 på like mange år. Anonymous poster hash: a994b...9ea Er ikke alt som gir symptomer. Hiv kan du ha lenge før du blir dårlig. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #38 Skrevet 7. juli 2013 Er ikke alt som gir symptomer. Hiv kan du ha lenge før du blir dårlig. Liste på andre sykdommer som ikke gir symptomer utenom klamydia ? Ser ikke for meg at de unge oppegående ellers friske heterofile norske jentene jeg tar med hjem ligger rundt med HIV men men .... Sjansen for å bli lotto millionær er vel større. Hadde nok kjørt en annen prevensjons taktikk om jeg hadde ONS som hobby. Anonymous poster hash: a994b...9ea
Yme Skrevet 7. juli 2013 #39 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Liste på andre sykdommer som ikke gir symptomer utenom klamydia ? Ser ikke for meg at de unge oppegående ellers friske heterofile norske jentene jeg tar med hjem ligger rundt med HIV men men .... Sjansen for å bli lotto millionær er vel større. Hadde nok kjørt en annen prevensjons taktikk om jeg hadde ONS som hobby. Anonymous poster hash: a994b...9ea Man kan ha HIV uten å vite om det, så de friske oppegående jentene kan faktisk ligge rundt, selv om de er syke. Det finnes også en type kreft som er smittsom ved den typen kroppskontakt, og kreft er veldig symptomfri, helt fram til du blir veldig dårlig. Endret 7. juli 2013 av Yme 1
pinar Skrevet 7. juli 2013 #40 Skrevet 7. juli 2013 Liste på andre sykdommer som ikke gir symptomer utenom klamydia ? Ser ikke for meg at de unge oppegående ellers friske heterofile norske jentene jeg tar med hjem ligger rundt med HIV men men .... Sjansen for å bli lotto millionær er vel større. Hadde nok kjørt en annen prevensjons taktikk om jeg hadde ONS som hobby. Anonymous poster hash: a994b...9ea Det er vel få som tror sex partneren sin har hiv. Da hadde de ikke hatt sex med vedkommende. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå