Steinar40 Skrevet 2. juli 2013 #21 Skrevet 2. juli 2013 Tja, syns ikke det er så veldig attraktivt med damer som har svart bart og hårete armer hehe
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #23 Skrevet 2. juli 2013 Hm, aldri sett en bjørn som drikker og røyker, men så har jeg aldri møtt på en bjørn heller da, så er sikkert derfor. Om det er sant at ingen grekere liker å stå på ski så er det jo bare et stort pluss! Umulig å uttale seg generelt basert på kultur/etnisitet. Fins sikkert en greker jeg kunne vært sammen med. Men ingen av de jeg har møtt. Anonymous poster hash: 7c6cf...d80
pinar Skrevet 2. juli 2013 #24 Skrevet 2. juli 2013 Jeg kunne sikkert vært sammen med noen fra hvor som helst om det føltes riktig. Jeg går ikke etter nasjonalitet.
Nettinettet Skrevet 2. juli 2013 #25 Skrevet 2. juli 2013 Jeg har vurdert mange ganger å flytte tilbake til Hellas og finne meg en Greker, fordi jeg føler at grekere er mer skikkelig mannfolk enn det normenn er. Jeg trives også godt med de nære familiebåndene og ikke minst at de er så mye mer romantiske og snakker om følelser.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #26 Skrevet 2. juli 2013 Godt å vite det. Jeg er ikke skikkelig mannfolk fordi jeg er norsk. Skulle vært født greker jeg da. Sukk...Anonymous poster hash: 0e529...36d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #28 Skrevet 2. juli 2013 grekere er kristne de og jeg må ha begge deler. norske og kristne Anonymous poster hash: 82bf6...bec
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #29 Skrevet 2. juli 2013 Jeg har vurdert mange ganger å flytte tilbake til Hellas og finne meg en Greker, fordi jeg føler at grekere er mer skikkelig mannfolk enn det normenn er. Jeg trives også godt med de nære familiebåndene og ikke minst at de er så mye mer romantiske og snakker om følelser. Hva gjør at du føler det? Anonymous poster hash: 5efa9...1d7 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #30 Skrevet 2. juli 2013 Jeg var nylig i Hellas, og jeg så mange flotte og kjekke greske menn, og mange vakre greske damer. Alle var så ydmyke og hyggelige, og veldig vennlige. Følte de var veldig lik oss nordmenn på mange måter, bortsett fra at de er flinkere til å prate, hehe Ja, jeg kunne vært sammen med en greker, om jeg møtte en det klaffet med. Nå var jeg bare 1 uke i Hellas, og det var første gangen. Jeg satt iallfall igjen med et godt inntrykk. Jeg var forresten nordøst i Hellas, på en av de tre kjente fingrene som stikker ut der. Kassandria-fingeren tror jeg det kalles. Men sånn alt i alt, er det nordmenn som tiltrekker meg mest Anonymous poster hash: c157c...c81
Nettinettet Skrevet 2. juli 2013 #31 Skrevet 2. juli 2013 Godt å vite det. Jeg er ikke skikkelig mannfolk fordi jeg er norsk. Skulle vært født greker jeg da. Sukk...Anonymous poster hash: 0e529...36d Var ikke sånn ment da, så lenge du har p... mellom bena er du jo en mann. Men ofte er norske menn litt pinglete i væremåten synes jeg. De tør ikke være seg selv eller stå for meningene sine, og forandrer ofte personlighet ut i fra hvordan andre mener at de skal være. Norske menn kan f,eks virke som om de er skikkelig tøffe og kuule selv om de egentlig ikke er sånn i det hele tatt. Hva er vitsen? Og liker du ei dame og føler du vil ha henne så gå for det.. ikke vær redd for avvisning eller at kompissene ikke skal like henne like godt som du gjør. Jeg sier IKKE at DU er sånn, men det er det jeg anser som forskjellen på flertallet av normenn og flertall av grekere.
Nettinettet Skrevet 2. juli 2013 #32 Skrevet 2. juli 2013 Hva gjør at du føler det? Anonymous poster hash: 5efa9...1d7 Svarte på det rett over her
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #33 Skrevet 2. juli 2013 Nettinettet, on 03 Jul 2013 - 01:45, said: Og liker du ei dame og føler du vil ha henne så gå for det..Hey babe, lyst til å pule? Anonymous poster hash: 0e529...36d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #34 Skrevet 3. juli 2013 Var ikke sånn ment da, så lenge du har p... mellom bena er du jo en mann. Men ofte er norske menn litt pinglete i væremåten synes jeg. De tør ikke være seg selv eller stå for meningene sine, og forandrer ofte personlighet ut i fra hvordan andre mener at de skal være. Norske menn kan f,eks virke som om de er skikkelig tøffe og kuule selv om de egentlig ikke er sånn i det hele tatt. Hva er vitsen? Og liker du ei dame og føler du vil ha henne så gå for det.. ikke vær redd for avvisning eller at kompissene ikke skal like henne like godt som du gjør. Jeg sier IKKE at DU er sånn, men det er det jeg anser som forskjellen på flertallet av normenn og flertall av grekere. Lol. Du strør om deg med datingråd men tar deg likevel friheten til å fremstille stereotypiske oppfatninger av grekere vs. nordmenn. Men joa, når man lider av oppfatninger om de kjekke grekerne som kan ta en med storm på stranda og forføre en som en "skikkelig mann" så blir det vel slik. Da er det visst ikke så viktig at mange grekere bor hjemme til de gifter seg, er ganske bedagelige med tanke på arbeid (en del av finanskrisen skyldes også en bedagelig livsstil). Anonymous poster hash: fe997...5cb 2
Steinar40 Skrevet 3. juli 2013 #35 Skrevet 3. juli 2013 Lol. Du strør om deg med datingråd men tar deg likevel friheten til å fremstille stereotypiske oppfatninger av grekere vs. nordmenn. Men joa, når man lider av oppfatninger om de kjekke grekerne som kan ta en med storm på stranda og forføre en som en "skikkelig mann" så blir det vel slik. Da er det visst ikke så viktig at mange grekere bor hjemme til de gifter seg, er ganske bedagelige med tanke på arbeid (en del av finanskrisen skyldes også en bedagelig livsstil). Anonymous poster hash: fe997...5cb Hvor stor andel av den mannlige greske befolkningen utgjør de såkalte "kjekke" strandløvene som norske turist kvinnemennesker treffer på (eller blir truffet av)? Skal jeg gjette så vil jeg anta mindre enn 1 av 1000. Og da er det langt ifra sikkert at de resterende 999 av 1000 er så mye kjekkere enn den gjennomsnittlige Ola-dunk, nei
Nettinettet Skrevet 3. juli 2013 #36 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Lol. Du strør om deg med datingråd men tar deg likevel friheten til å fremstille stereotypiske oppfatninger av grekere vs. nordmenn. Men joa, når man lider av oppfatninger om de kjekke grekerne som kan ta en med storm på stranda og forføre en som en "skikkelig mann" så blir det vel slik. Da er det visst ikke så viktig at mange grekere bor hjemme til de gifter seg, er ganske bedagelige med tanke på arbeid (en del av finanskrisen skyldes også en bedagelig livsstil). Anonymous poster hash: fe997...5cb Jeg er oppvokst i Hellas så jeg har nok litt bedre innblikk enn du antar. Halve familien min er tross alt greske, og jeg har like mange greske kompiser som jeg har norske. Jeg sier ikke at alle normenn er slik, eller at alle grekere er slik. Man skal aldri sette noen i bås, men det er jo ikke til å komme vekk i fra at mange norske menn og norske kvinner sliter med å finne hverandre fordi de ikke passer sammen. Jeg passer nok bedre sammen med en greker, eller en normann som er mer "mann" enn de fleste normenn nå til dags er. Det betyr ikke at andre vil mene det samme som meg, eller at det er en dårlig ting å være slik de fleste norske menn er. Det passer bare ikke for meg. Endret 3. juli 2013 av Nettinettet
Nettinettet Skrevet 3. juli 2013 #37 Skrevet 3. juli 2013 Hvor stor andel av den mannlige greske befolkningen utgjør de såkalte "kjekke" strandløvene som norske turist kvinnemennesker treffer på (eller blir truffet av)? Med min generasjon døde nok de greske strandløvene rimelig ut. Det finnes noen fortsatt, men de fleste grekerne velger nå heller å nyte livet med sine koner, ikke bare om vinteren men også om sommeren. Likestillingen har kommet et godt stykke i Hellas også, noe som fører til at de greske kvinnene har blitt mer selvstendige og skapt en nye trender.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #38 Skrevet 3. juli 2013 Jeg er oppvokst i Hellas så jeg har nok litt bedre innblikk enn du antar. Halve familien min er tross alt greske! I så fall er du bare en god gammeldags rasist når du hevder greske menn er verdens beste menn. Ren og skjær rasist. Noe som tydeligvis ikke er så uvanlig der nede. Ellers, er det en gyllen daggry der hos deg? Anonymous poster hash: 0e529...36d 2
Nettinettet Skrevet 3. juli 2013 #39 Skrevet 3. juli 2013 I så fall er du bare en god gammeldags rasist når du hevder greske menn er verdens beste menn. Ren og skjær rasist. Noe som tydeligvis ikke er så uvanlig der nede. Ellers, er det en gyllen daggry der hos deg? Anonymous poster hash: 0e529...36d Verdens beste har jeg vel ikke akkurat sagt at de er, og dessuten så skal man ikke putte alle i en og samme sekk.. Drittsekker finnes overalt i begge kjønn og i alle land. Men det er jo slik at man formes av miljø og har forskjellige holdninger ut i fra kultur og tradisjon. Det blir det samme som at mange norske menn reiser til Thailand for å få seg kjæreste fordi norske damer ikke vil ha de. Vi er alle forskjellige og har forskjellige typer mennesker man tiltrekkes av. Jeg har til gode å finne en norsk mann som er så manndig som jeg ønsker at han skal være og i tillegg ha den familietilknytningen som jeg ønsker. En greker passer meg kanskje bedre der. Man er ikke rasist bare fordi man mener det.
Gjest Svampebob1 Skrevet 3. juli 2013 #40 Skrevet 3. juli 2013 Verdens beste har jeg vel ikke akkurat sagt at de er, og dessuten så skal man ikke putte alle i en og samme sekk.. Drittsekker finnes overalt i begge kjønn og i alle land. Men det er jo slik at man formes av miljø og har forskjellige holdninger ut i fra kultur og tradisjon. Det blir det samme som at mange norske menn reiser til Thailand for å få seg kjæreste fordi norske damer ikke vil ha de. Vi er alle forskjellige og har forskjellige typer mennesker man tiltrekkes av. Jeg har til gode å finne en norsk mann som er så manndig som jeg ønsker at han skal være og i tillegg ha den familietilknytningen som jeg ønsker. En greker passer meg kanskje bedre der. Man er ikke rasist bare fordi man mener det. Hva tenker du om kjønnsroller i forhold til dette? Vil du ha en MANN og vil du være KVINNEN? Er du villig til å ha jobben med å stå på kjøkkenet for han? ;-) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå