AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #21 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er 18 og har satt en maxgrense på 27 år. Føles bare rart å skulle knulle en gammel mann. Han eldste jeg har hatt sex med var 24 år. MEN jeg hadde ei venninne som faktisk elsket eldre herrer. Menn i 40-50-årene, hun virkelig siklet etter dem. Så du har nok sjans For meg blir det helt fjernt å på forhold sette en konkret "aldersgrense". Hvis du skulle møte en mann på 32 som du virkelig tente på og synes var flott, hvorfor da begrense seg selv på den måten? "Sorry, du var superkjekk og jeg er kjempekåt på deg, men jeg har dessverre en grense på 27!" ? Anonymous poster hash: d544d...274
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #22 Skrevet 5. juli 2013 For meg blir det helt fjernt å på forhold sette en konkret "aldersgrense". Hvis du skulle møte en mann på 32 som du virkelig tente på og synes var flott, hvorfor da begrense seg selv på den måten? "Sorry, du var superkjekk og jeg er kjempekåt på deg, men jeg har dessverre en grense på 27!" ? Anonymous poster hash: d544d...274 Heheh, jeg har faktisk ofte brukt den unnskyldningen om en eldre kar prøver seg på meg og jeg ikke synes noe særlig om ham. Men nå har jeg faktisk ikke møtt noen 32-åringer som ser ung og flott ut. Men den dagen jeg gjør det skal jeg revurdere aldersgrensen min og informere deg om den er blitt forhøyet eller ikke, kjære anonyme bruker Anonymous poster hash: 89946...e5a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #23 Skrevet 5. juli 2013 Heheh, jeg har faktisk ofte brukt den unnskyldningen om en eldre kar prøver seg på meg og jeg ikke synes noe særlig om ham. Men nå har jeg faktisk ikke møtt noen 32-åringer som ser ung og flott ut. Men den dagen jeg gjør det skal jeg revurdere aldersgrensen min og informere deg om den er blitt forhøyet eller ikke, kjære anonyme bruker Anonymous poster hash: 89946...e5a Å si at jeg har enda ikke opplevd å møte noen på over 27 som jeg har lyst på, er en ting. Å på forhånd ha en aldersgrense er en annen. Hvilke unnskyldninger du bruker for å avvise de du ikke finner attraktive er egentlig ikke så relevant, men ser poenget Anonymous poster hash: d544d...274 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #24 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er 20år, og liker menn på min egen alder. Syns 30+ blir for gammelt.. Anonymous poster hash: 3d0f4...593 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #25 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er snart 18, og jeg tenner sykt på å ha sex med eldre. Jeg er litt av en nymfo, og jeg har gjeerne sex med menn som er 30+ ( må selvfølgelig se bra ut og holde seg i form osv.) Venninner av meg kunne aaldri ha gjort det, men jeg ser ingenting galt i det! Kan ikke noe for hva jeg tenner på kall meg gjerne ekkel og løs, men jeg ELSKER å ligge med eldre menn! Så nei, det er ikke umulig å finne slike jenter, men om de er lette på tråden? Det tror jeg ikke såå mange er.. Anonymous poster hash: a8445...fda 2
Gjest Gunfreak Skrevet 5. juli 2013 #26 Skrevet 5. juli 2013 Jeg er 18 og har satt en maxgrense på 27 år. Føles bare rart å skulle knulle en gammel mann. Han eldste jeg har hatt sex med var 24 år. MEN jeg hadde ei venninne som faktisk elsket eldre herrer. Menn i 40-50-årene, hun virkelig siklet etter dem. Så du har nok sjans Ja, noen jenter jenter går etter litt elder, noen går etter ganske eldre og noen går etter mye eldre. Gøy at du har satt en fast grense da, men tenk om du møter enn gutt på byen som er 29 eller 30 som du bare faller helt for, er den grensa bare for sex eller for forhold også?
Gjest GirlonGirl Skrevet 5. juli 2013 #27 Skrevet 5. juli 2013 Å si at jeg har enda ikke opplevd å møte noen på over 27 som jeg har lyst på, er en ting. Å på forhånd ha en aldersgrense er en annen. Hvilke unnskyldninger du bruker for å avvise de du ikke finner attraktive er egentlig ikke så relevant, men ser poenget Anonymous poster hash: d544d...274 Vet ikke hvorfor jeg huket av for anonym i svaret mitt, men jaja. Dette er snakk om hvem jeg vil ha sex med altså. Ikke hvem jeg vil dele resten av livet mitt med Ja, noen jenter jenter går etter litt elder, noen går etter ganske eldre og noen går etter mye eldre. Gøy at du har satt en fast grense da, men tenk om du møter enn gutt på byen som er 29 eller 30 som du bare faller helt for, er den grensa bare for sex eller for forhold også? ^
Gjest Gunfreak Skrevet 5. juli 2013 #28 Skrevet 5. juli 2013 Vet ikke hvorfor jeg huket av for anonym i svaret mitt, men jaja. Dette er snakk om hvem jeg vil ha sex med altså. Ikke hvem jeg vil dele resten av livet mitt med ^ Takk for oppklaringen
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #29 Skrevet 5. juli 2013 Hvorfor ikke finne noe på sin egen alder? Du høres litt mindre intelligent ut, ut fra måten du formulerer deg på.Anonymous poster hash: b4ce5...f87 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #30 Skrevet 5. juli 2013 Vet ikke hvorfor jeg huket av for anonym i svaret mitt, men jaja. Dette er snakk om hvem jeg vil ha sex med altså. Ikke hvem jeg vil dele resten av livet mitt med ^ Velig mange jeg har møtt har svært forskjellige alderspreferanser/grenser på hvem de kan knulle og hvem de vil bli sammen med. Vil tro det henger mye sammen med at det kan være ønskelig i et forhold og være på ca. samme sted i livet. Mens skal du bare ha deg noe den natta betyr det egentlig svært lite hvilket liv vedkommende har til vanlig. Mange setter også pris på erfaringen de "eldre" har tatt til seg Anonymous poster hash: d544d...274
Gjest GirlonGirl Skrevet 5. juli 2013 #31 Skrevet 5. juli 2013 Velig mange jeg har møtt har svært forskjellige alderspreferanser/grenser på hvem de kan knulle og hvem de vil bli sammen med. Vil tro det henger mye sammen med at det kan være ønskelig i et forhold og være på ca. samme sted i livet. Mens skal du bare ha deg noe den natta betyr det egentlig svært lite hvilket liv vedkommende har til vanlig. Mange setter også pris på erfaringen de "eldre" har tatt til seg Anonymous poster hash: d544d...274 Ser den. Men vet ikke jeg, tenker ikke så mye på sånt, bare gjør det jeg vil og føler for. Men hvem vet hva fremtiden bringer Hvorfor ikke finne noe på sin egen alder? Du høres litt mindre intelligent ut, ut fra måten du formulerer deg på.Anonymous poster hash: b4ce5...f87 Hvem, jeg? Ok
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #32 Skrevet 5. juli 2013 Når jeg var 18 var faren min 38, og jeg var ikke interessert i menn på hans alder. Dessuten var jeg jomfru. Noen 18-20 åringer har masse erfaring, andre har ingen. Synes ts skal være veldig forsiktig om han skal sjekke jenter som er tyve år yngre enn seg.. Særlig de som ikke er ferdig på videregående og ikke har flyttet hjemmefra enda. Anonymous poster hash: 62076...37e 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #33 Skrevet 5. juli 2013 Hvem, jeg? Ok Jeg vil tro vedkommende svarte TS Anonymous poster hash: d544d...274 2
pressplay Skrevet 5. juli 2013 #34 Skrevet 5. juli 2013 Knullerske... **grøss** Du vet du er for gammel når man bruker gammelmodige ord og settninger som "knullerske", "vil du leke litt" etc. 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #35 Skrevet 5. juli 2013 Vil du leke/er du leken osv er ikke gammelmodig spør du meg. Knullerske er derimot definitivt i den kategorien Anonymous poster hash: d544d...274
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #36 Skrevet 5. juli 2013 Hvorfor ikke finne noe på sin egen alder? Du høres litt mindre intelligent ut, ut fra måten du formulerer deg på.Anonymous poster hash: b4ce5...f87 Jeg kunne ikke vært meg enig! Jeg som 20åring grøsser inne i meg, når jeg leser teksten hans.. "frimodige knullerske" Ser for meg en gammel og grå gris, som runker til fantasiene sine om 18-21år gamle jenter. ÆSJ Anonymous poster hash: 3d0f4...593 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #37 Skrevet 5. juli 2013 Etter å ha vært på div sexdatingssider skal det også nevnes at jeg har sett flere annonser der unge jenter søker ELDRE menn, ofte i alderen 60-80 o.l.. Hver sin lyst.. Anonymous poster hash: d544d...274
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #38 Skrevet 5. juli 2013 Altså. Knullerske er aldri et ord jeg ville brukt i åpen dagligtale. Men her er det greit. Ikke ta alt så bokstavelig... Å sette ting litt på spissen må være lov her. Jeg er ikke en gammel sleiping som prøver å egle meg innpå 18-21 årige jenter. Holder meg faktisk langt unna. Men om ei skulle være veldig frempå hadde jeg ikke sagt nei takk til den fantasien. Grunnen til jeg synes jenter i denne alderen er til å spise opp er at de er så nydelige søte, sprudlende og sjarmerende, men likevel myndige. De fleste er flyttet ut av redet (mor & far). Har reist mye rundt om i verden, og kan ennå si at disse norske unge jentene er det vakreste i verden. Anonymous poster hash: 31d9e...ea1
oliviastarbucks Skrevet 5. juli 2013 #39 Skrevet 5. juli 2013 Min mening er at det blir for ekkelt. Finn deg en på din alder. Finnes sikkert en eller annen dum blondine (unnskyld folkens), som sikkert er med på det meste - samme som en 20åring. Kos deg kompis, have fun! 1
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2013 #40 Skrevet 5. juli 2013 Altså. Knullerske er aldri et ord jeg ville brukt i åpen dagligtale. Men her er det greit. Ikke ta alt så bokstavelig... Å sette ting litt på spissen må være lov her. Jeg er ikke en gammel sleiping som prøver å egle meg innpå 18-21 årige jenter. Holder meg faktisk langt unna. Men om ei skulle være veldig frempå hadde jeg ikke sagt nei takk til den fantasien. Grunnen til jeg synes jenter i denne alderen er til å spise opp er at de er så nydelige søte, sprudlende og sjarmerende, men likevel myndige. De fleste er flyttet ut av redet (mor & far). Har reist mye rundt om i verden, og kan ennå si at disse norske unge jentene er det vakreste i verden. Anonymous poster hash: 31d9e...ea1 Mange 18-åringer som ikke har flyttet ut. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå