Gå til innhold

"Man må kysse noen frosker før man finner prinsen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

det betyr at hun er billig.

det gjør det ikke. det betyr at hun har vært uheldig med tidligere ekser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lincoln

det gjør det ikke. det betyr at hun har vært uheldig med tidligere ekser

Det er jo også en måte å si det på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er jo også en måte å si det på...

er mange som blir behandla dårlig av kjærester og dermed ble det slutt. Dermed er han en frosk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spurte meg hvor mange jeg har hatt sex med. Jeg svarte tallet. Så spurte jeg henne. Hun sa hemmelig. Så spurte jeg om det var fordi det var mange. Så sa hun, vel man må kysse noen frosker før man finner prinsen.

Er det noe alle jenter sier? Jeg har hørt andre si det også

Anonymous poster hash: ca445...662

Stor stas for den "heldige" prinsen det da...

En annen måte å sile ut frosker på kan jo være å prøve å prate/bli litt kjent først, men det var vel mer sånn tull man gjorde i gamle dager.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Stor stas for den "heldige" prinsen det da...

En annen måte å sile ut frosker på kan jo være å prøve å prate/bli litt kjent først, men det var vel mer sånn tull man gjorde i gamle dager.

man finner jo gjerne ikke alltid ut at de er frosker før etter lang tid. Folk kan skjule sitt sanne jeg lenge. I årevis til og med. Jeg tror det var like mange frosker i gamle dager og, det var bare vanskeligere å skille seg fra de så man var stuck med de

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

man finner jo gjerne ikke alltid ut at de er frosker før etter lang tid. Folk kan skjule sitt sanne jeg lenge. I årevis til og med. Jeg tror det var like mange frosker i gamle dager og, det var bare vanskeligere å skille seg fra de så man var stuck med de

Det er sant, men realistisk sett så har ikke froskemagnetene vært utsatt for det ved hver nye kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Stor stas for den "heldige" prinsen det da...

En annen måte å sile ut frosker på kan jo være å prøve å prate/bli litt kjent først, men det var vel mer sånn tull man gjorde i gamle dager.

Jeg tviler på at dama til TS snakket om at hun puler alle som hun hilser på, hun er ikke en bonobo som bruker sex som vi bruker å håndhilse eller klemme.

Hvis hun hadde hatt sex med alle menn hun møter ville hun vært ganske rar i hode, men det er jo naturlig i dag at sex kommer relativt fort på banen når man dater og blir litt seriøs med noen, Syns det hadde vært rart om jeg data en dame og hun kommer med faste regler som ikke sex før etter 3 måneder eller 6 måneder osv. ikke fordi jeg bare vil ha sex, men sex er en naturlig del av et forhold, så da vil man ikke være i et ekte forhold før man er intim og blir kjent på den måten også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er sant, men realistisk sett så har ikke froskemagnetene vært utsatt for det ved hver nye kar.

man trenger ikke nødvendigvis ha hatt sex med de for å ha deita og funnet ut at de var frosker heller. Vil si at en mislykket deit som ikke endte i noe fordi vedkommende virka helt fjern og er en frosk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er mulig å være så naiv og virkelighetsfjern. Men jeg skal korrigere meg; du pulte ikke tapere, du ble pult av tapere.

Man er ikke mandig før man har kjent den sure svien når man tisser etter ONSen forrige lørdag

Anonymous poster hash: 56f37...f46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er mulig å være så naiv og virkelighetsfjern. Men jeg skal korrigere meg; du pulte ikke tapere, du ble pult av tapere.

Man er ikke mandig før man har kjent den sure svien når man tisser etter ONSen forrige lørdag

Anonymous poster hash: 56f37...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man trenger ikke nødvendigvis ha hatt sex med de for å ha deita og funnet ut at de var frosker heller. Vil si at en mislykket deit som ikke endte i noe fordi vedkommende virka helt fjern og er en frosk

Såklart, men spørsmålet TS stilte dama gjaldt jo nettopp sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Såklart, men spørsmålet TS stilte dama gjaldt jo nettopp sex.

åja. jojo. men likevel. Selv om en dame bruker det uttrykket generelt så er ikke det dermed sagt at mannen må tenke at hun er løs fordi om. Ville bare påpeke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...