Gå til innhold

18-21 år gamle jenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei takk! Altfor mange unge, deilige gutter til det. Om vi hadde være fanget på en øde øy, kanskje! ;)

Anonymous poster hash: 8fe38...abe
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har flere venner som digger eldre menn, både som sex-partner og forhold. Disse er rundt 19 og 20.

Anonymous poster hash: 3feb1...f61
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 16, og får mange forespørsler om sex fra folk på alt fra 30 til 50 år... Tror folk at alderen min betyr at jeg er dum, eller hva? Jeg ligger ikke med folk på alder med min far, skrekk og gru!

Anonymous poster hash: 43a64...9f7
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 år og de som har prøvd seg på meg av eldre menn (for meg er det 27++) har vært veldig krampeaktige og desperate. Det er akkurat som om de ikke ser selv hvor utrolig harry de er. Jeg dør litt inni meg av flauhet hver gang jeg opplever disse mennene, nei takk!

Anonymous poster hash: b4ce5...f87

• Liker 4
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg er 16, og får mange forespørsler om sex fra folk på alt fra 30 til 50 år... Tror folk at alderen min betyr at jeg er dum, eller hva? Jeg ligger ikke med folk på alder med min far, skrekk og gru!

Vel noen tenner på det nøyaktig av den grunn.

Gjest GirlonGirl
Skrevet

Gutter som roper "Kom til pappa!!" i senga... *grøss* Heldigvis har jeg ikke opplevd det før :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan umulig være så mange jenter med daddy issues at det gir særlig avkastning å buse ut med "Halla.. treffes en dag ;)?" til randome jenter?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gutter som roper "Kom til pappa!!" i senga... *grøss* Heldigvis har jeg ikke opplevd det før :D

hva med kom til bror!? :fnise:

Gjest GirlonGirl
Skrevet

NEI!!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker bedre de som roper "kom til Gunnfrid!" :danse:

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Kom hit og let han far ta sæg av dæg...

Gjest GirlonGirl
Skrevet

Kom hit og let han far ta sæg av dæg...

post-69841-0-28626000-1373052958_thumb.j

Skrevet

Jeg er i slutten av 30-årene og drømmer om å knulle jenter i 18-21 års alder.

De har en så søt ynde over seg, samtidig som de kan være noen frimodige knullerske.

Jeg lurer på om sexvanene til disse jentene har forandret seg noe særlig de siste 20 årene. Er de mer ville nå og lette på tråden?

Anonymous poster hash: 31d9e...ea1

Kom å ta meg! Neida. Hvor lett vi er på tråden varierer fra person til person. Men ser du godt ut så er det vell mange ungpiker så kunne tenke seg å hoppe i høyet med deg. Eller mange er det kanskje ikke. Men vi finnes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...