Gå til innhold

Negativ test uten at tanta kommer. whaat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beklager å måtte opprette nok en tråd med "er jeg gravid" spørsmålet, men nå er jeg forvirra..

Skulle fått mensen for en uke siden, en og en halv nå faktisk, men den har altså ikke kommet. Jeg testet for en uke siden, og for to dager siden. Begge var sterkt negative. Tenkte som så at det sikkert hadde blitt kluss i syklusen i og med at jeg har vært kjempr stressa og har alt for mye å gjøre om dagen. Men så kom utfloden.. Normalt sett har jeg litt gjennomsiktig utflod, helt vanlig. Men denne er hvit, slimete og mye! Får litt kliss ved eggløsning, men nå er det såpass at det blir en klyse når jeg tørker meg etter toalettbesøk. Det lukter ikke noe, så tviler på at det er noe infeksjoner.

Beklager detaljer, dette blir nesten ekkelt! Men følte det måtte beskrives:p

Har ikke merket noe annet, er trøtt og sliten, men det tror jeg er pga en hard hverdag og lite søvn.

Jeg hadde sex ved eggløsningstiden, og sluttet med ppiller i mai, så mye mulig jeg er gravid. Men hvorfor negative tester og ingen andre tegn? Noen som har vært borti dette med utflod?

Vil ikke glede meg for tidlig...! :/

Anonymous poster hash: c6e60...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som eggløsningsslim. Når du går på pillen har du ikke eggløsning, derfor er dette uvant for deg. Når du så nylig har sluttet på pillen arbeider fortsatt kroppen for å komme i normalt gjenge. Du kan derfor ikke snakke om ventet eggløsning og ventet mens ennå.

Selv om man er stabil noen sykluser er det veldig vanklig at det klusser seg til igjen. Det kan ta et helt år etter pilleslutt før ting har normalisert seg.

Endret av Athene
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig stress og bekymringer som forsinker. Har tidligere selv trodd jeg har vært gravid,men så viste det seg at testen var negativ. Men jeg stresset veldig og det er grunnen til det tror jeg. Tok 3-4 uker før den kom som tilbake. Men stress kan virkelig sette syklusen ut av kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sikker er du på når eggløsningen var? Som regel betyr forsinket mens at eggløsningen var forsinket, men i noen tilfeller skyldes det en corpus luteum-cyste. Du kan lese mer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...