AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Yay or nay? Jeg har datet en, han var fryktelig rar og dødelig fornærmet fordi jeg ikke kunne ramse opp de greske filosofene (i fylla, mens vi hadde samleie). Liten tiss og. Har mange greske venner og alle som en drikker og røyker som bjørner, trener ikke og spiser mye fet mat. Ikke liker de stå på ski heller. Så nei fra meg. Anonymous poster hash: c63e8...61d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Hvordan gikk det med ønskene om å dra til alpene for å stå på brett forøvrig? Anonymous poster hash: 6ee81...d25
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Hvor mange bjørner har du møtt/hørt om som røyker og drikker? Anonymous poster hash: cd6c7...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Hvor mange bjørner har du møtt/hørt om som røyker og drikker?Anonymous poster hash: cd6c7...7ed Greske bjørner vel De er noen luringer sier jeg jo.. Kosleige folk og bra humor, men ikke så mye felles interesser utover gresk grand prix musikk og mythos-øl. Anonymous poster hash: c63e8...61d
super-s Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Venninna mi er sammen med en greker, og han er kjempehyggelig! Nå kunne jeg ikke vært sammen med akkurat ham, for han er langt fra min type menn (og selvfølgelig også fordi han er sammen med venninna mi =P), men jeg har fått et godt inntrykk av ham og de greske vennene hans som jeg har møtt!
Gjest Euforia Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Yay or nay? Jeg har datet en, han var fryktelig rar og dødelig fornærmet fordi jeg ikke kunne ramse opp de greske filosofene (i fylla, mens vi hadde samleie). Liten tiss og. Har mange greske venner og alle som en drikker og røyker som bjørner, trener ikke og spiser mye fet mat. Ikke liker de stå på ski heller. Så nei fra meg. Anonymous poster hash: c63e8...61d LOL. Så fordi én du datet og noen venner DU har er sånn, så kunne du ikke datet en greker? JA, jeg kunne datet en greker, jeg utelukker da ikke mennesker ut ifra landet de kommer fra.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Finnes det i det hele tatt kjekke menner fra Grekenland? For jeg har aldri sett noen og jeg er der nede ganske ofte. Anonymous poster hash: c63e8...61d
Gjest nicola Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Ja, om han hadde riktige verdier og var lik meg til sinns
Gjest Keikolina Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 (endret) Nope. Ikke sjans i hælvete, heller en på 85 år Endret 2. juli 2013 av Keikolina
Gjest Snyltefluen Skrevet 2. juli 2013 #12 Skrevet 2. juli 2013 Hvis jeg fant en jeg klaffet med på alle plan, klart jeg kunne. Finnes det i det hele tatt kjekke menner fra Grekenland? For jeg har aldri sett noen og jeg er der nede ganske ofte. Anonymous poster hash: c63e8...61d Folk har jo ulike definisjoner av kjekk, tro det eller ei. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #13 Skrevet 2. juli 2013 Greske menn? Niks. Sier det samme som "Keikolina", not a chance in hell. Anonymous poster hash: 10595...104
Gjest BettyBoop Skrevet 2. juli 2013 #14 Skrevet 2. juli 2013 Yay or nay? Jeg har datet en, han var fryktelig rar og dødelig fornærmet fordi jeg ikke kunne ramse opp de greske filosofene (i fylla, mens vi hadde samleie). Liten tiss og. Har mange greske venner og alle som en drikker og røyker som bjørner, trener ikke og spiser mye fet mat. Ikke liker de stå på ski heller. Så nei fra meg. Anonymous poster hash: c63e8...61d alle grekere er ikke sånn
Sugerøret Skrevet 2. juli 2013 #15 Skrevet 2. juli 2013 Ney, pga forskjellig i både oppdragelse,kultur osv osv osv.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #16 Skrevet 2. juli 2013 ser ikke for meg noen virkelighet hvor jeg er sammen en greker.jeg holdr meg til norske,kristne mannfolk. Anonymous poster hash: 82bf6...bec
Gjest BettyBoop Skrevet 2. juli 2013 #17 Skrevet 2. juli 2013 ser ikke for meg noen virkelighet hvor jeg er sammen en greker.jeg holdr meg til norske,kristne mannfolk. Anonymous poster hash: 82bf6...bec grekere er kristne de og
Gjest Faerunpedia Skrevet 2. juli 2013 #18 Skrevet 2. juli 2013 De grekerne jeg traff under studietiden var stort sett fryktelige mammadalter. De jamret mye over hvor forferdelig det var å måtte vaske klær etc og hvor mye de savnet mammas mat. Min greske lege ble veldig lett fornærmet over småting, feks at jeg reiste meg opp etter en blodprøve uten at han hadde sagt jeg kunne reise meg opp Så erfaringene mine er dårlige, men det fins sikkert greske menn som er normale også.
Anglofil Skrevet 2. juli 2013 #19 Skrevet 2. juli 2013 Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #20 Skrevet 2. juli 2013 Har vært gift med en greker i 15 år nå......kjenner ikke igjen noe av det som står beskrevet i tråden her! Vi bor i Athen, han jobber som lege, og jeg som sykepleier. Barn har vi og. En ting jeg virkelig setter pris på her er det utrolige gode familiesammenholdet! (mannen min både vasker klær og vasker hus, skiftet bleier da barna var små...men jeg skal glatt innrømme at han ikke er den beste på å lage mat...) Anonymous poster hash: 272f0...1f2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå