Gå til innhold

Første gangen jeg prøver. Ikke fått mensen, neg test


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fortstår ikke begrepene som benyttes på denne siden. Derfor skriver jeg de på norsk.

Jeg har normalt reglemessig menstruasjon. Jeg skulle hatt menstruasjon for tre eller fire dager siden. Jeg har ikke fått mensen og tok derfor en test. Den var negativ.

Hvor vanlig er det at testene viser negativt om man er gravid 4 dager etter forventet menstruasjon? De kan jo teste før forventet mens i følge pakken,

Hvilke sykdommer kan dette skyldes? Første gangen dette skjer. Er 31 år, og det har vært stabilt siden jeg var 16.

Vi hadde ubeskyttet sex i perioden rundt eggløsning og det er cirka 11 mnd siden jeg sluttet å bruke p-pille.



Anonymous poster hash: d7c6b...750
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være bare at eggløsningen din har vært senere enn du trodde, hvis du er gravid da.

Vanligvis ingen sykdommer, kan bare være cyste på eggstokkene, f.eks. evt få sjekket oppp at du har eggløsning. Gå evt til gynekolog, men hvis det er første prøveperiode så trengs det ikke.



Anonymous poster hash: 47045...35b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne fikk ikke positiv graviditetstest før 3 uker etter uteblitt menstruasjon, så det skjer.

Dette skjedde forresten to ganger for hennes del.

Eller så kan det være at du ikke hadde eggløsning som vanlig denne mnd.



Anonymous poster hash: daa9b...e05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...