Gjest SmurfeLurfen Skrevet 28. juni 2013 #1 Del Skrevet 28. juni 2013 Hei! Har kjøpt bil hos en god venn og fått den med hjem. Men får ikkesognert vognkort del 2 før på søndag og fårikke levert det på trafikkstasjonen før på mandag. Men jeg hadde gjort klart forsikring på forhånd og har sendt mail til kontaktpersonen i forikringsselskapetog sagt jeg vil ha forsikringen. Skal ikke ha lån på bilen. Men i teorien har jeg jo egntlig bare lånt bilen inntil vi får levert salgsmeldingen. Ha om det skjer et uhell med tanke på forikringen? Eller jeg blir stoppet i kontroll? Bør jeg vente med å bruke bilen til mandag når salgsmldingen er levert inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #2 Del Skrevet 28. juni 2013 Bare å bruke. Forsikringen vet jo sitt.Anonymous poster hash: 25ed5...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 28. juni 2013 #3 Del Skrevet 28. juni 2013 Kontroll er ikke noe problem, og vennen din får ikke sagt opp sin forsikring før bilen er omregistrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå