Gå til innhold

18-21 år gamle jenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i slutten av 30-årene og drømmer om å knulle jenter i 18-21 års alder.

De har en så søt ynde over seg, samtidig som de kan være noen frimodige knullerske.

Jeg lurer på om sexvanene til disse jentene har forandret seg noe særlig de siste 20 årene. Er de mer ville nå og lette på tråden?

Anonymous poster hash: 31d9e...ea1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er 18 selv og jeg har absolutt ikke sex med alt og alle. Samme med mine venninner.

Jeg er selv glad i å eksperimentere, men har ikke inntrykk av at de fleste jenter på alderen min er sånn.

Og jeg ville aldri ligget med en mann i slutten av 30 årene :P

Anonymous poster hash: efd4f...df9
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er 18 selv og jeg har absolutt ikke sex med alt og alle. Samme med mine venninner.

Jeg er selv glad i å eksperimentere, men har ikke inntrykk av at de fleste jenter på alderen min er sånn.

Hvor for vil du ikke ligge med en kjekk mann i slutten av 30-åra? Snakker ikke om forhold her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

(sånn i tilfelle du ikke skjønte det, TS er et troll)

Anonymous poster hash: a89cd...4b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

(sånn i tilfelle du ikke skjønte det, TS er et troll)

Jeg er IKKE et troll. Jeg er kjekk og drømmer om å ligge med jenter i alderen 18-21.

Skrevet

en sånn jente finner du nok;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor for vil du ikke ligge med en kjekk mann i slutten av 30-åra? Snakker ikke om forhold her.

Fordi jeg ikke vil ligge med en mann som er nærmere pappa enn meg i alder, og jeg har som sagt ikke sex med alt og alle. :)

En på 30+ blir rett og slett for gammelt uansett hvor kjekk han er

• Liker 10
Skrevet

Noen jenter er ikke så vanskelige å be, mens andre er verre. Jenter er med andre ord veldig forskjellig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg ikke vil ligge med en mann som er nærmere pappa enn meg i alder, og jeg har som sagt ikke sex med alt og alle. :)

En på 30+ blir rett og slett for gammelt uansett hvor kjekk han er

Ok. Greit nok det. Men det må da være bedre å prøve en gang. Men en erfaren tålmodig fyr som holder ut i timesvis, enn en guttehvalp som knapt vet hvordan BH-en skal taes av og det går forn straks han ser puppene dine.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Greit nok det. Men det må da være bedre å prøve en gang. Men en erfaren tålmodig fyr som holder ut i timesvis, enn en guttehvalp som knapt vet hvordan BH-en skal taes av og det går forn straks han ser puppene dine.

Tror du virkelig at alle menn som er yngre enn 30 er sånn?

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg flørtet med en 17 åring en gang, skal sies at jeg var 20 selv. Men jeg syns likevel hun var hakket for ung. Det hadde hun ingen forståelse for, eksen hennes var 37..

I slutten av 20åra hadde jeg meg også med en 18åring. Hun kunne fortelle at den eldste hun hadde hatt var rundt 45.

Er mange jenter i den aldersgruppen som tenner på eldre menn, 30-50.

Anonymous poster hash: d544d...274
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

da jeg var 21 hadde jeg seks med en på 46.... så er ingen umulighet å finne slike jenter....

Anonymous poster hash: 21cf6...0e3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

sex. herregud er det mulig å skrive feil

Anonymous poster hash: 21cf6...0e3
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste unge jenter er såpass lause i dag at det virkelig ikke er noe problem.

Anonymous poster hash: 79803...929
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er i slutten av 30-årene og drømmer om å knulle jenter i 18-21 års alder.

De har en så søt ynde over seg, samtidig som de kan være noen frimodige knullerske.

Jeg lurer på om sexvanene til disse jentene har forandret seg noe særlig de siste 20 årene. Er de mer ville nå og lette på tråden?

Du får sikkert bra mye draget på dem hvis du kaller dem knullersker.

• Liker 8
Gjest GirlonGirl
Skrevet

Jeg er 18 og har satt en maxgrense på 27 år. Føles bare rart å skulle knulle en gammel mann. Han eldste jeg har hatt sex med var 24 år. MEN jeg hadde ei venninne som faktisk elsket eldre herrer. Menn i 40-50-årene, hun virkelig siklet etter dem. Så du har nok sjans ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke sexvanene til folk er så forskjellig fra tidligere som man skal ha det til, forskjellen er heller hva man faktisk innrømmer og er åpen om, og selvfølgelig at folk er FORSKJELLIGE. Derfor er spørsmålet ditt på grensen til meningsløst. Selvfølgelig finner du damer i den alderen som er "lette på tråden". Sannsynligvis finner du lettere noen som er singel også. Men dette vil gjelde de fleste aldersgrupper. Jeg anbefaler å prøve deg fram, hvis du er en hyggelig og tiltrekkende mann, så er det sikkert noen som vil ligge med deg....

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 18-21 så ville jeg ikke en gang ligge med menn i slutten av 20-årene.

Anonymous poster hash: 5226c...dec
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Føles bare rart å skulle knulle en gammel mann.

Særlig når du kaller deg GirlonGirl.

AnonymBruker
Skrevet

Noen kvinner bryr seg ikke så mye om alder, mens andre gjør det. Fokuser på å være sjarmerende og attraktiv, så vil du nok tiltrekke deg kvinner i flere aldersgrupper.

Anonymous poster hash: ab91e...b45
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...