Gå til innhold

Kjerringråd og tips for å bli gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne samle gode råd, kjerringråd og tips som har til hensikt å øke sjansen for å bli gravid, her. Både til menn og oss kvinner.

Hva gjør du/dere, gjorde du/dere, har du hørt om som skal forebedre sjansene? :)

Selv har jeg gått til innkjøp av Solvipect som skal gjøre EL-slimet mer tyntflytende. Skal tas noen dager før EL og frem mot EL, men ikke etter.

Grapefruktjuice skal gjøre slik at du får mer EL-slim. Skal drikkes i ca en uke før EL.

Synes selv at det smaker fælt, så venter til eventuelt neste PP før jeg kjøper det :fnise:

Nå er jeg spent på deres tips :)



Anonymous poster hash: 98a57...b3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå pleier jeg bare å være en gledesdreper i den typen tråder. Da kjærringråd er nettopp det, råd uten forankring i forskning og legevitenskapen. Jeg synes det er synd at man skal bruke tid og penger på ting som ikke hjelper, men er man klar over at det kun er for gøy er det jo bare å kjøre på.

Verken hostesaft eller grapefruktjuice har bevist effekt. Og produsentene av hostesaft har virkelig forsket opp og ned og frem og tilbake på det, tenk hva de hadde tjent dersom det stemte slik at de kunne markedsføre dette ovenfor gravide?

Så mitt beste tips er å senke skuldrene, og å ha samleie hver 2-3 dag. Da vil 60% av alle par bli gravide på 6 måneder, og ca 85% på ett år. De som ikke blir gravid på denne tiden behøver litt medisinsk hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Athene =)

Kjærringråd er bare tullball....Men hvis man liker å bli lurt!

Sex annenhver dag hele perioden.



Anonymous poster hash: b6f6c...a4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av at tråder i dette undeforumet må kveles av alvor og tristhet.

Hvorfor kan vi ikke få ha noen hyggelige tråder her inne, uten at det må komme noen å skulle gi en realitetsorientering? I noen tråder er det så klart på sin plass, men hva er vitsen i en slik tråd som dette?

Jeg tror de aller fleste er klar over hva kjerringråd er, og klarer å ta slike råd med en klype salt (om enn med et lite håp om at det kaaaanskje kan fungere).

Vi er nok en del som har vært prøvere over lengre (og kortere) tid, som begynner å bli villige til å prøve litt av hvert. En hostesaftflaske til ca 60,- gjør ikke akkurat det største innhogget i økonomien ;) Og man må jo bare regne med at folk er fornuftige nok til å ikke bruke mer enn det de føler at de kan ta seg råd til, samt at man er såpass oppegående at man forstår at dette ikke er noe som garanterer deg å bli gravid.

Litt humor og lette tråder må det vel være rom for, også her inne.

Nå pleier jeg bare å være en gledesdreper i den typen tråder. Da kjærringråd er nettopp det, råd uten forankring i forskning og legevitenskapen. Jeg synes det er synd at man skal bruke tid og penger på ting som ikke hjelper, men er man klar over at det kun er for gøy er det jo bare å kjøre på.

Verken hostesaft eller grapefruktjuice har bevist effekt. Og produsentene av hostesaft har virkelig forsket opp og ned og frem og tilbake på det, tenk hva de hadde tjent dersom det stemte slik at de kunne markedsføre dette ovenfor gravide?

Så mitt beste tips er å senke skuldrene, og å ha samleie hver 2-3 dag. Da vil 60% av alle par bli gravide på 6 måneder, og ca 85% på ett år. De som ikke blir gravid på denne tiden behøver litt medisinsk hjelp.

Enig med Athene =)

Kjærringråd er bare tullball....Men hvis man liker å bli lurt!

Sex annenhver dag hele perioden.



Anonymous poster hash: b6f6c...a4a

Du er velkommen til å komme med noen gode råd eller tips, om du ikke har noen kjerringråd på lur. Hvis du leser hovedinnlegget så ser du at jeg ikke kun ber om kjerringråd.



Anonymous poster hash: 98a57...b3c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det skal være rom for lettere og mer uformell tone i en del tråder. Så lenge man er klar over at det er nettopp det som er hensikten. Som jeg skriver over, ser man bare på det som gøy er det bare å skrive i vei :)

Dessverre er mange ferske prøvere uvitende om dette, og hiver seg på alt mulig av råd i håp om at det hjelper. Råd som i verste fall kan gjøre det vanskligere å bli gravid, og som skaper unødvendig stress.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det skal være rom for lettere og mer uformell tone i en del tråder. Så lenge man er klar over at det er nettopp det som er hensikten. Som jeg skriver over, ser man bare på det som gøy er det bare å skrive i vei :)

Dessverre er mange ferske prøvere uvitende om dette, og hiver seg på alt mulig av råd i håp om at det hjelper. Råd som i verste fall kan gjøre det vanskligere å bli gravid, og som skaper unødvendig stress.

Ja, enig i at det er uheldig, men forhåpentligvis sjekker man opp litt før man setter i gang med å prøve ut diverse råd. Og slike ting må man jo gjerne informere om, om man sitter på informasjon som kan være relevant :)

Anonymous poster hash: 98a57...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...